Witaj w świecie Blokady - łamigłówce pełnej wtyczek i gniazd.Gracz wybiera elementy z dwunastu dostępnych bloków i buduje z nich aż pięćdziesiąt różnych kształtów/figur. Każdy blok ma swój numer, je
Umieść pięć elementów układanki tak, aby ich kolor zgadzał się z tym na kartce z wyzwaniem. Brzmi prosto, jednak wcale tak nie jest. Każdy z pięciu elementów, oprócz kolorowych kół zębatych ma przede
Dokładanie płytek i zbieranie rządów - niby nic nowego. Jednak w tej wersji płytki zagrywa się na planszę, której pola specjalne wywołują różne akcje. Gracze mają możliwość zdobywania punktów zarówno
Mina pokerzysty, umiejętne maskowanie emocji i odrobina karcianego szczęścia okażą się nieocenione w rozgrywce z Karaluszkiem kłamczuszkiem. Dzięki tej grze osobiste sympatie uczestników do pająków, m
Dodatek Szeptuchy do gry Szarlatani z Pasikurowic Szarlatani z Pasikurowic: Szeptuchy to rozszerzenie do odnoszącej sukcesy na całym świecie gry familijnej Szarlatani z Pasikurowic. Teraz eliksiry m
LOGIC CARDS Łamigłówki Zapałczane Ponad 50 zaskakujących łamigłówek zmusi Cię do maksymalnego skupienia oraz sprawdzi Twoją wyobraźnię i spryt. Otwórz umysł na to, co na pierwszy rzut oka niewidoczne. Zmierz się z wymagającymi nieszablonowego myślenia zagadkami logicznymi. Z pewnością nie będziesz błąkać się zbyt długo w ciemnościach - wszak aby rozjaśnić mrok, wystarczy tylko sięgnąć po kilka zapałek. Zadania mają trzy różne poziomy trudności, dzięki czemu możesz wybrać ten, który jest odpowiedn
Karczma pod Pękatym Kuflem to gra kościana z budowaniem talii dla 2 do 4 osób w wieku od 12 lat, stworzona przez Wolfganga Warscha - autora bestsellerowej gry rodzinnej Szarlatani z Pasikurowic. Zaproś rodzinę oraz znajomych i wspólnie zadbajcie aby na stołach nigdy nie zabrakło jadła, a piwo lało się strumieniami! Karczma pod Pękatym Kuflem słynie z wybornego piwa! Jednak jej właściciel ma już swoje lata i zastanawia się, któremu z okolicznych karczmarzy powierzyć prowadzenie interesu. Postanowił w drod
81 kart - i każda z nich jest inna, każda wyjątkowa, tak jak cała gra. Na stole układa się 12 odkrytych kart. Wszyscy uczestnicy równocześnie na nie spoglądają. Celem gry jest odnalezienie SET-ów. Każda karta ma 4 cechy różnicujące: kształt (owal, fala, romb), kolor (czerwony, fioletowy, zielony), wypełnienie (całkowite, częściowe, brak) i liczbę elementów (1, 2 lub 3). Pojedynczy SET składa się dokładnie z trzech kart, na których każda z 4 cech jest taka sama lub całkowicie różna. Gr
Sabotażysta : Gracze wcielają się w rolę kopaczy poszukujących bryłek złota w głębokich tunelach wijących się w trzewiach góry lub w sabotażystów, którzy na każdym kroku utrudniają pracę kopaczom. Członkowie obu grup powinni wspierać się wzajemnie, kiedy już odkryją, kto jest po ich stronie. Jeżeli kopacze zdołają przebić tunel do skarbu, otrzymują nagrodę w postaci bryłek złota, podczas gdy sabotażyści odchodzą z pustymi rękoma. Jednak, jeśli kopacze poniosą porażkę, nagrodę zgarniają sabotażyści. Wyg
Fasolki (wersja jubileuszowa) to wyjątkowe wydanie popularnej, ekonomicznej gry karcianej. Fasolki to gra o sadzeniu, handlowaniu i zbieraniu fasolek. Handluj z innymi graczami, a otrzymane fasolki sadź na własnych polach. Im więcej fasolek na polu, tym więcej złotych monet za nie otrzymasz przy zbieraniu. Gracz, który będzie miał najwięcej złotych monet na koniec gry, wygra! O wyjątkowości tej wersji, wydanej na 25-lecie gry, świadczy jej bogata zawartość. W pudełku znajdują się wszystkie karty z podsta
Zbieraj bycze głowy, ale tylko te odpowiednie! Gracze starają się zebrać jak najwięcej zielonych byczych głów, które dają punkty dodatnie. Jednocześnie próbują unikać zbierania czerwonych byczych głów, które oznaczają punkty ujemne. Warto też zwracać uwagę na karty specjalne, które dają dodatkowe punkty. Celem graczy jest zgromadzenie jak największej liczby zielonych byczych głów. Na stole jest kilka rzędów kart. Kiedy gracz dokłada piątą kartę do rzędu, zbiera z niego wszystkie karty. W rzędach mogą zna
Dawno, dawno temu w pewnym królestwie, było małe miasteczko - tak małe, że królewscy kartografowie nawet nie zawracali sobie głowy, by umieścić je na jakiejkolwiek mapie. Burmistrz owego miasta postanowił zmienić ten stan. Rozesłał po całym królestwie posłańców. Mieli ogłosić, iż poszukiwany jest zdolny, bystry i doświadczony zarządca, który dźwignie z kolan gospodarkę miasta. W nagrodę otrzyma pomnik na głównym placu miasteczka i wieczną chwałę oraz satysfakcję z dobrze wykonanego zadania.
CZARNE HISTORIE - Boże Narodzenie Te pełne miłości święta łatwo mogą zamienić się w katastrofę: płonące świece, wąskie kominy, zbuntowane renifery, czy zbyt dużo czasu z rodziną to tylko niektóre z wielu zagrożeń, jakie na nas czyhają. Zanim rodzina zacznie skakać sobie do gardeł, zdecydowanie lepiej jest zająć się rozgryzaniem nie tylko orzechów, ale i Czarnych historii. Boże Narodzenie nie dla mięczaków! Czarne historie - Boże Narodzenie to intrygujące opowieści o świątecznych zwyczajach z różn
Fasolki: Rozszerzenie to zupełnie nowy członek rodziny gier opowiadających o hodowaniu i sprzedaży fasoli. Polskie rozszerzenie powstało z połączenia dodatku Erweiterungs-Set 1, Ladybohn – samodzielnej gry o Fasolkach oraz dodatkowych kart załączanych w Niemczech do Das Große Bohnanza Buch, a ponadto zostało dodatkowo wzbogacone wariantem dwuosobowym opublikowanym pierwotnie w amerykańskim wydaniu Fasolek. Fasolki: Rozszerzenie składa się z 4 następujących modułów: - Nowe gatunki fasolek – wprowadz
DIABOLO Gracze na zmianę zagrywają karty liczbowe po lewej lub prawej stronie kart niebo/piekło. Kiedy na stole obok 2 kart niebo/piekło leży po 5 kart liczbowych, następuje podliczanie punktów. W zależności od sytuacji grający otrzymują punkty dodatnie bądś ujemne, które zapisywane są w notesie. Zwycięzcą zostaje gracz, który po rozegraniu tylu rund, ilu graczy bierze udział w rozgrywce ma najwięcej punktów dodatnich. Do gry nie jest wymagana znajomość języka niemieckiego, a szybkie poznanie reg