Hurtownia Żeglarska RAKSA OLSZTYN, zaopatrzenie stoczni i sklepów, importer wyposażenia jachtowego i ratunkowego, oraz osprzętu żeglarskiego.
Łącznik teleflexu cięgna sterowania ULTRAFLEX S61, mocowany do przedniej ścianki lub pokładu. Zestaw zgodnie z załączoną instrukcją zawiera: A - łącznik, B - nakrętka, C - kulka z gwintem, D - 2 śruby M8x20, E - 2 nakrętki M8, F - 2 kołnierze Do połączenia cięgna sterowania z silnikiem przez łącznik Ultraflex S61 potrzebny jest dodatkowo łącznik Ultraflex A75, nr 44764
Bosak teleskopowy mini aluminiowy. Grot bosaka wykonany z PCV, rączka z miękkiej gumy. Blokada długości w dowolnym miejscu. Zakres długości: 60cm-110cmŚrednica rury aluminiowej: 25 - 30mm
Luk aluminiowy VETUS PLA23 Dane techniczne Wymiary: -zewnętrzne: 280 x 280mm -otworu: 230 x 230mm -wysokość: 20mm -Otwierany z wewnątrz jak i zewnątrz -Możliwość blokady otwierania z pokładu -Regulacja zamknięcia: pełne/wentylacja Rama: polerowane anodowane aluminium Szyba: akryl dymiony grubości 10mm
Aluminiowa śruba napędowa renomowanej firmy SOLAS. Wymiary śruby:Średnica i skok w calach: 13 x 19Liczba wpustów: 13Średnica wałka: 23 mmModel śruby wg. SOLASA: OD Stosowana w silnikach:- JOHNSON od 40 do 140 KM- EVINRUDE od 40 do 140 KM (dwusuwy, czterosuwy i E-TEC)- SUZUKI od 60 do 140 KM- SELVA od 70 do 140 KM
Aluminiowa śruba napędowa renomowanej firmy SOLAS. Wymiary śruby:Średnica i skok w calach: 11.6 x 11Liczba wpustów: 13Średnica wałka: 21 mmModel śruby wg. SOLASA: YCModel śruby wg. YAMAHY: G Stosowana w silnikach:- YAMAHA od 30 do 60 KM- HONDA od 40 do 50 KM- JOHNSON od 40 do 50 KM- EVINRUDE od 40 do 50 KM- SUZUKI od 40 do 65 KM- SELVA od 30 do 60 KM- TOHATSU od 40 do 60 KM (należy dokupić art. 47647)- MERCURY od 30 do 60 KM (należy dokupić art. 47480)- MARINER od 30 do 60 KM (należy dokupić art. 47480)-
Uchwyt - wieszak do pagaja, wiosła lub bosaka mocowany na słupku relingowym. W skład zestawu wchodzą dwa uchwyty. Wymiary: -Wymiary wewnętrzne (szer x wys): 44mm x 65mm -Mocowanie na reling: 25mm -Średnica pręta: 5mm Materiał: stal kwasoodporna
Wiosło kajakowe aluminiowe. Trzon wiosła wykonany jest z rury aluminiowej o średnicy 30mm, zabezpieczonej chemicznie przed korozją. Wiosło posiada plastikowe uchwyty. Bardzo lekkie i uniwersalne wiosło.Charakterystyka: - Długość całkowita: 230 cm - Wymiary pióra: 165mm x 470mm - Pióro wiosła wykonane z PCV- Kolor: czarny
Maszcik wykonany z polerowanej stali nierdzewnej. Flagsztok przykręca się do relingu pionowego (rura o średnicy 20 - 25 mm), posiada możliwość szybkiego demontażu maszcika.
Uniwersalna noga obrotowa i teleskopowa do fotela jachtowego. Materiał: Aluminium, PCV Wyskokość: 34-51cm Średnica rur: 65 mm, 73 mm Średnica podstawy: 223 mm Wymiary podstawy montażowej przy fotelu: 175mm x 175mm Rozstaw śrub montażowych po przekątnej: regulowany w zakresie 178 - 214 mm
Olej QUCKSILVER PREMIUM PLUS do dwusuwowych silników zaburtowych. Stworzony z wysoko skoncentrowanym zestawem dodatków spełniających wymogi wysokiej mocy silników zaburtowych, włączając wyposażone w bezpośredni wtrysk paliwa. Właściwości: do użytku w ekstremalnych morskich warunkach eksploatacji daleko wyprzedzający standardowe testy firmy Mercury, które są bardziej surowe od standardów przemysłowych TC-W3 najczystsze spalanie zmniejsza powstawanie nagaru w układzie wydechowym zmniejsza zadymienie spali
Aluminiowa rozdzielnia elektryczna, posiada sześć podświetlanych przełączników ON-OFF Dane techniczne: Wysokość: 16,7cm Szerokość: 11,7cm Głębokość: 6cm Bezpieczniki: 6 x 5A
Żarówka okrągła do lamp nawigacyjnych topowych. Zasilanie: 12V Moc: 10WModel: BA15S
Czujnik poziomu suwakowy wykonany ze stali nierdzewnej. Może być stosowany zarówno do zbiornika paliwa jak i wody. Czujnik posiada standardowy system montażu w zbiorniku (pierścień, 5 otworów montażowych).
Czujnik poziomu suwakowy wykonany ze stali nierdzewnej. Może być stosowany zarówno do zbiornika paliwa jak i wody. Czujnik posiada standardowy system montażu w zbiorniku (pierścień, 5 otworów montażowych
Czujnik poziomu suwakowy wykonany ze stali nierdzewnej. Może być stosowany zarówno do zbiornika paliwa jak i wody. Czujnik posiada standardowy system montażu w zbiorniku (pierścień, 5 otworów montażowych