Galakta

Warhammer: Inwazja - Nieuchronne Miasto

Warhammer: Inwazja - Nieuchronne Miasto

Gdzieś tam, w miejscu, którego nikt nie chce poznać, czai się Nieuniknione Miasto. Wiecznie skażone Chaosem, doszczętnie wyniszczy umysł każdego, kto trafi na jego potworne ulice. Traf chce, że już niedługo do jego bram zapuka niefortunna grupa zwiadowcza...   Nieuchronne Miasto to pierwszy Zestaw Bitewny z Cyklu Stolicy (zawiera karty 01-20), serii połączonych dodatków do Warhammera: Inwazji.

idź do sklepu
Warhammer: Inwazja - Nadchodzący Świt

Warhammer: Inwazja - Nadchodzący Świt

Gdzieś na skraju świata zostaje odkryty potężny oręż - miecz o niespotykanej mocy, który może przeważyć szalę zwycięstwa w wojnie, którą ogarnięty jest Stary Świat. Aby go zdobyć, bohaterowie wszystkich ras wyruszają na krwawy szlak.   Nadchodzący Świt to pierwszy, 60-kartowy Zestaw Bitewny z Cyklu Krwawej Wyprawy (zawiera karty 1-20), serii połączonych dodatków do Warhammera: Inwazji, karcianej gry o zaciętych walkach, sprytnym zarządzaniu królestwem i epickich wyprawach. W tym 60-kartowym zestawie znajd

idź do sklepu
Warhammer: Inwazja - Mistyczny Ogień

Warhammer: Inwazja - Mistyczny Ogień

Polem bitwy wstrząsają starożytna magia i epickie zaklęcia, wojna Porządku i Zniszczenia nabrała gorączkowej intensywności. Pokonaj wrogów niszczycielską mocą mistycznego ognia!   Mistyczny Ogień to szósty dodatek z Cyklu Spaczenia do żyjącej gry karcianej Warhammer: Inwazja - zawiera 40 kart.

idź do sklepu
Warhammer: Inwazja - Naczynie Wiatrów

Warhammer: Inwazja - Naczynie Wiatrów

Szczelina do Królestwa Chaosu staje otworem, a pierwsze, co się z niej wydostaje to Wiatry Magii. Ten, kto zdoła je okiełznać posiądzie ogromną moc, ale będzie musiał również zapłacić straszliwą cenę.   Naczynie Wiatrów to czwarty, 60-kartowy Zestaw Bitewny z Cyklu Krwawej Wyprawy (zawiera karty 61-80), serii połączonych dodatków do Warhammera: Inwazji, karcianej gry o zaciętych walkach, sprytnym zarządzaniu królestwem i epickich wyprawach. W tym 60-kartowym zestawie znajduje się 20 różnych, całkowicie no

idź do sklepu
Warhammer: Inwazja - Miasto Zimy

Warhammer: Inwazja - Miasto Zimy

Dwór Wiedźmiego Króla debatuje w Naggarondzie, a w świątyniach poniżej ołtarze Królowej Wiedźm ociekają krwią. W mroźnym powietrzu wiszą spiski, niedługo wszystko się zacznie...   Miasto Zimy to piąty Zestaw Bitewny z Cyklu Stolicy (zawiera karty 81-100), serii połączonych dodatków do Warhammera: Inwazji.

idź do sklepu
Warhammer: Inwazja - Księżyc Chaosu

Warhammer: Inwazja - Księżyc Chaosu

W wigilię wzejścia Morrslieba orcze hordy atakują krasnoludzką twierdzę. Czy posiwiały czempion i jego wojownicy utrzymają twierdzę do czasu przybycia posiłków?   Księżyc Chaosu to drugi, 60-kartowy Zestaw Bitewny z Cyklu Morrslieba (zawiera karty 21-40), serii połączonych dodatków do Warhammer: Inwazji, karcianej gry o zaciętych walkach, sprytnym zarządzaniu królestwem i epickich wyprawach.

idź do sklepu
Warhammer: Inwazja - Kroniki Spaczenia

Warhammer: Inwazja - Kroniki Spaczenia

Korona Wojny z Saphery. Krwawy Topór Druzga. Runiczny Kieł Sollandu. Wiedzione nadzieją zdobycia śmiertelnej przewagi w trwającej wojnie, siły Porządku i Zniszczenia zwróciły się ku reliktom Starego Świata.   Kroniki Spaczenia to piąty dodatek z Cyklu Spaczenia do żyjącej gry karcianej Warhammer: Inwazja - zawiera 40 kart.

idź do sklepu
Warhammer: Inwazja - Kometa z dwoma warkoczami

Warhammer: Inwazja - Kometa z dwoma warkoczami

Gdy Morrslieb osiąga pełnię, a siły chaosu wylewają się z północy, banda łupieżców zagraża karawanie uchodźców. Na ich drodze stoją tylko łowca czarownic, uczeń czarodzieja i garstka żołnierzy.   Kometa z dwoma warkoczami to trzeci 60-kartowy Zestaw Bitewny z Cyklu Morrslieba (zawiera karty 41-60), serii połączonych dodatków do Warhammer: Inwazji, karcianej gry o zaciętych walkach, sprytnym zarządzaniu królestwem i epickich wyprawach.

idź do sklepu
Warhammer: Inwazja - Karaz-a-Karak

Warhammer: Inwazja - Karaz-a-Karak

Ten Battle Pack wesprze przede wszystkim rasę krasnoludów, ale gracze pozostałymi pięcioma rasami również nie będą zawiedzeni.   Karaz-a-Karakto czwarty Zestaw Bitewny z Cyklu Stolic (zawiera karty 61-80), serii połączonych dodatków do Warhammera: Inwazji., karcianej gry o zaciętych walkach, sprytnym zarządzaniu królestwem i epickich wyprawach.

idź do sklepu
Warhammer: Inwazja - Imperialny Tron

Warhammer: Inwazja - Imperialny Tron

Altdorf symbolizuje potęgę i bogactwo Imperium. Na pobliskich polach imperialna armia szkoli się w oczekiwaniu nadchodzącego konfliktu. Ich najlepszą obroną jest odwaga...   Imperialny Tron to szósty Zestaw Bitewny z Cyklu Stolicy (zawiera karty 101-120), serii połączonych dodatków do Warhammera: Inwazji.

idź do sklepu
Warhammer: Inwazja - Fragmenty Potęgi

Warhammer: Inwazja - Fragmenty Potęgi

Nad królestwem Elfów Wysokiego Roku wisi zagłada. Sprzymierzone armie ich wrogów oblegają Ulthuan, a losy wiekowej krainy spoczywają w rękach jednego bohatera...   Fragmenty Potęgi to drugi, 60-kartowy Zestaw Bitewny z Cyklu Krwawej Wyprawy (zawiera karty 21-40), serii połączonych dodatków do Warhammera: Inwazji, karcianej gry o zaciętych walkach, sprytnym zarządzaniu królestwem i epickich wyprawach. W tym 60-kartowym zestawie znajduje się 20 różnych, całkowicie nowych kart (oraz 40 kart już znanych), któ

idź do sklepu
Zombie Terror

Zombie Terror

Nowość Asymetryczna gra planszowa dla 2 osób w klimacie horrorów klasy B. Podczas rozgrywki jeden z graczy wciela się w przywódcę hordy zombi, drugi kieruje pozostałymi przy życiu mieszkańcami miasta. Zombi dążą do wchłonięcia ludzi a ocalali mieszkańcy próbują dotrzeć do samochodu na oddalonym parkingu i uciec z miasta.   Dotarcie do celu nie jest łatwe, po drodze trzeba ominąć lub unieszkodliwić grupy zombi. Każda postać jest wyposażona w specjalną zdolność ale jedynie odpowiednia strategia i połączenie

idź do sklepu
Warhammer: Inwazja - Czwarty Kamień Ścieżki

Warhammer: Inwazja - Czwarty Kamień Ścieżki

Mroczne Elfy zagrażają Kamieniom Ścieżki - starożytnym źródłom czystości, bez których kontrolowanie Wiatru Magii będzie niemożliwe. Nie można dopuścić do ich zniszczenia!   Czwarty Kamień Ścieżki to piąty battlepack z Cyklu Wrogów (zawiera karty 81-100), serii połączonych dodatków do Warhammera: Inwazji., karcianej gry o zaciętych walkach, sprytnym zarządzaniu królestwem i epickich wyprawach.

idź do sklepu
Warhammer: Inwazja - Chwała Dni Minionych

Warhammer: Inwazja - Chwała Dni Minionych

Bogactwa Iperium Krasnoludów są legendarne - niejeden pragnie je zdobyć. Kiedy wrogowie atakują bez wytchnienia, obrona górskich twierdz staje sie nie lada wyzwaniem...   Chwała Dni Minionych to dodatek z Cyklu Wiecznej Wojny do żyjącej gry karcianej Warhammer: Inwazja - zawiera łącznie 60 kart (numery 61-80), z czego 20 nie prezentowanych wcześniej kart, zaprojektowanych w celu wzmocnienia istniejących talii i rozbudowy różnorodności gry.

idź do sklepu
Warhammer: Inwazja - Bitwa o Stary Świat

Warhammer: Inwazja - Bitwa o Stary Świat

Siły orków i goblinów nigdy nie były tak liczne i tak rozwydrzone. Najwyraźniej szykują się na potężny ŁOMOOOT! Czy Stary Świat go przetrzyma? Bitwa o Stary Świat to trzeci, 60-kartowy Zestaw Bitewny z Cyklu Wiecznej Wojny (zawiera karty 41-60), serii połączonych dodatków do Warhammera: Inwazji.

idź do sklepu