Nanty Narking to gra w klimacie wiktoriańskim, czerpiąca garściami z literatury Dickensa i Doyle'a. Rozgrywka toczy się na mapie miasta, a jej motorem napędowym jest rozmieszczanie budynków i agentów należących do poszczególnych graczy, którzy kolejno zagrywają karty akcji. Każda z kart jest niepowtarzalna i wnosi solidną porcję eastendzkiego klimatu rynsztoków i zaułków z typami spod ciemnej gwiazdy lub też ekstrawaganckiego splendoru bogato zdobionych westendzkich buduarów i salonów. Główna zasada gry
Dźwięk trąb wzywa nas ponownie - nie do chwycenia za broń, chociaż broni potrzebujemy, nie jako wezwanie do walki, chociaż walczymy - lecz do udźwignięcia ciężaru długiego i mrocznego konfliktu... John F. Kennedy, przemowa inauguracyjna, styczeń 1961 W 1945 roku wątpliwi sojusznicy zatrzymali nazistowską machinę wojenną, podczas gdy dumne Cesarstwo Japonii zostało rzucone na kolana przez najbardziej niszczycielską broń w historii ludzkości. Spośród dawnych potęg światowych utrzymały się wyłącznie dwa su
Scythe: Spotkania to wyjątkowy zestaw 32 promocyjnych kart spotkań zaprojektowanych przez fanów gry Scythe i dopracowanych przez Jamey'a Stegmaiera. Rozszerzenie to wprowadza dwie drobne zmiany w zasadach gry: Niektóre karty spotkań zawierają tajny wybór. Jeśli chcesz z niego skorzystać, nie pokazuj karty innym graczom i nie informuj ich o treści tego wyboru. Odsłoń kartę dopiero w chwili, w której korzystasz z jej tajnego pola wyboru. Jeśli grający Polanią wybiera taką tajną alternatywę, to normalnie
Witajcie na parkiecie wielbiący mnie poddani moi! Słuchajcie mą kwieciście płomienną przemowę. Czas rozpocząć wygibuśne gibanko. Impreza to będzie stulecia, więc cieszcie się bardzo z zachwytu. I pląsy, i tany, i wszelka zabawa są odzakazowane! Ale to nie wszystko jeszcze. Bowiem dam wam ja zaraz powód, by i najmłodsi kochali mnie jeszcze nawet lepiej. Rozpoczynamy królewski konkurs tańca lemurząt, które umieją się już gibać! Maurice, włączaj bumgraja i zarzuć tłusty bit! - Król Julian Niech Żyje Król
Scythe: Fenris powstaje to ostatnie i największe rozszerzenie - większe niż niejedna gra planszowa! Zawiera w sobie fascynującą kampanię, składającą się z 8 epizodów, która odsłania pełną historię świata 1920+ Jakuba Różalskiego. Dzięki kampanii poznacie genezę i przebieg Wielkiej Wojny, a następnie rozegracie jej gorzki epilog... Rezultat zmagań będzie zależał od Waszych decyzji, a te nie będą łatwe, gdyż fabuła kolejnych epizodów pozostanie tajna aż do ich rozpoczęcia (dzięki umieszczeniu ich komponen