G3 Poland

Małe Foto Safari

Małe Foto Safari

Uczestnicy gry biorą udział w safari, starają się zrobić jak najlepsze zdjęcia zwierzętom w ich naturalnym środowisku.   Jednak zadanie nie jest łatwe – im więcej zwierząt ma się znaleźć na fotografii, tym trudniej uchwycić wszystko w kadrze. Każdy gracz na początku musi zrobić 4 zdjęcia z 3 zwierzętami, a później po kolei: 3 zdjęcia z 4 zwierzętami i 2 zdjęcia z 5 zwierzętami. Karty fotografii wskazują konkretne ustawienia zwierząt, jakie są wymagane, aby zdjęcie zostało uznane za wykonane.   Zwycięży te

idź do sklepu
Kto kogo?

Kto kogo?

Las to takie spokojne miejsce... Chyba że jesteś zającem, i właśnie goni cię lis, albo krzakiem borówek, i zjada cię jeleń, albo... No, dobrze, las to nie jest spokojne miejsce.   Podczas rozgrywki w Kto kogo? Gracze zagrywając swoje karty w odpowiedniej kolejności tworzą łańcuchy pokarmowe. Muszą ciągle się pilnować, uważając na to kto jest zjadającym, a kto zjadanym. Wygrywa ten, kto za swoje zdobycze uzyska jak najwięcej punktów.   Kto kogo? To proste zasady i wiele emocji, a do tego walory edukacyjne

idź do sklepu
Księstwo

Księstwo

Masz trzy lata, by rozwinąć swoje księstwo – by zadbać o jego pozycję, bogactwo, poważanie... Decydujesz, kiedy będzie najlepszy czas na budowanie miast, a kiedy na rozbudowę armii. Zarządzasz czasem, a tylko dobry zarządca może zwyciężyć w tej grze.   W trakcie rozgrywki w Księstwo gracze starają się wybrać z puli ciągle zmieniających się kart te, które w danej chwili będą dla nich najwartościowsze. Trzeba jednak pamiętać, że wybór ciągle nowych wariantów bardzo często ogranicza dostęp do inwestycji w do

idź do sklepu
Kostki w kompletach: zielone matowe K-6 - oczka/10 szt/

Kostki w kompletach: zielone matowe K-6 - oczka/10 szt/

Zestaw 10 szt.  kości w plastikowym woreczku. Wszystkie kości są w zielonym kolorze. Plastikowe kostki oczkowe idealnie nadają się do większości gier planszowych oraz do celów edukacyjnych. Wymiary: szerokość ścianki - 15 mm.

idź do sklepu
Kostki w kompletach:niebieskie  matowe K-6 - oczka/10 szt/

Kostki w kompletach:niebieskie matowe K-6 - oczka/10 szt/

Zestaw 10 szt.  kości w plastikowym woreczku . Wszystkie kości są w niebieskim kolorze. Plastikowe kostki oczkowe idealnie nadają się do większości gier planszowych oraz do celów edukacyjnych. Wymiary: szerokość ścianki - 15 mm.

idź do sklepu
Kod Faraona

Kod Faraona

Setki lat temu skarby egipskich faraonów zapieczętowano tajemnym kodem liczbowym, zwanym też Kodem Faraona – komu uda się go rozwiązać, ten zdobędzie dostęp do niezwykłych bogactw. Choć wielu śmiałków próbowało już rozwikłać tę tajemnice – nikomu się nie udało. Być może ty będziesz pierwszy?   Podczas rozgrywki w Kod Faraona zadaniem graczy jest zdobycie skarbów należących niegdyś do egipskich królów, jednak aby tego dokonać uczestnicy będą musieli wykonywać proste działania matematyczne przy użyciu kości

idź do sklepu
Kameleon

Kameleon

Polskie wydanie gry Coloretto.   Podczas gry możesz zmienić kolor wiele razy – zupełnie jak kameleon. Pamiętaj jednak, że zmieniając swój kolor zbyt często narażasz się na ujemne punkty – czekaj na właściwy czas i miejsce, ale obserwuj też działania przeciwników!   Podczas rozgrywki w grze Kameleon gracze dociągają karty ze stosu znajdującego się na środku stołu. Każdy z graczy stara się wyspecjalizować w kilku kolorach, ponieważ na końcu gry otrzymujemy punkty tylko za 3 wybrane przez nas kolory. Za pozo

idź do sklepu
iKnow

iKnow

 iKnow to niepowtarzalna gra, wymagająca na równi wiedzy, jak i umiejętności taktycznych. Aby wygrać trzeba wykorzystać nie tylko własny intelekt, ale też wiedzę przeciwników oraz umieć przewidywać trafność ich odpowiedzi.   iKnow oferuje graczom znacznie więcej niż zwykłą zabawę w pytania i odpowiedzi a jej przebieg często bywa zaskakujący. Ta gra to czasopożeracz!   Gra obejmuje 1600 pytań z czterech dziedzin, do każdego pytania mamy trzy podpowiedzi, które nie tylko przybliżą nam rozwiązanie zagadki, a

idź do sklepu
Fasolki: Rozszerzenie

Fasolki: Rozszerzenie

Fasolki: Rozszerzenie to zupełnie nowy członek rodziny gier opowiadających o hodowaniu i sprzedaży fasoli. Polskie rozszerzenie powstało z połączenia dodatku Erweiterungs - Set 1, Ladybohn – samodzielnej gry o Fasolkach oraz dodatkowych kart załączanych w Niemczech do Das Große Bohnanza Buch, a ponadto zostało dodatkowo wzbogacone wariantem dwuosobowym opublikowanym pierwotnie w amerykańskim wydaniu Fasolek.   Do gry potrzebna jest podstawowa wersja Fasolek.   Fasolki: Rozszerzenie składa się z 4 następuj

idź do sklepu
Ewolucja: Pochodzenie Gatunków - Rozszerzenie

Ewolucja: Pochodzenie Gatunków - Rozszerzenie

Nowość Rozszerzenie do gry Ewolucja: Pochodzenie Gatunków to 3 dodatki: Przestworza, Kontynenty i mini dodatek Dzień Darwina oraz niezliczona ilość tworzenia nowych gatunków zwierząt.   Przestworza wprowadzają umiejętnośc latania zwierząt Kontynenty to 3 karty kontynentów oraz 8 separatorów kontynentów i możliwość przmieszczania się zwierząt.   Dzień Darwina to 16 kart z 3 dodatkowymi cechami wprowadzającymi jeszcze większe zależności między zwierzętami.   Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki

idź do sklepu
Enclave: Zakon Krańca Świata

Enclave: Zakon Krańca Świata

Kiedy 12 przywódców religijnych, nazywanych Mistrzami Blasku osiągnęło moc, o jakiej nie śniło się ludziom oraz zyskali miliony wyznawców, niespodziewanie wywołali koniec świata – dokładnie tak, jak tego pragnęli i według własnych reguł gry.   Wybrane osoby zostały przeniesione wraz z Mistrzami Blasku do nowego wymiaru. Jednak szybko okazało się, że część z pozostawionych samym sobie ludzi, potrafi przenikać do Świata Mistrzów Blasku, by wykradać z niego wiedzę i technologię, które w starym świecie urasta

idź do sklepu
Czarne historie: Medycyna

Czarne historie: Medycyna

Czarne historie: Medycyna to kolejna seria niesamowitych histrorii. Tym razem są to przerażające opowieści o szpitalach, salach operacyjnych i poczekalniach, które powodują przyspieszone bicie serca i skok ciśnienia.   Jeden z graczy zostaje Mistrzem Tajemnic - czyta na głos jedną ze stron karty, na której znajduje się treść zagadki dla pozostałych graczy. Następnie w tajemnicy odczytuje drugą stronę karty, zawierającą odpowiedź na pytanie, co tak naprawdę się wydarzyło. Zadaniem pozostałych graczy jest t

idź do sklepu
Czarne historie: Tajemnice zaświatów

Czarne historie: Tajemnice zaświatów

Uwaga: edycja limitowana. Nie będzie wznawiana po wyczerpaniu pierwszego nakładu.   Czarne historie: Tajemnice zaświatów to edycja limitowana kryminalnych zagadek, zamknięta w metalowej puszce – trumnie. Zestaw nowych 50 kart zagadek przenosi nas w nieco inne realia gry – do rozgrywki dołączyły siły nadprzyrodzone. Czarownice, nieumarli rycerze, duchy i inni goście z zaświatów bardzo starają się pokazać swoją obecność w naszej rzeczywistości, a nieświadome ofiary dają się wciągnąć w nadprzyrodzone machina

idź do sklepu
Czarne historie: Głupia śmierć

Czarne historie: Głupia śmierć

    Czarne historie: Głupia śmierć to najbardziej spektakularne wydanie w całej serii. Ich szczególną cechą jest to, że wszystkie te groteskowe, makabryczne i wręcz niewiarygodne opowieści, które są przedstawione na kartach, wydarzyły się naprawdę. Opisane wydarzenia brzmią absurdalnie i wydają się nieprawdopodobne, wyglądały jednak dokładnie tak, jak je opisano.   Autorzy tej wyjątkowej edycji – Corrina Harder i Jens Schumacher jako eksperci w dziedzinie ekscytującej rozrywki, podczas zbierania i opisywa

idź do sklepu
Czarne historie 6

Czarne historie 6

Czarne historie 6 są kontynuacją rewelacyjnej serii zagadek ze śmiercią w tle. Po raz kolejny gracze dostają szansę stanięcia przed mrocznymi zagadkami, które różni wszystko, a łączy tylko jedno – tajemnicza śmierć głównego bohatera.   Zadaniem graczy będzie odgadnąć, jak do niej doszło. Nowe Czarne historie to zbiór absurdalnych wypadków, śmiertelnie głupich pomyłek i mrocznych intryg, które uczestnicy muszą dokładnie przebadać, aby odnaleźć dowody zbrodni i sprawców tajemniczych przestępstw.   Zawartość

idź do sklepu