Fantasy Flight Games

Warhammer: Inwazja - Żelazna Skała

Warhammer: Inwazja - Żelazna Skała

W wielkiej krasnoludzkiej twierdzy Karaz-a-Karak wrze jak w tyglu. Inżynierowie budują potężne machiny, a w ukrytych głęboko wewnątrz góry kuźniach kowale wykuwają runy mocy.   Żelazna Skałato trzeci Zestaw Bitewny z Cyklu Stolic (zawiera karty 41-60), serii połączonych dodatków do Warhammera: Inwazji, karcianej gry o zaciętych walkach, sprytnym zarządzaniu królestwem i epickich wyprawach.

idź do sklepu
Warhammer: Inwazja - Proroctwo Zagłady

Warhammer: Inwazja - Proroctwo Zagłady

Dodatek Proroctwo Zagłady wprowadza do gry zwinne Leśne Elfy i ich leśnych sprzymierzeńców. Do walki dołączają także potężne rzeczne trole, a Mroczne Elfy atakują szeregi wroga!   Proroctwo Zagłady to pierwszy, 60-kartowy Zestaw Bitewny z Cyklu Morrslieba (zawiera karty 1-20), serii połączonych dodatków do Warhammer: Inwazji, karcianej gry o zaciętych walkach, sprytnym zarządzaniu królestwem i epickich wyprawach.        

idź do sklepu
Warhammer: Inwazja - Żelazna Skała

Warhammer: Inwazja - Żelazna Skała

W wielkiej krasnoludzkiej twierdzy Karaz-a-Karak wrze jak w tyglu. Inżynierowie budują potężne machiny, a w ukrytych głęboko wewnątrz góry kuźniach kowale wykuwają runy mocy.   Żelazna Skałato trzeci Zestaw Bitewny z Cyklu Stolic (zawiera karty 41-60), serii połączonych dodatków do Warhammera: Inwazji, karcianej gry o zaciętych walkach, sprytnym zarządzaniu królestwem i epickich wyprawach.

idź do sklepu
Warhammer: Inwazja - Krwawiące Słońce

Warhammer: Inwazja - Krwawiące Słońce

Rycerze Imperium walczą z potworną Bestią Zepsucia, wspieraną przez samego Nurgle a. W tym samym czasie Orki oswajają potworne Gigantyczne Pająki, a Wysokie Elfy robią to samo z mocami pewnego potężnego artefaktu...   Krwawiące Słońce to szósty battlepack z Cyklu Wrogów (zawiera karty 101-120), serii połączonych dodatków do Warhammera: Inwazji, karcianej gry o zaciętych walkach, sprytnym zarządzaniu królestwem i epickich wyprawach.

idź do sklepu
Warhammer: Inwazja - Kraina Króla Feniksa

Warhammer: Inwazja - Kraina Króla Feniksa

Wspaniałe miasto Lothern przygotowuje się do wojny, umacniając granice i szkoląc nowe zastępy sławnych Strażników Morza. Niech drżą Ci, którzy ośmielą się zaatakować krainę Króla-Feniksa! Niestety, tych ostatnich są całe zastępy...   Kraina Króla Feniksa to drugi Zestaw Bitewny z Cyklu Stolic (zawiera karty 21-40), serii połączonych dodatków do Warhammera: Inwazji, karcianej gry o zaciętych walkach, sprytnym zarządzaniu królestwem i epickich wyprawach.

idź do sklepu
Warhammer: Diskwars – Legiony Ciemności

Warhammer: Diskwars – Legiony Ciemności

Nowość Rozszerzenie Legiony Ciemności do gry Warhammer: Diskwars wprowadza do gry wsparcie dla armii Zniszczenia: armia Wampirów, nowe oddziały Mrocznych Elfów i Skavenów oraz dodatkowe siły dla Chaosu i Orków.   Dziesięć dodatkowych kart dowodzenia zasili każdą z ras Zniszczenia. Ponadto ciekawe rozwiązanie w postaci dwustronnego znacznika terenu oraz dwa nowe scenariusze i karta rozstawienia wzbogacą dotychczasową rozgrywkę w Diskwars.   Uwaga! To nie jest samodzielna gra. Do rozgrywki wymagany jest zes

idź do sklepu
Warhammer: Diskwars – Młot i Twierdza

Warhammer: Diskwars – Młot i Twierdza

Nowość Rozszerzenie Młot i Twierdza do gry Warhammer: Diskwars wprowadza wsparcie dla armii Porządku: armia Krasnoludów, oddziały Leśnych Elfów i Jaszczuroludzi oraz dodatkowe siły dla Imperium i Elfów Wysokiego Rodu.   Dziesięć dodatkowych kart dowodzenia zasili każdą z ras Porządku. Ponadto ciekawe rozwiązanie w postaci dwustronnego znacznika terenu oraz dwa nowe scenariusze i karta rozstawienia wzbogacą dotychczasową rozgrywkę w Diskwars.   Uwaga! To nie jest samodzielna gra. Do rozgrywki wymagany jest

idź do sklepu
Warhammer: Inwazja - Proroctwo Zagłady

Warhammer: Inwazja - Proroctwo Zagłady

Dodatek Proroctwo Zagłady wprowadza do gry zwinne Leśne Elfy i ich leśnych sprzymierzeńców. Do walki dołączają także potężne rzeczne trole, a Mroczne Elfy atakują szeregi wroga!   Proroctwo Zagłady to pierwszy, 60-kartowy Zestaw Bitewny z Cyklu Morrslieba (zawiera karty 1-20), serii połączonych dodatków do Warhammer: Inwazji, karcianej gry o zaciętych walkach, sprytnym zarządzaniu królestwem i epickich wyprawach.        

idź do sklepu
Warhammer: Inwazja - Krwawiące Słońce

Warhammer: Inwazja - Krwawiące Słońce

Rycerze Imperium walczą z potworną Bestią Zepsucia, wspieraną przez samego Nurgle a. W tym samym czasie Orki oswajają potworne Gigantyczne Pająki, a Wysokie Elfy robią to samo z mocami pewnego potężnego artefaktu...   Krwawiące Słońce to szósty battlepack z Cyklu Wrogów (zawiera karty 101-120), serii połączonych dodatków do Warhammera: Inwazji, karcianej gry o zaciętych walkach, sprytnym zarządzaniu królestwem i epickich wyprawach.

idź do sklepu
Warhammer: Inwazja - Kraina Króla Feniksa

Warhammer: Inwazja - Kraina Króla Feniksa

Wspaniałe miasto Lothern przygotowuje się do wojny, umacniając granice i szkoląc nowe zastępy sławnych Strażników Morza. Niech drżą Ci, którzy ośmielą się zaatakować krainę Króla-Feniksa! Niestety, tych ostatnich są całe zastępy...   Kraina Króla Feniksa to drugi Zestaw Bitewny z Cyklu Stolic (zawiera karty 21-40), serii połączonych dodatków do Warhammera: Inwazji, karcianej gry o zaciętych walkach, sprytnym zarządzaniu królestwem i epickich wyprawach.

idź do sklepu
Warhammer: Diskwars – Młot i Twierdza

Warhammer: Diskwars – Młot i Twierdza

Nowość Rozszerzenie Młot i Twierdza do gry Warhammer: Diskwars wprowadza wsparcie dla armii Porządku: armia Krasnoludów, oddziały Leśnych Elfów i Jaszczuroludzi oraz dodatkowe siły dla Imperium i Elfów Wysokiego Rodu.   Dziesięć dodatkowych kart dowodzenia zasili każdą z ras Porządku. Ponadto ciekawe rozwiązanie w postaci dwustronnego znacznika terenu oraz dwa nowe scenariusze i karta rozstawienia wzbogacą dotychczasową rozgrywkę w Diskwars.   Uwaga! To nie jest samodzielna gra. Do rozgrywki wymagany jest

idź do sklepu
Warhammer: Diskwars – Legiony Ciemności

Warhammer: Diskwars – Legiony Ciemności

Nowość Rozszerzenie Legiony Ciemności do gry Warhammer: Diskwars wprowadza do gry wsparcie dla armii Zniszczenia: armia Wampirów, nowe oddziały Mrocznych Elfów i Skavenów oraz dodatkowe siły dla Chaosu i Orków.   Dziesięć dodatkowych kart dowodzenia zasili każdą z ras Zniszczenia. Ponadto ciekawe rozwiązanie w postaci dwustronnego znacznika terenu oraz dwa nowe scenariusze i karta rozstawienia wzbogacą dotychczasową rozgrywkę w Diskwars.   Uwaga! To nie jest samodzielna gra. Do rozgrywki wymagany jest zes

idź do sklepu
Znak Starszych Bogów - Omeny Lodu

Znak Starszych Bogów - Omeny Lodu

Nowość Omeny Lodu to dodatek do podstawowej wersji gry Znak Starszych Bogów, która przenosi graczy w świat Mitów Cthulhu, tym razem są to tajemnicze i dzikie tereny mroźnej Alaski. Wieści niosą, że wyprawa archeologiczna ze znanego Uniwersytetu Miskatonic utknęła gdzieś w lodowatej Alasce. Zespół dzielnych badaczy z Arkham postanawia ich odszukać, lecz aby tego dokonać, będą musieli przetrwać nienaturalne burze i niesamowite koszmary oraz zmierzyć się z pradawnym mrokiem, który je sprowadził.   Rozszerzen

idź do sklepu
Znak Starszych Bogów - Nieznane siły

Znak Starszych Bogów - Nieznane siły

Nieznane siły to najnowszy dodatek do gry kościanej Znak Starszych Bogów, która przenosi graczy w świat Mitów Cthulhu, znany z prozy H.P.Lovecrafta i gier planszowych takich jak Horror w Arkham czy Posiadłość Szaleństwa. Teraz wszystkie gazety w Arkham o tym piszą... Wieść krąży z ust do ust, mówią o tym wszędzie! Do Muzeum sprowadzono nową kolekcję niezwykłych eksponatów...   Dodatek Nieznane siły do gry Znak Starszych Bogów pozwoli urozmaicić rozgrywkę dzięki wprowadzeniu do gry nowych Przedwiecznych i

idź do sklepu
Znak Starszych Bogów

Znak Starszych Bogów

Znak Starszych Bogów to szybka, kooperacyjna gra kościana, która przeniesie was w niezwykły świat Mitów Cthulhu, znany z prozy H.P.Lovecrafta i gier planszowych takich jak Horror w Arkham czy Posiadłość Szaleństwa. Za projekt tej oryginalnej gry odpowiedzialni są Richard Launius i Kevin Wilson, znani w planszówkowym świecie z wielu głośnych hitów, na czele z wspomnianą Arkham Horror.     W czasie długiej historii muzeum zwiedzający podziwiali niemającą sobie równych kolekcję starożytnych reliktów i egzoty

idź do sklepu