Hurtownia Żeglarska RAKSA OLSZTYN, zaopatrzenie stoczni i sklepów, importer wyposażenia jachtowego i ratunkowego, oraz osprzętu żeglarskiego.
Filtr paliwa kątowy.Długość całkowita: 105mmŚrednica filtra: 29mmŚrednica króców na przewód: 8mm
Kierownica ULTRAFLEX, wykonana z miękkiej gumy w kolorze czarnym. Średnica zewnętrzna: 280 mm
Trójnik do fekaliów. Kompaktowa konstrukcja umożliwia łatwe rozkręcenie i wyczyszczenie trójnika w razie potrzeby .Posiada blokadę przełączenia. Materiał: PCVŚrednica króćców: 38mmWymiarySzerokość: 140mmDługość: 80mmWysokość: 155mm
Standardowe wiosła do łodzi. Klejone, z drewna sosnowego, pokryte wodoodpornym lakierem. Orientacyjny sposób dobierania długości wiosła do szerokości łodzi przedstawia tabela. Długość wiosła:3,0m Średnica wiosła: 45mm
Wiosło kajakowe FENRIS - wykonane głównie z drewna sosnowego, starannie wykończone oraz pokryte lakierem bezbarwnym zapewniającym odporność na czynniki środowiska wodnego. Dzięki zastosowaniu techniki wzdłużnego klejenia z wielu elementów, użytkownicy mogą być spokojni o wytrzymałość wiosła nawet przy dużych naprężeniach pojawiających się w trakcie wiosłowania.Posiada gumowe ociekacze przy piórach.Na skrajach piór drewno sosnowe zastąpiono twardszym - jesionowym, a ich końcówki wzmocniono żywicą epoksydow
Wiosło do pontonu wykonane w całości z klejonego drewna sosnowego. Estetycznie wykończone oraz pokryte lakierem bezbarwnym zapewniającym odporność na czynniki środowiska wodnego. Dzięki zastosowaniu techniki wzdłużnego klejenia z wielu elementów, użytkownicy mogą być spokojni o wytrzymałość wiosła nawet przy dużych naprężeniach pojawiających się w trakcie wiosłowania.Długość: 160cmŚrednica: 3,2cm
Wiosło pychowe wykonane z klejonego drewna sosnowego. Rączka z jesionu lub dębu. Końcówka pióra wzmocniona okuciem ze stali nierdzewnej. Wiosło pychowe należy do podstawowego wyposażenia jachtu. Długość: 245cm Średnica: 45mm
Standardowych proporcji pagaj wykonany z drewna sosnowego, starannie wykończony oraz pokryty lakierem bezbarwnym zapewniającym odporność na czynniki środowiska wodnego. Dzięki zastosowaniu techniki wzdłużnego klejenia z wielu elementów, użytkownicy mogą być spokojni o wytrzymałość wiosła nawet przy dużych naprężeniach pojawiających się w trakcie wiosłowania.Uchwyt oraz pióro wzbogacone o wstawki z drewna egzotycznego w ilości większej niż w standardowych modelach.Na skrajach pióra, drewno sosnowe zastąpio
Kompaktowy, wygodny w użytkowaniu pagaj wykonany z drewna sosnowego, starannie wykończony oraz pokryty lakierem bezbarwnym zapewniającym odporność na czynniki środowiska wodnego. Dzięki zastosowaniu techniki wzdłużnego klejenia z wielu elementów, użytkownicy mogą być spokojni o wytrzymałość wiosła nawet przy dużych naprężeniach pojawiających się w trakcie wiosłowania.Profilowane pióro z wyraźnym, osiowym grzbietem.Długość: 130 cmŚrednica: 30 mm
Tradycyjne wiosło do canoe "ogon wydry" - pagaj wykonany z drewna sosnowego, starannie wykończony oraz pokryty lakierem bezbarwnym zapewniającym odporność na czynniki środowiska wodnego. Dzięki zastosowaniu techniki wzdłużnego klejenia z wielu elementów, użytkownicy mogą być spokojni o wytrzymałość wiosła nawet przy dużych naprężeniach pojawiających się w trakcie wiosłowania.Uchwyt oraz pióro wzbogacone o wstawki z drewna egzotycznego w ilości większej niż w standardowych modelach.Na skrajach pióra, drewn
Klasyczny drewniany pagaj, niezastąpiony napęd kanadyjek oraz wyposażenie żaglówek. Standardowych proporcji pagaj wykonany z drewna sosnowego, starannie wykończony oraz pokryty lakierem bezbarwnym zapewniającym odporność na czynniki środowiska wodnego. Dzięki zastosowaniu techniki wzdłużnego klejenia z wielu elementów, użytkownicy mogą być spokojni o wytrzymałość wiosła nawet przy dużych naprężeniach pojawiających się w trakcie wiosłowania. Ergonomiczny uchwyt oraz pióro wzbogacone o wstawki olchowe. Mate
Klasyczny drewniany pagaj, niezastąpiony napęd kanadyjek oraz wyposażenie żaglówek. Standardowych proporcji pagaj wykonany z drewna sosnowego, starannie wykończony oraz pokryty lakierem bezbarwnym zapewniającym odporność na czynniki środowiska wodnego. Dzięki zastosowaniu techniki wzdłużnego klejenia z wielu elementów, użytkownicy mogą być spokojni o wytrzymałość wiosła nawet przy dużych naprężeniach pojawiających się w trakcie wiosłowania. Ergonomiczny uchwyt oraz pióro wzbogacone o wstawki olchowe. Mate
Tradycyjne wiosło do canoe "ogon bobra" - pagaj wykonany z drewna sosnowego, starannie wykończony oraz pokryty lakierem bezbarwnym zapewniającym odporność na czynniki środowiska wodnego. Dzięki zastosowaniu techniki wzdłużnego klejenia z wielu elementów, użytkownicy mogą być spokojni o wytrzymałość wiosła nawet przy dużych naprężeniach pojawiających się w trakcie wiosłowania.Uchwyt oraz pióro wzbogacone o wstawki z drewna egzotycznego w ilości większej niż w standardowych modelach.Na skrajach pióra, drewn
Olej Quicksilver Heavy Duty Diesel Engine Oil, SAE 15W40 został specjalnie stworzony, by sprostać wysokim wymaganiom ciężko pracujących silników Diesla. Zawiera większą ilość dodatków uszlachetniających niż inne standardowe oleje, co zapewnia lepszą ochronę silnika nawet przy zastosowaniu paliwa gorszej jakości.Pojemność: 4 litry
Olej Quicksilver OPTIMAX/DFI - do silników z bezpośrednim wtryskiem paliwa.Stworzony i ulepszony specjalnie, aby spełnić wymagania wszystkich dwusuwowych modeli silników zaburtowych wyposażonych w bezpośredni wtrysk paliwa (DFI). Jednoczy w sobie cechy oleju syntetycznego, o wysokiej lepkości, zawiera dodatki uszlachetniające zapewniające maksymalną ochronę przed zatarciem w wysokich temperaturach pracy silników DFI. Udoskonalone dodatki myjące zapewniają czystość tłoka, co zapobiega zapiekaniu się pie