Centrale telefoniczne i systemy telekomunikacyjne Panasonic , Platan, Slican, Yeastar sprzedaż, instalacja, serwis, programowanie
Moduł WCDMA 3 G do central Yeastar serii S Moduł WCDMA zapewnia 1 kanał WCDMA dla połączeń głosowych PBX serii S, obsługujący sieć 3G. 1 kanał WCDMA możliwość zastosowania do 1 modułu w S20, do 4 szt. w S50, do 6 szt.w S100 i S300 częstotliwość: 900/2100 MHz (UMTS)
System Naso Call Center Light Naso CC Lite firmy CTI Solutions to oprogramowanie wspomagające obsługę ruchu telefonicznego przez pracowników firmy dzięki powiązaniu z bazami danych klientów oraz z infoliniami central telefonicznych Platan (aplikacja typu CTI - Computer Telephony Integration). Dostarcza również rozbudowane statystyki połączeń i możliwość monitorowania podległych pracowników w postaci szczegółowych raportów z ich czasu pracy. Naso CC Lite jest atrakcyjnym cenowo rozwiązaniem dla niewiel
PLATAN PROXIMA centrala telefoniczna do 228 użytkowników Centrala telefoniczna Platan Proxima powstała w odpowiedzi na rosnące potrzeby małych i średnich firm, liczących od kilku do kilkudziesięciu osób pracujących lokalnie i zdalnie w jednej lub wielu lokalizacjach. Wraz z PBX Serverem Libra oraz IP PBX Platan Proxima plus tworzy nową rodzinę serwerów telekomunikacyjnych, bazujących na sprawdzonych i jednocześnie innowacyjnych rozwiązaniach sprzętowych i programowych firmy Platan. Powyższa cena
Panasonic KX-NS500 Panasonic KX-NS500 dlaczego warto go kupić? Twoja firma poszukuje systemu, który zapewni komunikację wysokiej jakości? Systemu komunikacyjnego, który będzie wsparciem w codziennych zadaniach i może się rozwijać wraz z firmą? W stu procentach niezawodnego systemu komunikacyjnego, który nie wymaga wielkiego budżetu i mnóstwa czasu na instalację? W przypadku potrzeby przygotowania oferty na inną konfigurację proszę o kontakt na numer telefonu 22 250-25-48 lub mail serw
3CX-12-PRO programowa centrala telefoniczna IP PBX SIP VoIP 3CX 4SC jest wirtualna softwareową, opartą o otwarty standard SIP centralą IP-PBX SIP VoIP. Współpracuje z popularnymi telefonami IP, dostawcami usług SIP trunk, oraz bramami medialnymi. 3CX jest kompletnym rozwiązaniem UC (ang. Unified Communications), zawierającym między innymi takie funkcjonalności jak konferencje web, prezentowanie statusów użytkowników, dedykowane softphoney oraz aplikacje na smartphoney i wiele więcej – wszystko t
3CX-12M programowa centrala telefoniczna IP PBX SIP VoIP 3CX-12M jest softwareową wirtualna centralą telefoniczną , opartą o otwarty standard SIP centralą IP-PBX SIP VoIP. Współpracuje z popularnymi telefonami IP, dostawcami usług SIP trunk, oraz bramami medialnymi. 3CX jest kompletnym rozwiązaniem UC (ang. Unified Communications), zawierającym między innymi takie funkcjonalności jak konferencje web, prezentowanie statusów użytkowników, dedykowane softphoney oraz aplikacje na smartphoney i wiele
PLATAN LIBRA centrala telefoniczna PBX IP do 320 użytkowników wersja nierozbudowywalna Centrala telefoniczna PBX Server Platan Libra to produkt najnowszej generacji, wykorzystujący technologię VoIP, przeznaczony dla firm liczących od kilkudziesięciu do 1000 pracowników. Platan Libra zapewnia bezpieczeństwo pracy i pełną dowolność połączeń - w dowolnej technologii, z dowolnego typu telefonu, z dowolnym systemem operacyjnym, a teraz również w dowolnej obudowie - RACK lub STD do powieszenia na ścianie. P
PLATAN LIBRA używana centrala telefoniczna poleasingowa Używana centrala telefoniczna Platan Libra to produkt najnowszej generacji, wykorzystujący technologię VoIP, przeznaczony dla firm liczących od kilkudziesięciu do 1000 pracowników. Platan Libra zapewnia bezpieczeństwo pracy i pełną dowolność połączeń - w dowolnej technologii, z dowolnego typu telefonu, z dowolnym systemem operacyjnym, a teraz również w dowolnej obudowie - RACK lub STD do powieszenia na ścianie. Platan Libra jest przyjazna zarówno
Naso Call Center Agent aplikacja konsultanta Aplikacja konsultanta pozwala na logowanie się do systemu, będące jednocześnie zgłoszeniem gotowości do odbierania lub wykonywania połączeń. Konsultant widzi informacje o połączeniu, zidentyfikowanym kliencie oraz o kolejce oczekujących do niego połączeń. Logowanie pozwala rejestrowaæ czas pracy konsultantów poświęcony na obsługę telefonów, jak i innych prac dzięki możliwości definiowania dowolnych statusów pracy. Aplikacja konsultanta posiada możliwość
PLATAN LIBRA centrala telefoniczna PBX IP do 320 użytkowników wersja nierozbudowywalna Centrala telefoniczna PBX Server Platan Libra to produkt najnowszej generacji, wykorzystujący technologię VoIP, przeznaczony dla firm liczących od kilkudziesięciu do 1000 pracowników. Platan Libra zapewnia bezpieczeństwo pracy i pełną dowolność połączeń - w dowolnej technologii, z dowolnego typu telefonu, z dowolnym systemem operacyjnym, a teraz również w dowolnej obudowie - RACK lub STD do powieszenia na ścianie. P
Pakiet KX-TES824 PD analogowa centrala telefoniczna 3 LM 8 WEW z telefonem KX-T7730 Pojemność centrali : 3 linie miejskie analogowe 8 linii wewnętrznych hybrydowych ( możliwość podłączenia systemowego telefonu analogowe Panasonic seria KX-T773x lub dowolnego telefonu analogowego Centrala KX-TES824 PD idealny produkt dla małych firm lub domowych biur, wymagających elastycznego systemu o dużym poziomie zaawansowania. Użyteczne i efektywne funkcje: Wiadomości głosowe (opcja) 3 poziomy
Panasonic KX-HTS32 centrala VoIP Panasonic KX-HTS32 Pojemność standardowa centrali telefoniczne VoIP: linie zewnętrzne: 4 linie miejskie analogowe z identyfikacją abonenta dzwoniącego 6/4 SIP (G.711/G.729) z obsługą DDI linie wewnętrzne: 20 8 analogowych wewnętrznych z identyfikacją abonenta dzwoniącego 12 wewnętrznych SIP Pojemność maksymalna: wymagany zakup dodatkowych kart linie zewnętrzne: 8 analogowych lub zamiennie 6/4 SIP (G.711/G.729) lin
PLATAN PROXIMA PLUS centrala telefoniczna do 228 użytkowników IP PBX, SIP, VoIP Server Proxima plus to kompaktowe urządzenie w obudowie do montażu w szafie rackowej o wysokości zaledwie 1U. Po dołączeniu odpowiedniego uchwytu, obudowę można powiesić na ścianie. Do dyspozycji jest 7 uniwersalnych slotów, które umożliwają podłączenie: do 14 linii miejskich analogowych do 16 łączy ISDN BRA (2B+D) do 2 łączy ISDN PRA (30B+D) do 28 linii wewnętrznych analogowych do 28 cyfrowych portów system
System Naso Call Center Supervisior Naso Call Center to oprogramowanie klasy Call Center, Contac Center pozwalające na obsługę ruchu przychodzącego, jak i wychodzącego. Ilu klientów tracisz z powodu nieodebranych połączeń? Chcesz zwiększyć wydajność swojej firmy? Chcesz zbierać więcej informacji o swoich Klientach? Prowadzisz kampanie telefoniczne? Posiadasz centralę telefoniczną Panasonic KX-TDA.KX-TDE, NCP, NS, Slican NCP PBX , Platan Libra , Proxima , 3CX, Grandstream, Yeastar S50,