Avalon

EUREKA - Księga Wiedzy

EUREKA - Księga Wiedzy

Księga Wiedzy jest multimedialną grą edukacyjną przeznaczoną dla dzieci w wieku 4-8 lat. - Rozwija wiedzę i bystrość umysłu - Uczy szybko i sprawnie myśleć - Zwiększa zdolności wczesnoszkolne - Wyrabia koncentrację i wytrwałość - Bawi wartościowymi grami edukacyjnymi W tajemniczych okolicznościach z Księgi Wiedzy, zawierającej ciekawe i potrzebne informacje, znikają wiadomości. Razem z Mądrusiem musisz zbadać co jest tego przyczyną. Wędrując przez krainę wiedzy – EUREKĘ rozwiązujecie liczne gry i zadan

idź do sklepu
EUREKA - Wehikuł Czasu

EUREKA - Wehikuł Czasu

Wehikuł Czasu jest multimedialną grą edukacyjną przeznaczoną dla dzieci w wieku 4-8 lat. - Rozwija potencjał intelektualny - Wyzwala kreatywność - Uczy podejmowania decyzji - Ćwiczy koordynację wzrokowo-ruchową - Bawi ćwicząc zdolności i umiejętności Podstępny Lakmus porywa naszego przyjaciela Mądrusia przenosząc go w odległą przeszłość. By wrócić do krainy wiedzy – EUREKI musicie wykonać szereg zadań i ćwiczeń. Gry ćwiczą ważne zdolności i umiejętności niezbędne każdemu dziecku. Włącz się do gry, ba

idź do sklepu
EUREKA - Zagadka Krainy Wiedzy

EUREKA - Zagadka Krainy Wiedzy

Zagadka Krainy Wiedzy jest multimedialną grą edukacyjną przeznaczoną dla dzieci w wieku 4-8 lat. - Bawi grami ogólnorozwojowymi - Rozwija zdolności i talenty - Uczy logicznego myślenia - Kształtuje intelekt i wyobraźnię W krainie wiedzy – EURECE znowu dzieją się dziwne rzeczy. I znów nasz bohater Mądruś musi pomóc przyjacielowi. By doprowadzić historię do szczęśliwego końca musisz wykonać serię zadań i ćwiczeń. Grając w gry ćwiczysz swoje zdolności i talenty oraz zdobywasz potrzebną wiedzę. Włącz się

idź do sklepu
Pakiet Akademia Przedszkolaka

Pakiet Akademia Przedszkolaka

Akademia przedszkolaka Prawidłowy rozwój od najmłodszych lat Nigdy nie jest za wcześnie na to, by zacząć dbać o prawidłowy i wszechstronny rozwój dziecka. Akademia przedszkolaka, to przygotowana przez pedagogów kolekcja 17 gier edukacyjnych, przeznaczona specjalnie od 4 do 6 latków. Atrakcyjna realizacja w połączeniu z łatwą obsługą pozwalają dzieciom bawić się ciekawymi, rozwijającymi grami. Zabawa ukazuje i rozwija talenty oraz umiejętności przydatne w edukacji przedszkolnej. Prawidłowy rozwój od najb

idź do sklepu
EUREKA - Wielka Wyprawa

EUREKA - Wielka Wyprawa

Eureka to przygodowa gra edukacyjna dla dzieci w wieku 4-8 lat. To super zabawa rozwijająca wiedzę i umiejętności, która bawi i wszechstronnie rozwija. - Bawi i wszechstronnie rozwija - Przekazuje potrzebną wiedzę - Uczy podejmowania decyzji - Rozwija zdolności poznawcze Tym razem zadaniem bystrego kota Mądrusia jest uratowanie starego Drzewa Wiedzy rosnącego pośrodku krainy wiedzy - Eureki. To dzięki Drzewu Wiedzy wszyscy goście i mieszkańcy Eureki poznają ciekawe informacje na temat otaczającego świa

idź do sklepu
EUREKA - W poszukiwaniu Róży Wiatrów

EUREKA - W poszukiwaniu Róży Wiatrów

Eureka to przygodowa gra edukacyjna dla dzieci w wieku 4-8 lat. To super zabawa rozwijająca wiedzę i umiejętności, która bawi i wszechstronnie rozwija. - Bawi i wszechstronnie rozwija - Przekazuje potrzebną wiedzę - Uczy podejmowania decyzji - Rozwija zdolności poznawcze Bohater Poszukiwania Róży Wiatrów - bystry kot Mądruś musi odnaleźć skradzioną przez złoczyńców różę wiatrów. Aby ją odzyskać musi się jak najwięcej nauczyć od spotkanych w Eurece postaci. Na szczęście Mądruś ma Ciebie! Potrzebną wied

idź do sklepu
Ja i moja rodzina

Ja i moja rodzina

Ja i moja rodzina to jeden z trzech programów komputerowych uczących podstaw języka angielskiego. Oparte są na nowoczesnej i wyjątkowo skutecznej metodzie nauki języka angielskiego. Polecane szczególnie dzieciom w wieku przedszkolnym i uczniom młodszych klas szkół podstawowych. Każdy z trzech programów zawiera szereg gier i zabaw językowych za pomocą których dzieci łatwo i szybko poznają nowe słówka, zwroty i ich prawidłową wymowę. Słownictwo zawarte w programach zostało dobrane tak, by obejmować podst

idź do sklepu
Bystry Umysł

Bystry Umysł

Bystry umysł Zbiór ogólnorozwojowych gier edukacyjnych, wyzwalających bystrość umysłu, ćwiczących zręczność i sprawność. Poprzez zabawę, gry wszechstronnie rozwijają, przygotowując dzieci do poznawania i pojmowania wiedzy. Bystry umysł, to gry edukacyjne dla najmłodszych: - Bawią wartościowymi grami edukacyjnymi - Rozwijają niezbędne zdolności i umiejętności - Przygotowują do poznawania wiedzy Każda gra posiada kilka stopni trudności, co pozwala dopasować wymagania do aktualnych możliwości dziecka! Doda

idź do sklepu
Bądź Sprytny

Bądź Sprytny

Bądź Sprytny Zawiera serię gier uczących myśleć i podejmować trafne decyzje. Przeznaczone są dla dzieci w wieku 5-9 lat. Wyzwalają spryt i inteligencję, wpływając pozytywnie na rozwój zdolności i umiejętności. Stworzone przez pedagogów praktyków zapewniają wszechstronny rozwój dziecka. Bądź Sprytny to gwarancja pełnego rozwoju: - Bawi kształtując wszechstronne zdolności - Wyzwala spryt i inteligencję - Uczy myśleć i podejmować decyzje Każda gra posiada kilka stopni trudności, co pozwala dopasować wymaga

idź do sklepu
Mieszko książę Raciborski i pan Krakowa - dzielnicowy władca Polski (ok. 1142-1211) - Norbert Mika

Mieszko książę Raciborski i pan Krakowa - dzielnicowy władca Polski (ok. 1142-1211) - Norbert Mika

Publikacja jest pierwszą i jedyną biografią władcy raciborskiego Mieszka, niesłusznie nazywanego Plątonogim. Faktycznie książę nosił przydomek Laskonogi i przyszedł na świat około 1142 roku prawdopodobnie w Krakowie, jako drugi syn Władysława II Wygnańca. Oddany w młodości na naukę do benedyktyńskiej szkoły klasztornej w Michaelsbergu w Niemczech, nabył tam potrzebne wykształcenie, które pomogło mu po powrocie z wygnania do Polski w sprawnym rządzeniu księstwem raciborskim. Dzięki umiejętnej poli

idź do sklepu