Granna

Wilki i owce (nowa edycja)Grube ryby

Wilki i owce (nowa edycja)Grube ryby

Nowość Najnowsza edycja znanej gry z dodatkowymi kafelkami stawów, punktami za złowione ryby i czyhającym rybakiem. Cel gry Wilki i owce: Grube Ryby pozostaje bez zmian: należy zebrać jak największą liczbę owiec na jednej łące i otoczyć stado płotem, aby ochronić je przed wilkiem. Świetna, niesamowicie wciągająca gra rodzinna Philippe a des Pallieres.   Gracze tworzą powierzchnię z kwadratowych, pasujących do siebie kafelków. Cel jest jeden: największe, zamknięte pastwisko z owieczkami w swoim kolorze. O

idź do sklepu
Kot w worku Graj ze Smokiem Obibokiem

Kot w worku Graj ze Smokiem Obibokiem

Lepiej sprawdzić, co jest w workutak przysłowie stare uczy;warto wiedzieć: kot czy nie kotna dnie worka mruczy.Gra: uczy rozpoznawania i nazywania kształtów, pozwala ćwiczyć sprawność rąk i paluszków, rozwija wyobraźnię przestrzennąZawartość: 9 dwustronnych plansz, 27 obrazków, 30 żetonów, woreczek, instrukcja

idź do sklepu
Gra Roboty sznurowanka

Gra Roboty sznurowanka

Zszyj własnego robota! Przedstawiamy zabawkę-zszywankę, która pozwoli Twojemu dziecku stac się małym inżynierem. Dzięki Robotom najmłodsi moga wykazac się fantazją, tworząc własne zabawne maszyny. Zabawa ćwiczy motorykę małą i kreatywność.Wiek: od 3 lat

idź do sklepu
Gra Dinozaury Maxi

Gra Dinozaury Maxi

Jaki kolor mają dinozaury grające w piłkę? Ile dinozaurów bawi się w wodzie? Czy potraficie znaleźć szkło powiększające, albo łopatkę? Pięknie ilustrowane, kolorowe puzzle po złożeniu utworzą obrazek w doprawdy maxi rozmiarze 90x60cm! Ale to dopiero początek zabawy. Ta układanka logiczna ćwiczy nie tylko motorykę małą, ale również zachęca do rozmowy w której dziecko wzbogaci swoje słownictwo opisując co widzi na obrazku oraz odpowiadając na proste pytania. Szukanie wyróżnionych przedmiotów natomiast przeć

idź do sklepu
Wilki i owce (nowa edycja)Grube ryby

Wilki i owce (nowa edycja)Grube ryby

Nowość Najnowsza edycja znanej gry z dodatkowymi kafelkami stawów, punktami za złowione ryby i czyhającym rybakiem. Cel gry Wilki i owce: Grube Ryby pozostaje bez zmian: należy zebrać jak największą liczbę owiec na jednej łące i otoczyć stado płotem, aby ochronić je przed wilkiem. Świetna, niesamowicie wciągająca gra rodzinna Philippe a des Pallieres.   Gracze tworzą powierzchnię z kwadratowych, pasujących do siebie kafelków. Cel jest jeden: największe, zamknięte pastwisko z owieczkami w swoim kolorze. O

idź do sklepu
Gra Bazyliszek >> SZYBKA WYSYŁKA!

Gra Bazyliszek >> SZYBKA WYSYŁKA!

Bazyliszek W piwnicach jednej z warszawskich kamienic mieszka bazyliszek stwór, który jednym spojrzeniem potrafi zamienić człowieka w kamień. Wyruszacie do podziemi, by stawić czoło strasznemu potwor

idź do sklepu
Bumerang

Bumerang

W krainie kangurów są Aborygeni. I mają bumerangi... Każdy z graczy wcieli się w rolę myśliwego, którego zadaniem jest upolowanie jak największej ilości zwierzyny. Myśliwy musi wykazać się sprytem i zręcznością, aby osiągnąć cel - a konkurenci nie śpią!   Bumerang to gra o prostych zasadach i wciągającej mechanice, oparta o licytację z elementami blefu. Gracze zostają myśliwymi, którzy polują na zwierzęta. Wszyscy myśliwi dorzucają swoje bumerangi do wspólnej puli, a ten, który wyłoży ich najwięcej otrzym

idź do sklepu
Barcelona czy Werona gra

Barcelona czy Werona gra

Nowość Wybierz się na ekscytującą wycieczkę po miasta Europy. Sprawdź, które miasto jest najbardziej wysunięte na północ, a które na południe - Ankara czy Palermo, gdzie leży Uppsala, a gdzie Odessa. Odśwież i poszerz swoją wiedzę geograficzną a jednocześnie sprawdź, co wiedzą rywale.   Zawartość pudełka: plansza do gry 178 kart miejsc 2 karty postoju 42 znaczniki instrukcja  

idź do sklepu
MAŁPIE FIGLE - GRA ZRĘCZNOŚCIOWA (ZAB151) GRA MAŁPIE FIGLE.GR (ZAB151)

MAŁPIE FIGLE - GRA ZRĘCZNOŚCIOWA (ZAB151) GRA MAŁPIE FIGLE.GR (ZAB151)

MAŁPIE FIGLE - GRA ZRĘCZNOŚCIOWA Wiek: 6-99 lat Ilość graczy: 2-4 os Czas rozgrywki: 20 min Wyjątkowa gra zręcznościowa dla całej rodziny. Pełna emocji i interakcji, bo małpy robią małpie figle! Gracze umieszczają kokosy na łapkach małp i strzelają nimi jak z katapulty. Jeśli kokos trafi do kosza (i z niego nie wypadnie), gracz zabiera kosz. Kto pierwszy zdobędzie sześć koszy – wygrywa! Zawartość pudełka: 4 małpki 36 kokosów 14 kubeczków 4 plansze graczy 12 kart akcji instrukcja

idź do sklepu
CVLIZACJE - STRATEGICZNA GRA EDUKACYJNA (ZAB150) GRA CVLIZACJE.GR (ZAB150)

CVLIZACJE - STRATEGICZNA GRA EDUKACYJNA (ZAB150) GRA CVLIZACJE.GR (ZAB150)

CVLIZACJE - STRATEGICZNA GRA EDUKACYJNA Wiek: 10-99 lat Ilość graczy: 2-5 os. Czas rozgrywki: 45 min. Autor: Jan Zalewski Ilustracje: Piotr Socha Pełna humoru podróż przez stulecia. Najważniejsze idee, architektura i wynalazki z historii ludzkości zaprezentowane z przymrużeniem oka. Gracze wcielają się w rolę władców. W trakcie gry próbują zgromadzić jak najwięcej dóbr, które mogą wymieniać na wynalazki, budynki i narzędzia. Te z kolei pomagają im zdobyć jak najwięcej punktów zadowolenia. Z

idź do sklepu
Gra Baj Domki (PL) >> SZYBKA WYSYŁKA!

Gra Baj Domki (PL) >> SZYBKA WYSYŁKA!

Baj Domki Baj Domki to gra dla najmłodszych dzieci, która poprzez układanie fantastycznych bajkowych postaci oraz przepięknych bajkowych miejsc w niezwykle atrakcyjny sposób wspomaga rozwój percepcj

idź do sklepu
INTELIGENCJA - GRA EDUKACYJNA PAŃSTWA/MIASTA (ZAB149) GRA INTELIGENCJA.GR (ZAB149)

INTELIGENCJA - GRA EDUKACYJNA PAŃSTWA/MIASTA (ZAB149) GRA INTELIGENCJA.GR (ZAB149)

INTELIGENCJA - GRA EDUKACYJNA PAŃSTWA / MIASTA Wiek: 8-99 lat Ilość graczy: 2 i więcej os. Czas rozgrywki: 15-30 min   Za pomocą specjalnej planszy losujemy literę i dziedzinę. Kto z graczy wypisze więcej rzeczowników, ten wygra rundę. Gra rozwija słownictwo i zakres wiedzy ogólnej. Bardzo popularna gra, szeroko znana jako Państwa-miasta, uwielbiana przez dzieci, niezastąpiona w podróży.

idź do sklepu
IQ QUIZ ZOOLOGICZNY - GRA EDUKACYJNA (ZAB146) GRA IQ QUIZ ZOOLOGICZNY.GR (ZAB146)

IQ QUIZ ZOOLOGICZNY - GRA EDUKACYJNA (ZAB146) GRA IQ QUIZ ZOOLOGICZNY.GR (ZAB146)

IQ QUIZ ZOOLOGICZNY - GRA EDUKACYJNA  Wiek: 8-99 lat Ilość graczy: 1-6 os. Czas rozgrywki: 20 min   Ilustracje: Michał Stajszczak Autor: Ewa Zbonikowska, Marcin Gorazdowski Poznaj zwierzęta świata – 360 pytań dla młodych zoologów! Quiz zoologiczny to wspaniała, emocjonująca zabawa, przy okazji której dziecko zdobędzie konkretną wiedzę dotyczącą świata zwierząt. W quizie liczy się nie tylko wiedza, ale i umiejętność podejmowania ryzyka – to gracz decyduje, ile punktów będzie warta jego

idź do sklepu
SŁÓWKA - GRA EDUKACYJNA (ZAB147) SŁÓWKA - GRA EDUKACYJNA (ZAB147)

SŁÓWKA - GRA EDUKACYJNA (ZAB147) SŁÓWKA - GRA EDUKACYJNA (ZAB147)

SŁÓWKA - GRA EDUKACYJNA WIEK: 8-99 lat ILOŚĆ GRACZY: 2-4 os. CZAS ROZGRYWKI: 30 min Zapomnij o nudnym układzie jak z krzyżówki! Teraz Słówka rozchodzą się we wszystkie strony! Gra w Słówka to lepsze niż krzyżówka. Gra słowna, w której wyrazy wędrują po planszy we wszystkie strony! Nowa edycja kultowej gry ŁamiSłówka. Umiejętnie wykorzystuj słówka rywali i zdobywaj bonusowe punkty! Dwie różne plansze i dwa warianty gry - skracaj lub wydłużaj rozgrywkę! Słówka to wyjątkowa gra słowna, w które

idź do sklepu
ALE HISTORIA! GRA EDUKACYJNA (ZAB148) GRA ALE HISTORIA (ZAB148)

ALE HISTORIA! GRA EDUKACYJNA (ZAB148) GRA ALE HISTORIA (ZAB148)

ALE HISTORIA! GRA EDUKACYJNA Wiek: 12-99 lat Ilość graczy: 2-6 os. Czas rozgrywki: 45 min Autor: Zbigniew Pawłowski, Filip Miłuński Czy Mieszko I był królem? Czy Kolej Warszawsko-Wiedeńska dojeżdżała do Lwowa? Ile nagród Nobla zdobyła Maria Skłodowska-Curie? Czy Fiata 126P produkowano na Śląsku?   Na te - i wiele innych pytań - znajdziecie odpowiedź w rodzinnej grze planszowej, którą Granna przygotowała na jubileusz 1050-lecia początków Państwa Polskiego. „Ale Historia! to niezw

idź do sklepu