Elektroniczna gra edukacyjna, w trakcie której dzieci uczą się wyszukiwania różnic, odnajdywania i kojarzenia cech wspólnych oraz poznawania kształtów. Na 12 planszach, znajdują się 420 rysunków o różnej tematyce, z których różne elementy należy ze sobą skojarzyć. Przy niektórych rysunkach umieszczony jest punkt, jeżeli gracz zna odpowiedź dotyka specjalnymi długopisami odpowiednie dwa punkty na planszy. Przy prawidłowej odpowiedzi lampka zapali się. Gra nie zawiera baterii (9V). Gra przeznaczona: dla 1 g
Gra polega na wykonywaniu dziaa matematycznych za pomoca kamieni, na ktrych wydrukowane sa liczby. Celem gry jest zdobycie jak najwikszej iloci punktw. Punkty zdobywamy za uoone dziaania matematyczne. Liczba umieszczona na kamieniach jest wartoci zdobytych punktw. W zalenoci od uoonego dziaania i umieszczenia go na planszy, mona zdoby rn ilo punktw.Wiek: od 4 lat Wiek: od 4 lat Wymiary: op. 23x33x4,8 cm Wymiary: op. 23x33x4,8 cm
Elektroniczna gra edukacyjna, w trakcie której dzieci uczą się kształtu liter, budowy wyrazów, zapoznają się z zegarem, liczebnikami i kolorami, uczą się nazw zwierząt, zawodów, przedmiotów, antonimów oraz znaków drogowych. Na 12 planszach znajduje się 540 rysunków i 216 haseł, które należy ze sobą skojarzyć. Przy niektórych rysunkach umieszczony jest punkt, jeżeli gracz zna odpowiedź dotyka jedno cześnie dwa punkty na planszy. Przy prawidłowej odpowiedzi lampka zapali się. Gra nie zawiera baterii (9V). G
Gra edukacyjna dla dzieci w wieku przedszkolnym.Na 12 planszach znajdują się 204 kolorowe obrazki, spośród których należy wybrać 80 prawidłowych odpowiedzi. Przy każdym rysunku umieszczony jest punkt. Jeżeli gracz zna odpowiedź dotyka długopisem odpowiedni punkt. W przypadku prawidłowej odpowiedzi zapali się lampka.Wiek: od 4 lat Wiek: od 4 lat Wymiary: op. 25 x 25,3 x 5,8 cm Wymiary: op. 25 x 25,3 x 5,8 cm
Sklep BAMBINOUkładanka dla dzieci w wieku 4-6 lat.Zawiera 4 sklepowe kosze, 4 listy zakupów i 53 żetony z produktami. Zadaniem dzieci jest znalezienie dziewięciu produktów z Listy zakupów i umieszczenie ich w posiadanym koszyku. Do układanki jest dołączona instrukcja z różnymi propozycjami zabawy.Wiek: od 4 lat Wiek: od 4 lat
Memory ZWIERZĘTAUkładanka dla przedszkolaków.Dzieci szukają takich samych obrazków. Wygrywa ten, kto zbierze najwięcej par. Gra pamięciowa, rozwija analizę i syntezę wzrokową, wspomaga funkcje kojarzenia i rozpoznawania przedmiotów.Wiek: od 5 lat Wiek: od 5 lat
25 gier dla całej rodziny Zestaw planszowych gier logicznych i karcianych dla każdego, do których w instrukcji przygotowane jest 25 różnych propozycji rozgrywek.Wiek: od 6 lat Wiek: od 6 lat
Nasza Polska - Gra jako pomoc dydaktyczna. Gra, która łączy pokolenia przygotowana z myślą o 100-tnej rocznicy niepodległości Polski. Gracze przesuwają swoje pionki od pola Start w kierunku Mety. Po drodze losują Karty z pytaniami, które podzielone są na cztery okresy: Odzyskanie niepodległości i Bitwa Warszawska, II Wojna Światowa i Okupacja, czasy PRL-u, Solidarność i wejście Polski do Unii. Pod każdym pytaniem umieszczone są trzy odpowiedzi, w tym jedna prawidłowa. Po udzieleniu odpowiedzi gracze otrzy
Gra Szachy drewnianeWiek: od 6 lat Wiek: od 6 lat
CHIŃCZYK/HALMADwie gry rodzinne. Chińczyk –rodzinna gra planszowa dla 2-4 graczy. Celem gry jest przeprowadzenie wszystkich czterech pionków z bazy do domu. Halma – rodzinna gra dla 2-3 graczy. Halma
Cztery pory roku Układanka dla dzieci w wieku 4-6 lat. Zawiera 4 plansze i scenki związane z porami roku. Zadaniem graczy jest odnalezienie 6-ciu żetonów z obrazkami, które kojarzą się z wylosowaną sc
Gra Dżampersy Na wyrzutnię żeton kładź i skacz!Dżampersy to gra zręcznościowa dla 2-4 graczy w wieku od lat 4 do 104.Wygrywa dżampers, który wrzuci do pudełka więcej żetonów i zdobędzie najwięcej punk
Z kodowanką EMOTKI już od najmłodszych lat można uczyć się jak programować i to nie zasiadając przed ekranem komputera. Zadaniem dziecka jest ułożenie Emotki w ramce według wylosowanego kodu. Dziecko
Gra Finanse małe Gra planszowa przeznaczona dla dzieci, młodzieży i dorosłych. W grze może brać udział od dwóch do czterech osób lub drużyn. Główny cel gry to kupowanie akcji i inwestycji przedsiębio
Gra planszowa przeznaczona dla 2-7 graczy.Jak żyć? Wcale łatwo nie jest, ale na pewno każdy robi wszystko, co w jego mocy aby dotrwać do pierwszego.O co chodzi w tej grze? Jak w życiu... dotrwać do pi