Kompleksowe wyposażenie szkół i przedszkoli

Certyfikowane meble i wyposażenie szkół i przedszkoli, Meble i krzesła biurowe, pomoce dydaktyczne, gry edukacyjne i terapeutyczne, druki i dzienniki.

idź do sklepu
FIZYCZNE DOMINO- ELEKTROSTATYKA, PRĄD ELEKTRYCZNY (FIZ991) FIZYCZNE DOMINO- ELEKTROSTATYKA, PRĄD ELEKTRYCZNY (FIZ991)

FIZYCZNE DOMINO- ELEKTROSTATYKA, PRĄD ELEKTRYCZNY (FIZ991) FIZYCZNE DOMINO- ELEKTROSTATYKA, PRĄD ELEKTRYCZNY (FIZ991)

FIZYCZNE DOMINO - ELEKTROSTATYKA, PRĄD ELEKTRYCZNY Poziom: klasa 8 SP Gra, która pozwala na utrwalenie pojęć fizycznych, ich definicji, wzorów fizycznych i ich jednostek. Domina fizyczne najlepiej można wykorzystać lekcjach powtórzeniowych. Szczególna ich wartość jest fakt, że można bardzo szybko sprawdzić poprawność ich ułożenia, gdyż odpowiednio dobrane cegiełki tworzą zamkniętą strukturę. Zawartość: skrzynka wykonana z drewna w wymiarach 17,5 x 10,5 x 5,5 cm 30 dre

  • Cena: 109.00 zł
idź do sklepu
FIZYCZNE DOMINO- PRZEMIANY ENERGII, RUCH DRGAJĄCY (FIZ992) FIZYCZNE DOMINO- PRZEMIANY ENERGII, RUCH DRGAJĄCY (FIZ992)

FIZYCZNE DOMINO- PRZEMIANY ENERGII, RUCH DRGAJĄCY (FIZ992) FIZYCZNE DOMINO- PRZEMIANY ENERGII, RUCH DRGAJĄCY (FIZ992)

FIZYCZNE DOMINO- PRZEMIANY ENERGII, RUCH DRGAJĄCY Poziom: klasa 8 SP Gra, która pozwala na utrwalenie pojęć fizycznych, ich definicji, wzorów fizycznych i ich jednostek. Domina fizyczne najlepiej można wykorzystać lekcjach powtórzeniowych. Szczególna ich wartość jest fakt, że można bardzo szybko sprawdzić poprawność ich ułożenia, gdyż odpowiednio dobrane cegiełki tworzą zamkniętą strukturę. Zawartość: skrzynka wykonana z drewna w wymiarach 17,5 x 10,5 x 5,5 cm 30 drewnia

  • Cena: 109.00 zł
idź do sklepu
FIZYCZNE DOMINO- RUCH JEDNOSTAJNY, RUCH ZMIENNY (FIZ993) FIZYCZNE DOMINO- RUCH JEDNOSTAJNY, RUCH ZMIENNY (FIZ993)

FIZYCZNE DOMINO- RUCH JEDNOSTAJNY, RUCH ZMIENNY (FIZ993) FIZYCZNE DOMINO- RUCH JEDNOSTAJNY, RUCH ZMIENNY (FIZ993)

FIZYCZNE DOMINO- RUCH JEDNOSTAJNY, RUCH ZMIENNY * dodatkowe informacje:

  • Cena: 109.00 zł
idź do sklepu
FIZYCZNE DOMINO- WIELKOŚCI FIZYCZNE, CZĄSTECZKOWA BUDOWA MATERII (FIZ997) FIZYCZNE DOMINO- WIELKOŚCI FIZ, CZĄSTECZKOWA BUDOWA MATERII (FIZ997)

FIZYCZNE DOMINO- WIELKOŚCI FIZYCZNE, CZĄSTECZKOWA BUDOWA MATERII (FIZ997) FIZYCZNE DOMINO- WIELKOŚCI FIZ, CZĄSTECZKOWA BUDOWA MATERII (FIZ997)

FIZYCZNE DOMINO- WIELKOŚCI FIZYCZNE, CZĄSTECZKOWA BUDOWA MATERII Poziom: klasa 7 SP Gra, która pozwala na utrwalenie pojęć fizycznych, ich definicji, wzorów fizycznych i ich jednostek. Domina fizyczne najlepiej można wykorzystać lekcjach powtórzeniowych. Szczególna ich wartość jest fakt, że można bardzo szybko sprawdzić poprawność ich ułożenia, gdyż odpowiednio dobrane cegiełki tworzą zamkniętą strukturę. Zawartość: skrzynka wykonana z drewna w wymiarach 17,5 x 10,5 x 5,5 cm 30 d

  • Cena: 109.00 zł
idź do sklepu
PLANSZA PRAWO OHMA (FIZ097) PLANSZA PRAWO OHMA (FIZ097)

PLANSZA PRAWO OHMA (FIZ097) PLANSZA PRAWO OHMA (FIZ097)

PLANSZA PRAWO OHMA Plansza dydaktyczna o wymiarach 70cm x 100cm. druk na papierze kredowym 250 g foliowana jednostronnie aluminiowe listwy z zawieszką Na planszy: prawo Ohma oraz najważniejsze zagadnienia z nim związane: opór oraz rezystywność. Dodatkowo schemat obwodu elektrycznego oraz sposoby łączenia oporników. Plansza została przygotowana zgodnie z wytycznymi podstawy programowej MEN z fizyki: rozdział 6 dla klas IV - VIII.  

  • Cena: 36.00 zł
idź do sklepu
MEMO KAPKI - GRA LOGOPEDYCZNA (LOG116) MEMO KAPKI (LOG116)

MEMO KAPKI - GRA LOGOPEDYCZNA (LOG116) MEMO KAPKI (LOG116)

MEMO KAPKI Zestaw MEMO_kapki to 72 kartoniki (36 par) z obrazkami, których atrybuty zawierają w swej nazwie słowo z głoskami: k, g, h. Karty, pięknie zilustrowane przez Piotra Fąfrowicza zachęcają do wspólnej zabawy. Skąd sie wzięła zabawa memo? Pierwsze Memo zostało wydane w 1959 roku nakładem wydawnictwa Ravensburger, jednak korzenie tej gry sięgają XVI wieku. W tym czasie w Japonii popularną rozrywką było tzw. kai-awase. Kai - w języku japońskim oznacza muszlę, zaś awaseru - dopasować, zgrać, połac

  • Cena: 28.00 zł
idź do sklepu
MEMO RERKI - GRA LOGOPEDYCZNA (LOG031) MEMO RERKI (LOG031)

MEMO RERKI - GRA LOGOPEDYCZNA (LOG031) MEMO RERKI (LOG031)

MEMO RERKI - GRA LOGOPEDYCZNA Zestaw MEMO_rerki to 72 kartoniki (36 par) z obrazkami, których atrybuty zawierają w swej nazwie słowo z głoskami: r Karty, pięknie zilustrowane przez Piotra Fąfrowicza zachęcają do wspólnej zabawy. Skąd sie wzięła zabawa memo? Pierwsze Memo zostało wydane w 1959 roku nakładem wydawnictwa Ravensburger, jednak korzenie tej gry sięgają XVI wieku. W tym czasie w Japonii popularną rozrywką było tzw. kai-awase. Kai - w języku japońskim oznacza muszlę, zaś awaseru - dopasować,

  • Cena: 28.00 zł
idź do sklepu
MEMO SZUMKI - GRA LOGOPEDYCZNA (LOG032) MEMO SZUMKI (LOG032)

MEMO SZUMKI - GRA LOGOPEDYCZNA (LOG032) MEMO SZUMKI (LOG032)

MEMO SZUMKI - GRA LOGOPEDYCZNA Zestaw MEMO_szumki to 72 kartoniki (36 par) z obrazkami, których atrybuty zawierają w swej nazwie słowo z głoskami: sz, ż, cz, dż. Karty, pięknie zilustrowane przez Piotra Fąfrowicza zachęcają do wspólnej zabawy. Skąd sie wzięła zabawa memo? Pierwsze Memo zostało wydane w 1959 roku nakładem wydawnictwa Ravensburger, jednak korzenie tej gry sięgają XVI wieku. W tym czasie w Japonii popularną rozrywką było tzw. kai-awase. Kai - w języku japońskim oznacza muszlę, zaś awaser

  • Cena: 28.00 zł
idź do sklepu
GRA - MEMORY GAME - ANIMALS (ZAB085) MEMORY GAME ANIMALS(z pudełkiem)REGIPIO/5903111818050/POL (ZAB085)

GRA - MEMORY GAME - ANIMALS (ZAB085) MEMORY GAME ANIMALS(z pudełkiem)REGIPIO/5903111818050/POL (ZAB085)

GRA - MEMORY GAME - ANIMALS  Gra memory to jedna z najlepszych metod na poprawę koncentracji i ćwiczenia pamięci. Gra jest świetną zabawą i pomaga szybko i przyjemnie zapamiętać nowe słowa. Podczas gry gracze są  pochłonięci szukaniem pasujących par i podnoszeniem swoich wyników. Angielskie słowa po prostu przychodzą same do głowy! Zawartość: 72 karty z 36 angielskimi słowami, podręcznik, lista słów, kod QR, wstawka z innymi sugerowanymi grami. Lista słów w języku angielskim, hiszpańskim, niem

  • Cena: 23.00 zł
idź do sklepu
MEMORACE HOUSE - GRA EDUKACYJNA MEMORY (ZAB059) MEMORY GAME-HOUSE(z pudełkiem)REGIPIO/5903111818029.POL (ZAB059)

MEMORACE HOUSE - GRA EDUKACYJNA MEMORY (ZAB059) MEMORY GAME-HOUSE(z pudełkiem)REGIPIO/5903111818029.POL (ZAB059)

MEMORACE HOUSE - GRA EDUKACYJNA MEMORY Poziom A1/A2 Gra pamięciowa jest jednym z najlepszym sposobów nauki koncentracji i ćwiczenia pamięci. Memorace spełnia dodatkowo istotne zadanie-uczy angielskich słówek mimowolnie. To świetna gra, dzięki której szybko i przyjemnie nauczysz się nowych słówek. Podczas zabawy gracze pochłonięci są poszukiwaniem par i zdobywaniem punktów. Angielskie słówka po prostu same wchodzą do głowy! Zawartość: 72 kartoniki z 36 angielskimi słowami, instrukcja, i

  • Cena: 23.00 zł
idź do sklepu
GRA MEMORY NATURE - (ZAB060) MEMORY GAME-NATURE(z pudełkiem)REGIPIO/5903111818036.POL (ZAB060)

GRA MEMORY NATURE - (ZAB060) MEMORY GAME-NATURE(z pudełkiem)REGIPIO/5903111818036.POL (ZAB060)

GRA MEMORY NATURE  Poziom A1/A2 Gra pamięciowa jest jednym z najlepszym sposobów nauki koncentracji i ćwiczenia pamięci. Memorace spełnia dodatkowo istotne zadanie-uczy angielskich słówek mimowolnie. To świetna gra, dzięki której szybko i przyjemnie nauczysz się nowych słówek. Podczas zabawy gracze pochłonięci są poszukiwaniem par i zdobywaniem punktów. Angielskie słówka po prostu same wchodzą do głowy! Zawartość: 72 kartoniki z 36 angielskimi słowami, instrukcja, inne propozycje zabaw

  • Cena: 23.00 zł
idź do sklepu
MEMORY HUMORY GRA TOWARZYSKA (GRA 217) MEMORY HUMORY GRA ADAMIGO (GRA 217)

MEMORY HUMORY GRA TOWARZYSKA (GRA 217) MEMORY HUMORY GRA ADAMIGO (GRA 217)

MEMORY HUMORY GRA TOWARZYSKA Gra ADAMIGO MEMORY rozwija pamięć, uczy koncentracji, zbliża rodzinę i uprzyjemnia wolne chwile. Memory-humory to podróż do świata ludzkich uczuć i emocji. Pozwala dziecku rozpoznawać je bez trudu i nazywać własnymi słowami. Gra najlepiej sprawdza się przy 2 graczach. W zestawie: 48 twardych plakietek o wymiarach 77 x 77 mm

  • Cena: 26.60 zł
idź do sklepu
GRA ZRĘCZNOŚCIOWA KULECZKA DO DOŁECZKA  (PRP651) KULECZKA DO DOŁECZKA GRA ZRĘCZNOŚCIOWA (PRP651)

GRA ZRĘCZNOŚCIOWA KULECZKA DO DOŁECZKA (PRP651) KULECZKA DO DOŁECZKA GRA ZRĘCZNOŚCIOWA (PRP651)

GRA ZRĘCZNOŚCIOWA KULECZKA DO DOŁECZKA Wymiary: 6.7 x 6.7 x 2 cm Znana i lubiana gra zręcznościowa, w której trzeba wykazać się cierpliwością i pewną ręką! Tematyka - środki transportu, obrazek dobierany losowo spośród 6 dostępnych. Materiał: drewno, plus stalowe kuleczki.

  • Cena: 7.00 zł
idź do sklepu
ZACZAROWANA MIKSTURA - GRA MATEMATYCZNA (MAT355) ZACZAROWANA MIKSTURA- GRA MATEMATYCZNA (MAT355)

ZACZAROWANA MIKSTURA - GRA MATEMATYCZNA (MAT355) ZACZAROWANA MIKSTURA- GRA MATEMATYCZNA (MAT355)

ZACZAROWANA MIKSTURA - GRA MATEMATYCZNA Uwarz swój magiczny eliksir! Dodaj róg jednorożca, dwa skrzydła nietoperza, pajęczynę i gotowe! Ale hola, hola. Nie tak prosto zdobyć cenne składniki eliksirów! Musisz najpierw trochę wytężyć szare komórki i zmierzyć się z rywalami w matematycznym pojedynku. Zawartość pudełka: Plansze kociołki - 4 szt, tabliczki z magicznymi składnikami - 60szt, dzwonek - 1szt, notes - 1szt, instrukcja. Ilość graczy: 2-4

  • Cena: 26.00 zł
idź do sklepu
BLOOM TOWN - GRA STRATEGICZNA (GRA 236) GRA BLOOM TOWN GRANNA (GRA 236)

BLOOM TOWN - GRA STRATEGICZNA (GRA 236) GRA BLOOM TOWN GRANNA (GRA 236)

BLOOM TOWN - GRA STRATEGICZNA Wiek graczy: 8+ Ilość graczy: 2-4 os. Czas rozgrywki: 30 min   Ilustracje: Brigette Indelicato, Jessica Smith Autor : Asger Harding Granerud, Daniel Skjold Petersen Będąc Burmistrzem nowo powstającego miasta nie masz łatwego zadania. To od Ciebie zależy czy powstanie wielka metropolia z drapaczami chmur, czy niewielkie urokliwe miasteczko pełne zieleni. Spełnij oczekiwania mieszkańców i spraw, by zarządzane przez Ciebie miasto zyskało uznanie mies

  • Cena: 67.00 zł
idź do sklepu