Wysokiej jakości światła dzienne marki NSSC AMiO. Światła pasują do zderzaków z większymi szczelinami w zderzaku. Przed zakupem należy sprawdzić dokłądnie wymiary. W naszym sklepie oferujemy bardzo dużo modeli świateł o różnych kształtach, więc możemy dobrać optymalne światła niemal do każdego zderzaka. Sprzedajemy tylko jasne i trwałe światła. Jeśli ktoś chciałby się dowiedzieć, dlaczego nie warto kupować tanich świateł dziennych za 20zł polecamy artykuł: "Światła dzienne LED tanie i drogie - na czym polega różnica" Gwarancja 12 miesięcy Model NSSC® 507HP to jeden z pierwszych i najbardziej popularnych designów. Produkt ten w roku 2010 zyskał spore zainteresowanie wśród użytkowników pojazdów poprzez swoją przeciętną, ale niezwykle przemyślaną budowę reflektora i uniwersalne kształty. Z powodzeniem pozwoliło to na montaż w wielu markach samochodów bez zbędnych przeróbek, zarówno na prostych jak i obłych elementach zderzaka, nie tracąc przy tym na widoczności. Od samego początku stosowoano tu diody typu SMD o mocy 1W, które z powodzeniem odprowadzają ciepło poprzez tylną część lampy pełniącą funkcję radiatora. Ze względu na dbałość o jakość marki NSSC® oferowany obecnie model NSSC 507 HP to już kolejna wersja o tym samym oznaczeniu. Z tą różnicą, iż jest po prostu perfekcyjny. DRL Diody 5 x High Power SMD LED 1W (na lampę) Wymiary (szer/wys/gł) 189mm x 28mm x 39mm Łączny pobór mocy 11,52W Napięcie 12 V i 24V Homologacja RL00, E4. Dopuszczony do ruchu na podstawie RCE87 Wodoodporność Tak Odpowietrznik z regulacją ciśnienia w lampie Tak Automatyczny włącznik w zestawie Tak Łączenia maszynowe Tak Reflektor Schodkowy (mozliwość montażu pod kątem) Gwarancja Tak Szkło przednie PE (bezpieczne i zgodne z wymogami UE) CO WYRÓŻNIA ŚWIATŁA DZIENNE NSSC AMiO W PORÓWNANIU DO INNYCH TANICH MODELI? - homologacja potwierdzona nie tylko na kloszu lampy, ale też papierową deklaracją zgodności producenta, - metalowa obudowa lampy, która poprawia odprowadzanie ciepła i zdecydowanie zwiększa żywotność świateł, - klosz lampy jest szczelny, mocowany wkrętami, przewody są zakończone wodoszczelnymi złączkami, - każda obudowa lampy posiada odpowietrzniki do wyrównania ciśnień i zapobieganiu zaparowaniu lampy w środku, - zewnętrzny kontroler ma wbudowaną przetwornicę, która stabilizuje pracę diod LED w lampach. W efekcie lampy świeca cały czas z taką samą mocą, niezależnie od napięcia zasilającego. Nie ma tez ryzyka, że diody zaczną się palić z powodu przepięć w instalacji. Prowadzimy serwis i często mamy takie usterki w tańszych lampach dostarczonych przez klientów, - zewnętrzny kontroler pełniący funkcję automatu - wszystkie tanie lampy mają automat wbudowany w lampę co zwiększa temperaturę pracy całej lampy, - zewnętrzny kontroler posiada również wbudowany filtr przeciwzakłoceniowy, który skuteczenie eliminuje zakłocenia radiowe, - uchyt montażowy jest przykręcany do podłoża, natomiast lampa jest zatrzaskiwana w uchycie, - gwarancja producenta, która pozwala na szybką i skuteczną wymianę reklamowanych lamp, TEST NAPIĘCIA ŚWIATEŁ NSSC AMiO 507HP Światła do jazdy dziennej marki NSSC AMiO posiadają ulepszony controlbox, który pracuje przy napieciu od 11V do 28V. W całym zakresie lampa świeci z jednakowa mocą co zdecydowanie zwieksza żywotność diod LED w lampach. Inne tanie lampy mają tylko przekaźnik sterujący i każdy wiekszy skok napięcia uszkadza diody LED lub zmniejsza ich żywotność. TEST FUNKCYJNY ŚWIATEŁ NSSCAMiO 507HP Drugi film przedstawia działanie lamp. Po dołaczeniu żółtego przewodu do świateł postojowych(+12V) lampy gasną całkowicie. Po dołączeniu brązowego przewodu do +12V lampy zmniejszają jasność do 30% i pełnią wtedy funkcję postojówek. DLACZEGO WARTO ZAMONTOWAĆ ŚWIATŁA DO JAZDY DZIENNEJ 1. OSZĘDNOŚĆ PALIWA - światła załączone są zamiast świateł mijania w dzień i zużywają 10 razy mniej prądu niż wszystkie światła mijania, pozycyjne i podświetlenie wskaźników. 2. WYGODA W CZASIE JAZDY - nie trzeba pamięt