Park dinozaurówRodzinka Grywalskich wybrała się do Parku Dinozaurów. Lecz co to? Dinozaury rozbiegły się po parku, a w radiu właśnie zapowiedziano deszcz meteorytów. Pomóżcie dinozaurom wrócić do ich wybiegów, zanim rozpęta się kosmiczna burza. Gracze rzucają specjalną kostką i przemieszczają dinozaury po Parku. Po drodze muszą odnajdywać różne obiekty oraz uważać na Tyranozaury. Park dinozaurów to gra, która rozwija się razem z dziećmi po pokonaniu poziomu podstawowego można w niej wspólnie zmagać się z
Jeszcze więcej nóg!Rzuć kostkami i zdobądź buty dla swojej stonogi. Supernogi stonogi to kontynuacja bestsellerowej gry dla dzieci Nogi stonogi.Zawiera elementy znane z pierwszej części oraz 4 rozszerzenia. Dodatki urozmaicają rozgrywkę i umożliwiają grę nawet 6 osobom. Można je wprowadzać pojedynczo albo grać ze wszystkimi naraz!Wiek: od 4 lat Wiek: od 4 lat
Najsłynniejsza seria komediowa w Japonii i na całym świecie. Ranma jest chłopcem, który po oblaniu zimną wodą zamienia się w dziewczynę! Niezwykle komplikuje to jego życie. A jeśli dołożyć do tego kobietę-wojowniczkę, która nienawidzi żeńskiego Ranmy, ale kocha się w męskim – otrzymamy niezwykle śmieszną komedię omyłek. Doskonała lektura dla każdego. Tytuł: Ranma 1/2 tom 4 Scenariusz: Rumiko Takahashi Rysunki: Rumiko Takahashi Wydawca: Egmont Polska Liczba stron: 184 Format: 11,5 x 18 cm
Escape Quest. Tajemnica Marsa Przeżyj przygodę! Rozwiąż zagadki! Unikaj zastawionych pułapek!Escape Quest to seria niezwykłych książko-gier. Łączą w sobie elementy paragrafowej przygody z zadaniami typu escape room. Przeżyj niesamowitą przygodę, w której to ty jesteś głównym bohaterem. Podejmujesz decyzje, rozwiązujesz zadania i starasz się wydostać z różnych zastawionych na ciebie pułapek. Tajemnica Marsa: Bliska przyszłość. Wcielasz się w geologa przybywającego na Czerwoną Planetę, aby pomóc w bada
Światowy hit, gra wydana w 20 językach!Każdy gracz dostaje planszę i 12 elementów układanki. Każda plansza ma inny wzór! Jeden z graczy przekręca klepsydrę i rzuca kostką wskazując, z których elementów gracze będą korzystać w tej rundzie. Wszyscy gracze jednocześnie starają jak najszybciej zasłonić puste pola na swoich planszach. Każdy, kto zdąży to zrobić, zanim skończy się czas, zdobywa klejnot. Wygrywa gracz, który w ciągu dziewięciu rund zbierze najcenniejsze klejnoty!
Pierwsza gra dla dwulatka Gra oparta jest na bestsellerowej serii książek dla dzieci Akademia Mądrego Dziecka. Wspomaga rozwój intelektualny i poznawczy u dzieci. Mogą w niż grać już dwuletnie dzieci. Gracze po kolei rzucają kostką ze strzałkami wskazującą żeton zwierzątka domowego, który można zebrać. Zbieramy je do siebie, albo przekazujemy innym graczom – jeśli mają choć jeden żeton danego zwierzątka. Pod koniec gry, kiedy skończy się możliwość dobierania żetonów, gracze liczą punkty z pos
Wycig na jednej nodze! Kontynuacja przebojowych i wielokrotnie nagradzanych ""Pdzcych wi"" oraz ""Pdzcych jey"". Gracze rzucaj kolorowymi kostkami i przemieszczaj limakina planszy. Po drodze staraj si spycha przeciwnikw i zebra jak najwicej pysznych grzybw. Do samego koca nie wiadomo, ktrymi limakami graj przeciwnicy, co gwarantuje wielkie emocje. Gra ma proste zasady, a o zwycistwie decyduj taktyka i umiejtnoci blefowania.Wiek: od 3 lat Wiek: od 3 lat Wymiary: 20x20 cm Wymiary: 20x20 cm
Poznaj "Dzielne myszki" i we udzia w emocjonujcym wycigu do serowej krainy!Dzielne myszki wyruszyy na wypraw do krainy, w ktrej wszystko jest zrobione z sera. Im bliej celu dotr, tym wicej przysmaku zdobd. Wycig si rozpocz! Jest tylko jeden problem. Wielki, godny i kudaty problem, ktry ruszy ich tropem. Uwaga na kota!Dzielne myszki to gra, ktra uczy ocenia ryzyko, myle strategicznie oraz radzi sobie z emocjami. Stanowi wietn zabaw take dla starszych graczy. W pudeku: plansza, figurka kota, 20 figurek mysz
Zblia si doroczny bal kostiumowy u biedronek. Jaki wybra strj? Oczywicie w kolorowe kropki. Ale poniewa kada biedronka ma kropki tylko w jednym kolorze, musz wymienia si midzy sob. Biedronki s jednak wybredne i nie kady kolor im odpowiada. Jeeli biedronki si odwrc ( za pomoc wbudowanych magnesw), to z wymiany nici! Na dodatek mrwki te dowiedziay si o balu i ju s w drodze. Jeeli dotr tam przed biedronkami, wszyscy gracze przegrywaj!Wiek: od 4 lat Wiek: od 4 lat Wymiary: op. 24x24x7 cm Wymiary: op. 24x24x7
Kady stara si zbudowa jak najwyszy wieowiec.Gracze jednoczenie i w szybkim tempie dokadaj nowe poziomy do swojej budowli. Kady kolejny poziom musi by mniejszy od poprzedniego. Na koniec licz si: wysoko, styl oraz rnorodno lokatorw! Gra dostarcza duo emocji i zabawy.Wiek: od 5 lat Wiek: od 5 lat Wymiary: op. 12,5x19,5x4 cm Wymiary: op. 12,5x19,5x4 cm
Gra imprezowa, w ktrej wane s szybkie liczenie, spostrzegawczo i refleks. Jeden gracz odkrywa pytk ze zwierztami i rzuca kostk. Wszyscy staraj si jak najszybciej odnale zwierz, ktre wystpuje na karcie w liczbie wskazanej przez kostk. Kto pierwszy wyda waciwy odgos, zdobywa punkt.Wiek: od 6 lat Wiek: od 6 lat Wymiary: op. 12,5x19,5x4 cm Wymiary: op. 12,5x19,5x4 cm
Rzucaj kostk i zatapiaj galeony podczas wielkiej Bitwy na morzu! Na morzu karaibskim rozgrywa si wielka bitwa morska. Kady kapitan chce zwyciy i przywie do swojego portu cenne skarby. Aby wygra, musisz uy sprytu albo duej siy ognia. Ktr taktyk wybierzesz? Celem gry jest zgromadzi jak najwicej upw, oznaczonych symbolem skrzyni, z kart i etonw. Kady statek posiada trzy parametry o wartoci od 0 do 3. S to prdko (agiel), sia ognia (armata) i skarby liczce si na koniec gry (skrzynia). Rozgrywka trwa 6 run
Mali detektywiAntek i Antosia to mali detektywi, którzy uwielbiają zabawę w poszukiwania. Najpierw ich tata chowa kilka przedmiotów do magicznej skrzyni. Potem dzieci muszą odnaleźć wszystkie pozostałe rzeczy i wydedukować, których brakuje. Czy uda im się rozwiązać zagadkę, zanim skończy się czas?Mali detektywi to połączenie gry detektywistycznej z mechaniką zapamiętywania. Gracze nie tylko muszą odnajdywać pary przedmiotów, ale także wydedukować, których brakuje. Mają coraz mniej czasu na wykonanie zadan
Ciekawe zasady, piękne ilustracje i atrakcyjna cena!Pożar! Kolizja! Napad! W grze Na ratunek gracze wysyłają swoje pojazdy ratunkowe do różnych wypadków. Za każdą udaną akcję zdobywają punkt zwycięstwa. Gracze ćwiczą pamięć i spostrzegawczość, a przy okazji uczą się, jak reagować w niebezpiecznych sytuacjach.Wiek: od 6 lat Wiek: od 6 lat
Kotek Psotek uwielbia ścigać się ze zwierzątkami w ogrodzie. Jest bardzo szybki, ale przyjaciele potrafią go przechytrzyć. Pomóżcie ptaszkowi, wiewiórce i myszce dotrzeć do kryjówki na drzewie. Celem gry jest doprowadzenie zwierzątek do kryjówki, zanim kotek je dogoni. Kotek jest bardzo szybki, dlatego gracze będą musieli go przechytrzyć, wykorzystując skróty na planszy oraz kocie przysmaki.W grze nie występuje rywalizacja między graczami, ponieważ wszyscy mają wspólny cel. Rodzice będą mieli frajdę z pom