Podwodne MiastaGwałtownie rosnąca liczba przeludnionych metropolii uzmysłowiła ludzkości, że czas na założenie nowego domu na dnie morza. Farmy alg dostarczą żywności. Odsalarnie zaopatrzą w wodę. A laboratoria opracują technologie niezbędne przy budowie sieci podwodnych miast.Gracze od samego początku kierują rozwojem własnych podwodnych państw. Zbierają surowce, by zbudować miasta, sieć transportu i rozmaitych budynków niezbędnych do podtrzymania życia pod powierzchnią morza.Każde działanie w grze wiąże
Aeons End: Bezimienni - rozszerzenie do gry Bezimienni nieustannie forsują zabezpieczenia i wdzierają się głębiej w Gravehold, ostatni bastion ludzkości. Tylko ty i pozostali Magowie Bram możecie ochronić miasto przed klęską. Lecz aby pokonać mroczne siły, wpierw samemu musisz wejrzeć w mrok - i dać mu spojrzeć w siebie. Aeons End: Bezimienni to rozszerzenie kooperacyjnej gry karcianej opartej na budowaniu talii - Aeons End. Rozszerzenie zawiera nowego Maga Bram Malastara - doświadczonego czarodzieja, któ
Neuroshima HEX! 3.0Neuroshima Hex to planszowa gra strategiczna rozgrywająca się w postapokaliptycznym świecie opanowanym przez mutantów i bezwględne maszyny Molocha. Każdy z graczy dowodzi jedną z armii, na którą składają się żetony jednostek, modułów i akcji, które wykłada się na heksagonalnej planszy pola bitwy.Każda armia składa się z 35 żetonów, na które składają się żetony jednostek oraz akcji specjalnych. Jednostki wykłada się na planszę, na dowolnym polu nie zajętym przez inny żeton. Każda z nich
Osadnicy Narodziny Imperium: AmazonkiWojownicze plemię Amazonek, trzeci duży dodatek frakcyjny, wkracza do świata Osadników: Narodziny Imperium wprowadzając unikatowy mechanizm deckbuildingu, który pozwoli zachowywać w talii konkretne karty i skupić się na interesujących nas kombinacjach!Amazonki kładą bardzo silny nacisk na karty zapewniające "bonus za zbudowanie". Większość kart, którymi dysponuje ich frakcja, dostarcza nam dobro tylko i wyłącznie podczas zbudowania, a sam ich koszt bardzo często odnosi
Rozszerzenie gry Zombicide WolfsburgPierwsze dni wojny z hordami zombie wstrząsnęły królestwem. Najsilniejsi i najbystrzejsi spośród nas przetrwali pierwszą fazę Zombicide. Nie mieliśmy pojęcia o skali inwazji do czasu, aż dowiedzieliśmy się, ze siły Króla posypały się jak domek z kart, a większość znaczących miast padła. Jednakże wciąż utrzymywały się pogłoski o ludzkich przyczółkach w Wulfsburgu.Jeżeli uda nam się odbić jedno miast, damy radę odbić wszystkie!Uwolnimy Wulfsburg i jego niezłomne przyczółk
Neuroshima HEX 3.0: Iron Gang Ryk silników motorów przecina ciszę nocy. W twoją stronę zbliżają się tumany kurzu, wzniecanego setkami rozgrzanych opon. Łańcuchy z głośnym brzdękiem szurają po spękanej szosie.Za nimi biegną ciężko opancerzeni wojownicy, dzierżący pordzewiałe pałki, młoty i wyrzutnie sieci.Najpierw ci pierwsi zagonią cię w ślepy zaułek niczym stado baranków, a potem ci drudzy dopadną i rozniosą na strzępy. Jeśli nawet zdołasz pokonać któregoś z nich, zaraz kilku kolejnych wskoczy na jego mi
Przedwojenne kopalnie uranu z ukrytym pod ziemi sprztem i zaogami zdoay przetrwa apokalips i do dzi wydobywaj cenny uran. W cigu kolejnych dekad wiele z cikich, grniczych maszyn przeksztacono w narzdzia zagady i skierowano do obrony podziemnych twierdz. Tak powstao Uranopolis, potne grnicze miasto, skutecznie pilnujce swoich skarbw przed zakusami ssiadw.Uwaga: Uranopolis jest dodatkiem do gry Neuroshima HEX (edycja 3.0).
Osadnicy Narodziny Imperium: Aztekowie oferuje 6 frakcj, ktr bdziecie mogli zagra podczas partii w Osadnikw!Dodatek zawiera now plansz frakcji, talie kart Aztekw, etony bogosawiestw oraz karty rozszerzajce dla pozostaych frakcji, dziki ktrym bd w stanie wykorzysta umiejtnoci Aztekw!Aztekowie wprowadzaj nowe zasady oraz nowy surowiec do wiata Osadnikw: Narodziny Imperium. Aztekowie stawiaj witynie, organizuj festiwale i ceremonie, by uzyska przychylno bogw i prosi o bogosawie#324;stwo. Dziki temu rozszerze
Po ataku maszyn na laboratoria Posterunku na wolno wydostaje si efekt eksperymentw prowadzonych w ramach projektu Dancer, czyli stworzenia cybernetycznego superonierza. Na wp oszalae, pozbawione jakiejkolwiek kontroli obiekty prbuj wywalczy sobie prawo do ycia na postapokaliptycznych pustkowiach. Dancer to drugi z serii army packw do Neuroshimy Hex. Tym razem mamy przyjemno opublikowa armi fanowsk, armi stworzon przez jednego z najzagorzalszych fanw Neuroshimy, szwedzkiego gracza Rustan Hkanssona.Dancer b
Sharrash Tajemnicza i wietnie zorganizowana spoeczno zmutowanych, obdarzonych nieludzk inteligencj szczurw.yj pod ziemi, w tunelach i kanaach zniszczonych miast, wraz ze sucymi im, zdegenerowanymi ludmi i mutantami. Nie dopuszczaj do siebie obcych, broni zaarcie swoich gniazd, a ich wojownicy nie zawahaj si odda ycia za stado. Szczury z Sharrash to nie zwierzta, ale mutanci, sprytniejsi od ludzi i duo bardziej nieobliczalni. I wanie zawitali do wiata gry Neuroshima Hex.Gwnymi zaletami armii s: mobilno Szt
Pierwszy dodatek frakcyjny do gry Osadnicy: Narodziny Imperium.Mieszkańcy Atlantydy wprowadzają do świata gry naukę i technologię, dzięki którym poszczególne budowle zaczynają funkcjonować znacznie lepiej i wydajniej.Wraz z Atlantydami pojawia się nowe dobro w świecie Osadników - Technologia - które może być użyte w wybranych kartach frakcyjnych lub w kartach zwykłych budynków ulepszając ich działanie. Atlantydzi zmuszeni są znaleźć efektywny sposób na zdobywania punktów, bowiem wszystkie frakcyjne budynk