Certyfikowane meble i wyposażenie szkół i przedszkoli, Meble i krzesła biurowe, pomoce dydaktyczne, gry edukacyjne i terapeutyczne, druki i dzienniki.
FIZYCZNE DOMINO - ELEKTROSTATYKA, PRĄD ELEKTRYCZNY Poziom: klasa 8 SP Gra, która pozwala na utrwalenie pojęć fizycznych, ich definicji, wzorów fizycznych i ich jednostek. Domina fizyczne najlepiej można wykorzystać lekcjach powtórzeniowych. Szczególna ich wartość jest fakt, że można bardzo szybko sprawdzić poprawność ich ułożenia, gdyż odpowiednio dobrane cegiełki tworzą zamkniętą strukturę. Zawartość: skrzynka wykonana z drewna w wymiarach 17,5 x 10,5 x 5,5 cm 30 dre
FIZYCZNE DOMINO- PRZEMIANY ENERGII, RUCH DRGAJĄCY Poziom: klasa 8 SP Gra, która pozwala na utrwalenie pojęć fizycznych, ich definicji, wzorów fizycznych i ich jednostek. Domina fizyczne najlepiej można wykorzystać lekcjach powtórzeniowych. Szczególna ich wartość jest fakt, że można bardzo szybko sprawdzić poprawność ich ułożenia, gdyż odpowiednio dobrane cegiełki tworzą zamkniętą strukturę. Zawartość: skrzynka wykonana z drewna w wymiarach 17,5 x 10,5 x 5,5 cm 30 drewnia
FIZYCZNE DOMINO- RUCH JEDNOSTAJNY, RUCH ZMIENNY * dodatkowe informacje:
FIZYCZNE DOMINO- WIELKOŚCI FIZYCZNE, CZĄSTECZKOWA BUDOWA MATERII Poziom: klasa 7 SP Gra, która pozwala na utrwalenie pojęć fizycznych, ich definicji, wzorów fizycznych i ich jednostek. Domina fizyczne najlepiej można wykorzystać lekcjach powtórzeniowych. Szczególna ich wartość jest fakt, że można bardzo szybko sprawdzić poprawność ich ułożenia, gdyż odpowiednio dobrane cegiełki tworzą zamkniętą strukturę. Zawartość: skrzynka wykonana z drewna w wymiarach 17,5 x 10,5 x 5,5 cm 30 d
PLANSZA PRAWO OHMA Plansza dydaktyczna o wymiarach 70cm x 100cm. druk na papierze kredowym 250 g foliowana jednostronnie aluminiowe listwy z zawieszką Na planszy: prawo Ohma oraz najważniejsze zagadnienia z nim związane: opór oraz rezystywność. Dodatkowo schemat obwodu elektrycznego oraz sposoby łączenia oporników. Plansza została przygotowana zgodnie z wytycznymi podstawy programowej MEN z fizyki: rozdział 6 dla klas IV - VIII.
MEMO KAPKI Zestaw MEMO_kapki to 72 kartoniki (36 par) z obrazkami, których atrybuty zawierają w swej nazwie słowo z głoskami: k, g, h. Karty, pięknie zilustrowane przez Piotra Fąfrowicza zachęcają do wspólnej zabawy. Skąd sie wzięła zabawa memo? Pierwsze Memo zostało wydane w 1959 roku nakładem wydawnictwa Ravensburger, jednak korzenie tej gry sięgają XVI wieku. W tym czasie w Japonii popularną rozrywką było tzw. kai-awase. Kai - w języku japońskim oznacza muszlę, zaś awaseru - dopasować, zgrać, połac
MEMO RERKI - GRA LOGOPEDYCZNA Zestaw MEMO_rerki to 72 kartoniki (36 par) z obrazkami, których atrybuty zawierają w swej nazwie słowo z głoskami: r Karty, pięknie zilustrowane przez Piotra Fąfrowicza zachęcają do wspólnej zabawy. Skąd sie wzięła zabawa memo? Pierwsze Memo zostało wydane w 1959 roku nakładem wydawnictwa Ravensburger, jednak korzenie tej gry sięgają XVI wieku. W tym czasie w Japonii popularną rozrywką było tzw. kai-awase. Kai - w języku japońskim oznacza muszlę, zaś awaseru - dopasować,
MEMO SZUMKI - GRA LOGOPEDYCZNA Zestaw MEMO_szumki to 72 kartoniki (36 par) z obrazkami, których atrybuty zawierają w swej nazwie słowo z głoskami: sz, ż, cz, dż. Karty, pięknie zilustrowane przez Piotra Fąfrowicza zachęcają do wspólnej zabawy. Skąd sie wzięła zabawa memo? Pierwsze Memo zostało wydane w 1959 roku nakładem wydawnictwa Ravensburger, jednak korzenie tej gry sięgają XVI wieku. W tym czasie w Japonii popularną rozrywką było tzw. kai-awase. Kai - w języku japońskim oznacza muszlę, zaś awaser
GRA - MEMORY GAME - ANIMALS Gra memory to jedna z najlepszych metod na poprawę koncentracji i ćwiczenia pamięci. Gra jest świetną zabawą i pomaga szybko i przyjemnie zapamiętać nowe słowa. Podczas gry gracze są pochłonięci szukaniem pasujących par i podnoszeniem swoich wyników. Angielskie słowa po prostu przychodzą same do głowy! Zawartość: 72 karty z 36 angielskimi słowami, podręcznik, lista słów, kod QR, wstawka z innymi sugerowanymi grami. Lista słów w języku angielskim, hiszpańskim, niem
MEMORACE HOUSE - GRA EDUKACYJNA MEMORY Poziom A1/A2 Gra pamięciowa jest jednym z najlepszym sposobów nauki koncentracji i ćwiczenia pamięci. Memorace spełnia dodatkowo istotne zadanie-uczy angielskich słówek mimowolnie. To świetna gra, dzięki której szybko i przyjemnie nauczysz się nowych słówek. Podczas zabawy gracze pochłonięci są poszukiwaniem par i zdobywaniem punktów. Angielskie słówka po prostu same wchodzą do głowy! Zawartość: 72 kartoniki z 36 angielskimi słowami, instrukcja, i
GRA MEMORY NATURE Poziom A1/A2 Gra pamięciowa jest jednym z najlepszym sposobów nauki koncentracji i ćwiczenia pamięci. Memorace spełnia dodatkowo istotne zadanie-uczy angielskich słówek mimowolnie. To świetna gra, dzięki której szybko i przyjemnie nauczysz się nowych słówek. Podczas zabawy gracze pochłonięci są poszukiwaniem par i zdobywaniem punktów. Angielskie słówka po prostu same wchodzą do głowy! Zawartość: 72 kartoniki z 36 angielskimi słowami, instrukcja, inne propozycje zabaw
MEMORY HUMORY GRA TOWARZYSKA Gra ADAMIGO MEMORY rozwija pamięć, uczy koncentracji, zbliża rodzinę i uprzyjemnia wolne chwile. Memory-humory to podróż do świata ludzkich uczuć i emocji. Pozwala dziecku rozpoznawać je bez trudu i nazywać własnymi słowami. Gra najlepiej sprawdza się przy 2 graczach. W zestawie: 48 twardych plakietek o wymiarach 77 x 77 mm
GRA ZRĘCZNOŚCIOWA KULECZKA DO DOŁECZKA Wymiary: 6.7 x 6.7 x 2 cm Znana i lubiana gra zręcznościowa, w której trzeba wykazać się cierpliwością i pewną ręką! Tematyka - środki transportu, obrazek dobierany losowo spośród 6 dostępnych. Materiał: drewno, plus stalowe kuleczki.
ZACZAROWANA MIKSTURA - GRA MATEMATYCZNA Uwarz swój magiczny eliksir! Dodaj róg jednorożca, dwa skrzydła nietoperza, pajęczynę i gotowe! Ale hola, hola. Nie tak prosto zdobyć cenne składniki eliksirów! Musisz najpierw trochę wytężyć szare komórki i zmierzyć się z rywalami w matematycznym pojedynku. Zawartość pudełka: Plansze kociołki - 4 szt, tabliczki z magicznymi składnikami - 60szt, dzwonek - 1szt, notes - 1szt, instrukcja. Ilość graczy: 2-4
BLOOM TOWN - GRA STRATEGICZNA Wiek graczy: 8+ Ilość graczy: 2-4 os. Czas rozgrywki: 30 min Ilustracje: Brigette Indelicato, Jessica Smith Autor : Asger Harding Granerud, Daniel Skjold Petersen Będąc Burmistrzem nowo powstającego miasta nie masz łatwego zadania. To od Ciebie zależy czy powstanie wielka metropolia z drapaczami chmur, czy niewielkie urokliwe miasteczko pełne zieleni. Spełnij oczekiwania mieszkańców i spraw, by zarządzane przez Ciebie miasto zyskało uznanie mies