Otwieram stronę

Elektronika Samochodowa, Ledy, Czujniki parkowania, Serwis

Ford Focus mk2 - Światła dzienne NSSC DRL 501HP

Gwarancja 2 lata Uniwersalne światła dzienne NSSC model 501HP można zamontować w samochodzie Ford Focus w szczelinie grila pod reflektorami.  Lampy wchodzą całkowicie do środka. Konieczne jest wycięcie jednego pionowego słupka i mozna zacisnąć uchwyty montażowe, bez przykręcania. Efekt widoczny na zdjęciach. Możliwy montaż w naszej firmie. Więcej informacji i dostępność modelu NSSC 501HP mozna sprawdzić w artykule: http://lediker.pl/swiatla-dzienne-nssc-drl-501hp-wersja-2012-automat,50,135.html WIĘCEJ INFORMACJI O SAMYCH ŚWIATŁACH Propozycja dla osób, które cenią estetyczny design. Lampa posiada 5 mocnych diod SMD. Model ten idealnie dopasowuje się do wąskich szczelin plastikowych elementów wykończeń / maskownic zderzaków. Z technicznego punktu widzenia produkt ten zdecydowanie zasługuje na uwagę dzięki zastosowaniu najnowszej technologii odprowadzania ciepła. Tylna część lampy jest wykonana z aluminowego odlewu, dzieki czemu dużo lepiej odprowadza ciepło i stanowi niezaprzeczalny atut tego modelu. Odbłyśniki posiadają szeroki kąt świecenia, dlatego są dobrze widoczne nie tylko na wprost pojazdu. PODSTAWOWE PARAMETRY Diody 5 x SMD 1W (na lampę) Wymiary (szer/wys/gł) 182mm x 19mm x 55mm Płyta główna Wykonana z aluminium Łączny pobór mocy 11,76W Napięcie 12 V Homologacja RL00, E4. Dopuszczony do ruchu na podstawie RCE87 Wodoodporność Tak Uchwyt montażowy Tak Odpowietrznik z regulacją ciśnienia w lampie Tak Automatyczny włącznik w zestawie Tak Łączenia maszynowe Tak Reflektor Błyszczący Gwarancja Tak Szkło przednie PE (bezpieczne i zgodne z wymogami UE) CO WYRÓŻNIA ŚWIATŁA DZIENNE NSSC W PORÓWNANIU DO INNYCH TANICH MODELI?   - homologacja potwierdzona nie tylko na kloszu lampy, ale też papierową deklaracją zgodności producenta, - metalowa obudowa lampy, która poprawia odprowadzanie ciepła i zdecydowanie zwiększa żywotność świateł, - klosz lampy jest szczelny, mocowany wkrętami, przewody są zakończone wodoszczelnymi złączkami, - każda obudowa lampy posiada odpowietrzniki do wyrównania ciśnień i zapobieganiu zaparowaniu lampy w środku, - zewnętrzny kontroler pełniący funkcję automatu - wszystkie tanie lampy mają automat wbudowany w lampę co zwiększa temperaturę pracy całej lampy, - zewnętrzny kontroler posiada również wbudowany filtr przeciwzakłoceniowy, który skuteczenie eliminuje zakłocenia radiowe, - uchyt montażowy jest przykręcany do podłoża, natomiast lampa jest zatrzaskiwana w uchycie, - gwarancja producenta, która pozwala na szybką i skuteczną wymianę reklamowanych lamp, TEST NAPIĘCIA ŚWIATEŁ NSSC 501HP Światła do jazdy dziennej marki NSSC posiadają ulepszony controlbox, który pracuje przy napieciu od 11V do 28V. W całym zakresie lampa świeci z jednakowa mocą co zdecydowanie zwieksza żywotność diod LED w lampach. Inne tanie lampy mają tylko przekaźnik sterujący i każdy wiekszy skok napięcia uszkadza diody LED lub zmniejsza ich żywotność. TEST FUNKCYJNY ŚWIATEŁ NSSC 501HP Drugi film przedstawia działanie lamp. Po dołaczeniu żółtego przewodu do świateł postojowych(+12V) lampy gasną całkowicie. Po dołączeniu brązowego przewodu do +12V lampy zmniejszają jasność do 30% i pełnią wtedy funkcję postojówek. DLACZEGO WARTO ZAMONTOWAĆ ŚWIATŁA DO JAZDY DZIENNEJ 1. OSZĘDNOŚĆ PALIWA - światła załączone są zamiast świateł mijania w dzień i zużywają 10 razy mniej prądu niż wszystkie światła mijania, pozycyjne i podświetlenie wskaźników. 2. WYGODA W CZASIE JAZDY - nie trzeba pamiętać o załączeniu świateł mijania w dzień. Światła dzienne załączają się automatycznie po przekręceniu kluczyka w stacyjce. 3. POPRAWA WYGLĄDU AUTA - według większości użytkowników światła dzienne nadają samochodowi nowoczesnego wyglądu, ponieważ mają temperaturę barwową zbliżoną do oświetlenia ksenonowego. JAK ZAMONTOWAĆ ŚWIATŁA? przykręcić uchwyty montażowe do zderzaka, gd