Elektronika wtrysku sekwencyjnego KME NEVO-SKY MAX model 2 - 4 cyl. Sterownik MAX to kontynuacja obecnie dostępnych na rynku sterowników z rodziny NEVO, jednak zamknięty w nowej, szczelnej obudowie i posiadający nowe możliwości konfiguracyjne. MAX jest częścią innowacyjnej platformy - linii produktów NEVO-SKY, w której różne sterowniki posiadają jeden osprzęt (wiązka, czujnik, panel kierowcy) oraz software. Sterownik posiada wbudowany moduł OBD oraz emulator poziomu paliwa. W rezultacie zastosowania
Reduktor KME Silver S8 240KM. Parownik KME ze względu na swoją niezawodność i prostotę konstrukcji pozwala na długą i bezawaryjną pracę instalacji gazowej. Reduktor posiada obrotowe kolanka wodne, co również wpływa na komfort jego instalacji w samochodzie. Główną zaletą produktu jest brak spadku ciśnienia gazu przy dużych obciążeniach oraz wydajność na najwyższym poziomie. Parownik ten jest jednym z urządzeń służących do odparowania i redukcji ciśnienia w instalacjach sekwencyjnego wtrysku gazu LPG IV g
Reduktor KME Extreme 408KM bez elektrozaworu. Opracowany przez firmę KME reduktor Extreme jest nowością na rynku. Przeznaczony jest do samochodowych instalacji gazowych sekwencyjnego wtrysku gazu, jego zadaniem jest redukowanie ciśnienia gazu napływającego ze zbiornika LPG, a następnie jego przejście w fazę lotną do zasilenia wtryskiwaczy gazowych. Innowacją jest zastosowanie zewnętrznego zaworu bezpieczeństwa oraz iglicowy zawór regulacyjny. Parownik posiada dwa wyjścia gazu, jest niezwykle wydajny i st
Oryginalny zestaw naprawczy reduktora KME S6, S8. Zestaw naprawczy dedykowany do regeneracji reduktora KME. W skład zestawu wchodzą najszybciej zużywające się elementy przewidziane przez producenta do wymiany podczas regeneracji parownika. Parownik KME stosowany jest w układach sekwencyjnego wtrysku gazu - IV generacja instalacji gazowej. Komplet naprawczy pozwala na regenerację parowników: - KME Silver S6 (zasilanie rurką 6mm) - KME Silver S8 (zasilanie rurką 8mm) Zastosowanie zestawu napr
Wkład filtra fazy lotnej KME włókno szklane z metalową siatką. Wkład stosowany jest w instalacjach sekwencyjnego wtrysku gazu LPG IV generacji pomiędzy reduktorem, a wtryskiwaczami w obudowie filtra fazy lotnej KME. Wkład filtra zaleca się wymieniać cyklicznie co najmniej raz w roku lub po pokonaniu 15 000 kilometrów, gdyż wpływa to na żywotność podzespołów i działanie instalacji gazowej LPG. Wkłady z włókna szklanego uzyskują bardzo dobrą skuteczność filtracji, czyli efektywność. Specjalny materiał cha
Reduktor KME Gold GT 340KM bez elektrozaworu. Opracowany przez firmę KME reduktor Gold o oznaczeniu GT jest nowością na rynku. Przeznaczony jest do samochodowych instalacji gazowych sekwencyjnego wtrysku gazu, jego zadaniem jest redukowanie ciśnienia gazu napływającego ze zbiornika LPG, a następnie jego przejście w fazę lotną do zasilenia wtryskiwaczy gazowych. Innowacją jest zastosowanie zewnętrznego zaworu bezpieczeństwa. Parownik posiada dwa wyjścia gazu, jest niezwykle wydajny i stabilny termicznie,
Układ elektroniki sekwencyjnego wtrysku gazu KME Nevo Plus z przełącznikiem Trend DG5. Nowy system sekwencyjnego wtrysku gazu NEVO został stworzony na podstawie wieloletnich doświadczeń firmy KME. Zaprojektowany do zastosowania w samochodach posiadających zaawansowane systemy diagnozy układu zasilania benzyną (OBD2, EOBD) - z katalizatorem i sondami lambda zachowując normy emisji spalin (również EURO5). Przełącznik Nevo TREND DG5 posiada opcje pełnego wskazania ilości gazu w zbiorniku, sygnał świetln
Elektronika instalacji sekwencyjnej KME Nevo PRO 6 cyl. Pionierski sterownik NEVO PRO z wbudowanym modułem OBD. Elektronika przeznaczona do samochodów najnowszej generacji spełniających normy EURO 4/5/6. Posiada kompaktową konstrukcję z nowoczesną, hermetyczną obudową. Łatwy i szybki montaż urządzenia pozwala na zoptymalizowanie czasu pracy montażysty. NEVO PRO, podobnie jak sterownik NEVO PLUS, umożliwia odczyt sygnałów analogowych np. Sond Lambda, podłączenie przetwornika PPO* w samochodach typu V
Oryginalny przetwornik przepływomierza typu Siemens oraz Bosch PPO-1-12V. Urządzenie służy do generowania sygnału obciążenia dla systemu wtrysku gazu KME DIEGO na podstawie sygnału z przepływomierza powietrza. Urządzenie montuje się w pojazdach bez podciśnienia w kolektorze dolotowym (typu valvetronic: BMW, Volvo), w celu wyeliminowania problemów z kalibracją instalacji gazowej.
Centralka do przełączania źródła zasilania benzyna / gaz KME Nevo DG7 RGB nowego typu. Element ten służy do wskazywania poziomu gazu w samochodach z instalacją przystosowaną do zasilania układu napędowego alternatywnym źródłem zasilania, jakim jest paliwo gazowe. Pełni także funkcje przełączania źródła zasilania z benzynowego na gaz. Wyposażony jest w 7 diod LED, których kolor świecenia możemy dowolnie konfigurować. Przełącznik kompatybilny jest ze starszymi wersjami sterowników NEVO. DG7 posiada opc
Reduktor KME R2 TWIN o mocy do 395KM. Parownik KME TWIN powstał na bazie popularnego i sprawdzonego KME TUR. Jest to niezwykle potężny reduktor przeznaczony do pojazdów z silnikami o dużej mocy. W reduktorze zastosowano podwójny system stabilizacji ciśnienia, co zapewnia odpowiednią ilość gazu na wyjściu. Osiągnięcie tak dużej wydajności przy niewielkich rozmiarach uzyskano dzięki poprowadzeniu w nowy sposób kanałów po stronie wodnej oraz gazowej. Dodatkowym atutem jest wprowadzenie zaworu regulacyjnego
Reduktor KME R2 TWIN z elektrozaworem gazowym Faro o mocy do 395KM. Parownik KME TWIN powstał na bazie popularnego i sprawdzonego KME TUR. Jest to niezwykle potężny reduktor przeznaczony do pojazdów z silnikami o dużej mocy. W reduktorze zastosowano podwójny system stabilizacji ciśnienia, co zapewnia odpowiednią ilość gazu na wyjściu. Osiągnięcie tak dużej wydajności przy niewielkich rozmiarach uzyskano dzięki poprowadzeniu w nowy sposób kanałów po stronie wodnej oraz gazowej. Dodatkowym atutem jest wpro
Reduktor KME R2 TWIN z dwoma elektrozaworami gazowymi o mocy do 395KM. Parownik KME TWIN powstał na bazie popularnego i sprawdzonego KME TUR. Jest to niezwykle potężny reduktor przeznaczony do pojazdów z silnikami o dużej mocy. W reduktorze zastosowano podwójny system stabilizacji ciśnienia, co zapewnia odpowiednią ilość gazu na wyjściu. Osiągnięcie tak dużej wydajności przy niewielkich rozmiarach uzyskano dzięki poprowadzeniu w nowy sposób kanałów po stronie wodnej oraz gazowej. Dodatkowym atutem jest w
Mapsensor, czujnik ciśnienia, podciśnienia i temperatury gazu CCT6. Element stosowany w instalacjach gazowych odpowiadający za kontrolowanie i przekazywanie informacji o ciśnieniu gazu podawanego do wtryskiwaczy gazowych oraz podciśnienia wytworzonego w układzie zasilającym. Mapsensor stosowany jest najczęściej w instalacjach sekwencyjnego wtrysku gazu IV generacji KME Nevo. Najczęstszym objawem uszkodzenia tego elementu jest samoczynne lub uniemożliwione przełączanie źródła zasilania z gazu LPG na ben
Oryginalny zestaw naprawczy reduktora KME. Zestaw naprawczy dedykowany do regeneracji reduktora KME. W skład zestawu wchodzą najszybciej zużywające się elementy przewidziane przez producenta do wymiany podczas regeneracji parownika. Parownik KME stosowany jest w układach sekwencyjnego wtrysku gazu - IV generacja instalacji gazowej. Komplet naprawczy pozwala na regenerację parowników KME TUR. Zastosowanie zestawu naprawczego to najszybszy, najprostszy i najtańszy sposób na regenerację reduktora. Objawy