Nowość Wysoko oceniana przygoda drogi, która formalnie zamykała linię II edycji Warhammera, epicka przygoda czeka na Was!Limitowana edycja,po polsku i do tego twarda oprawa !!! Tysiąc Tronów to kampania przeznaczona do Warhammer Fantasy Roleplay obiecująca poprowadzić poszukiwaczy przygód od cuchnących kanałów Marienburga do zachodnich krańców Kislevu. Gdy chłopiec ze znamieniem na piersi przedstawiającym kometę o dwóch ogonach własnoręcznie zabija dwójkę kultystów, zostaje ogłoszony Sigmarem Odrodzonym.
Nowość Nowy dodatek do Warhammer Fantasy Roleplay 4 edycji Niezbędnik Wroga w Cieniach to niezastąpiony przewodnik do pierwszej części epickiej kampanii Wewnętrzny Wróg!!! Wypełniony dodatkowymi zasadami, opcjonalnymi Bohaterami Niezależnymi, kuszącymi pomysłami na przygody i dobrymi poradami zarówno dla nowych jak i doświadczonych MG!!! Zbierz więc swoich bohaterów, prowadząc ich od skromnych poszukiwaczy przygód bez grosza, aż na dwory majętnych i wpływowych osób, gdzie każda decyzja może zmienić los
Nowość Nowy dodatek do Warhammer Fantasy Roleplay 4 edycji w poprawionej i zaktualizowanej wersji jednej z najbardziej cenionych kampanii RPG, jakie kiedykolwiek napisano! Wróg w Cieniach przedstawia pierwszą część epickiej kampanii Wewnętrzny Wróg!!! Zbierz więc swoich bohaterów, prowadząc ich od skromnych poszukiwaczy przygód bez grosza, aż na dwory majętnych i wpływowych osób, gdzie każda decyzja może zmienić los Imperium. Wróg w Cieniach to pierwsza część udoskonalonej i zaktualizowanej Wersji Reżys
Nowość Nowy dodatek do Warhammer Fantasy Roleplay 4 edycji gdzie przygody w Ubersreiku to sześć scenariuszy toczących się w Księstwie Ubersreiku. Możecie każdą z nich rozegrać oddzielnie, włączyć do rozgrywanej już opowieści lub połączyć je w kampanię, podczas której zwiedzicie Ubersreik i okolice. Znajdziecie tu wybór porad, trików i dodatkowych zagrożeń, które pomogą Wam powiązać te scenariusze ze sobą. Przygotowaliśmy też wskazówki, jak dostosować je do bardziej doświadczonych Bohaterów – jeśli z nic
Nowość Witajcie w Reiklandzie! Niezależnie od tego, czy zaczynacie dopiero grać, czy szykujecie się do kolejnej porywającej kampanii.mapa z przydatnymi szczegółami zarówno dla graczy, jak i mistrzów gry! Mapa przedstawia Wielką Prowincję Reikland, jedną z najpotężniejszych krain Imperium Sigmara. Dla każdego fana Warhammera ! Reikland, najbogatsza i najpotężniejsza z wielkich prowincji Imperium, stanowi serce Starego Świata. Znana z inżynierów, czarodziejów i kupców, jest miejscem narodzin kultu Sigmar
Nowość Władcy i Włości to świetne rozszerzenie pozwalające Mistrzowi Gry i graczom ożywić mroczny i niebezpieczny świat wiedźmiński w trakcie gry! W tym dodatku znajdziecie: Ekran Mistrza Gry, upakowany po brzegi przydatnymi tabelami i skrótami zasad potrzebnymi w trakcie prowadzenia rozgrywki. Przegląd Pospólstwa: prostych BN-ów, których napotkać mogą przemierzające Kontynent postaci graczy, wraz ze statystykami i regułami tworzenia. Zasady tworzenia postaci z nowej rasy: zaradnych i niewrażliwych
Jesteś Samotnym Wilkiem, ostatnim z Mistrzów Kai Summerlundu. Helgedadem wstrząsa wojna domowa. Twoi śmiertelni wrogowie, Mroczni Władcy, usiłują zapanować nad czarnym miastem. Poprzysiągłeś odbudować dawną chwałę Kai i wyruszasz na poszukiwania Kamienia Mądrości z Varetty, cennego skarbu w którym zaklęto wiedzę oraz moc twoich dzielnych przodków. W KRÓLESTWACH GROZY podążasz szlakiem pierwszego Mistrza Kai. Zawiedzie cię ona w samo serce wrogiej krainy i zamieni się w desperacki wyścig z czasem. Po p
Autor : Steven Savile Grupa Dżentelmeńskich Rycerzy Londynu: Fabian Stark (czarodziej), Dorian Carruthers (potrafi rozmawiać ze zmarłymi), Branningan Locke (zdolny do wywoływania wizji w umysłach innych), Haddon McCreedy (wilkołak), Eugene Napier (potrafi stawać się niewidzialny), Anthony Millington (rozmawia ze zwierzętami) i ich kamerdyner Mason stają do walki z nadprzyrodzonym złem. W trakcie rozwoju wydarzeń dołącza do nich Emily Sheridan - szesnastoletnia uciekinierka ze szpitala dla psychicznie ch
Ekran Mistrza Gry WFRP 4 Ekran Mistrza Gry WFRP to niezbędny element arsenału każdego MG. Nieważne, jak długo gracie w Warhammera i co w nim najbardziej lubicie, znajdziecie tu multum przydatnych materiałów, narzędzi i zasad. Ten zestaw zawiera: – czteropanelowy Ekran Mistrza Gry, który wypełniliśmy po brzegi często wykorzystywanymi zasadami, tabelami i pomocami dla tworzenia BN-ów, – masę porad tyczących się technik prowadzenia, wykorzystania charakterystycznych wątków Starego Świata oraz wspierania
Wewnętrzny Wróg - Część 1: Wróg w Cieniach - Niezbędnik I w wyznaczonym czasie powstaniemy z naszych miejsc ukrycia. Chaos ogarnie ziemię, a my, wybrani słudzy, zostaniemy wyniesieni w Jego oczach. Niech będzie pozdrowiony Tzeentch, Ten Który Zmienia Drogi. Njawrrthakh Lzimbarr Tzeentch! Witamy w poprawionej i zaktualizowanej wersji jednej z najbardziej cenionych kampanii RPG, jakie kiedykolwiek napisano! Wróg w Cieniach przedstawia pierwszą część epickiej kampanii Wewnętrzny Wróg, sekwencji przygód War
Gra fabularna, której akcja rozgrywa się w odległej przyszłości mrocznego świata Warhammer 40.000. Gracze wcielają się w postacie Akolitów, którzy mają ustrzec ludzkośc przed zagrażającym jej niebepieczeństwem. Dark Heresy II edycja to obszerny podręcznik dostarczający wiedzy o regułach tworzenia postaci, ich wrogów oraz prowadzenia walk w Sektorze Askellon. Może być pomocny podczas pojedyńczych przygód oraz w prowadzeniu dłuzszych kampanii. Prezentacja RPG: Dark Heresy (2.edycja) BETA
Nowość Kolejny dodatek, rozwinięcie podstawowej kampanii z podręcznika Dark Heresy II edycja w świecie odległej przyszłości. Limitowana edycja !!! W dodatku Wróg Zewnętrzny możesz zostać akolitą służącym z Ordo Malleus - tymi, których zadaniem jest ochrona Imperium przed demonami Osnowy. Tutaj znajdziesz nowe opcje Acolyte, dzięki którym możesz grać jako Egzorcysta lub potężny Astropath. Odkąd Imperium rozpoczęło swój prawowity podbój gwiazd, nieustannie ścierało się z rozszalałymi orkami, chytrymi e
Nowość Wysoko oceniane rozwinięcie podstawowej kampanii z podręcznika Dark Heresy II edycja w świecie odległej przyszłości. Limitowana edycja !!! Dodatek Zapomniani Bogowie to dziejąca się w trzech rozdziałach kampania w której nasi bohaterowie odwiedzą pustkowia Desoleum, olbrzymi okręt Wolnego Kupca i pełen tajemnic świat Thaur. To tu , Akolici muszą odkryć genezę spaczonych artefaktów, które stanowią plagę sektora i stawić czoła mrocznemu kultowi, który poszukuje tych przedmiotów, by przeprowadzić
Wysoko oceniane rozwinięcie podstawowej przygody z podręcznika Dark Heresy II edycja w świecie odległej przyszłości. Limitowana edycja !!! 144 kolorowych stron na kredowym papierze. Całość szyta i w twardej okładce. Podli kultyści, straszliwe wiedźmy, odrażający mutanci i inne plugastwa tworzą Wewnętrznego Wroga – zdradziecką zgniliznę pożerającą serce Imperium. Do walki z nimi stają Inkwizytorzy Ordo Hereticus i ich Akolici, gotowi bronić ludzkości słuszną nienawiścią i oczyszczającym płomieniem !!!!
Nadszedł mrok. Przynoszący zepsucie Chaos przenika świat Warhammera, niszcząc wszystko, z czym się zetknie na swej drodze. W tym czasie szlachetny Imperialny rycerz, Kurt Leitzig, który porzucił swoje dotychczasowe zasady, znalazł się na granicy nieśmiertelności i opętania. W ostatniej chwili, Ursula, jego była ukochana, podejmuje dramatyczną próbę przyjścia mu z pomocą, zanim jego duszą zawładną na zawsze Mroczni Bogowie. Trylogia Niewolnicy Ciemności Gava Thorpe'a dociera do epickiego finału,