Portal

Neuroshima: Podstawka 1.5

Neuroshima: Podstawka 1.5

Dodruk : Mały nakład !!!! Świat jest kompletnie zdruzgotany po 30 letniej wojnie z maszynami, a niedobitki ludzkości walczą o przetrwanie w miastach i wioskach rozsianych po całych Stanach. Każda z tych osad to jak inny wszechświat. Odcięte od pozostałych setkami mil niczego – wytworzyły własne prawa i zwyczaje.   Powstały podczas buntu maszyn Moloch napiera coraz bardziej na południe, wypuszczając do walki wojenne machiny i mutantów. Wojna z maszynami to coś, na co nikt nie był gotów – czy ty podołasz te

idź do sklepu
Neuroshima: Ruiny

Neuroshima: Ruiny

Ruiny to 16 dodatek w serii Neuroshimy - jego tematem są opuszczone budowle i wszystko co się z nimi łączy.   Podręcznik został niejako podzielony na trzy części. Pierwsza dotyczy bohaterów – gracze znajdą tam nowe miejsca pochodzenia i kilka słów o profesjach osób żyjących z grzebania w ruinach. Następna dotyczy eksploracji i przeszukiwaniu gruzów świata, zawiera również narzędzie do generowania scenerii do przygód w ruinach, ostatnia zaś mówi o możliwościach mechanicznych, jakie niosą za sobą ruiny i ec

idź do sklepu
Neuroshima: Miami

Neuroshima: Miami

Drugi z serii Nationbooków.Niech ludzie wiedzą, że słoneczne Miami, takie, jakie widzi się na przedwojennych wideoklipach czy pocztówkach, nie istnieje już dawno. Niech nie pędzą tu na łeb na szyję w poszukiwaniu mitycznej krainy wiecznej zabawy – niech już lepiej pędzą zwykłe życie w szarych, zapylonych ruinach, gdzie nie ma wody, lekarstw i nadziei, a jedynym sąsiadem jest banda mutków. Tak będzie dla nich lepiej.Bo Miami, cóż. Jakby to ująć. Miami stało się prawdziwym piekłem. Po Detroit przyszedł czas

idź do sklepu
Neuroshima: Mistrz Gry²

Neuroshima: Mistrz Gry²

Dodatek MG² jest odpowiedzią na serię Bohater² , w całości przeznaczoną dla Mistrzów Gry.   Każdy MG znajdzie tu pomoc w tworzeniu ciekawych przygód – przykładowe osady, spelunki, miejsca rozrywki i trwonienia pieniędzy – zwykłą codzienność dla swoich Bohaterów Niezależnych. Ponadto – sposoby obrony BN-ów, pomysły na to, jak oddac klimat świata Neuroshimy, oraz rozdział tylko dla oczów MG – ściśle tajne informacje o mutantach IV generacji, zarazie w Detroit i maszynach z Neodżungli. A to bynajmniej nie ws

idź do sklepu
Neuroshima: Nowy Jork

Neuroshima: Nowy Jork

Nowy Jork prezydenta Collinsa jest jak małe państewko złożone z licznych ludzkich enklaw rozłożonych na gruzach megametropolii.   Neuroshima: Nowy Jork to 19. dodatek do najpopularniejszej w Polsce gry fabularnej Neuroshima RPG opisujący miasto Nowy Jork - gracze znajdą w nim nowe reguły tworzenia postaci, informacje o ważnych lokacjach oraz postaciach wywodzących się z tego miasta.   Dzięki temu podręcznikowi gracze mogą stworzyć postaci wywodzące się z Nowego Jorku, posiadające zupełnie nowe Profesje i

idź do sklepu
Neuroshima: Krew i Rdza 2

Neuroshima: Krew i Rdza 2

Krew i Rdza 2 jest podręcznikiem przeznaczonym dla Mistrzów Gry – zawiera on kilkadziesiąt scenariuszy i pomysłów na nowe przygody.   Podręcznik otwiera nowy setting do rozgrywek: Neuroshima 2020, który proponuje rozgrywkę nie kilkadziesiąt lat po kataklizmie, ale właśnie w jego trakcie. Krew i Rdza 2 to również wiele nowych informacji o świecie Neuroshimy: w rozdziale Tajemnice Mistrza Gry znajduje się mnóstwo materiałów dotyczących Neodżungli, Posterunkowi, Federacji Appalachów i innym miejscom, które d

idź do sklepu
Neuroshima: Bohater³

Neuroshima: Bohater³

Nowy, przeznaczony dla graczy, dodatek do Neuroshimy z serii Bohater.   Neuroshima: Bohater³ jest drugim dodatkiem przeznaczonym stricte dla graczy. Zawiera szereg informacji i dodatkowych reguł, dzięki którym gracze mogą uczynić swoje postacie jeszcze ciekawszymi.   W podręczniku gracze znajdą: Poznaj sekrety Tornado: kilka słów o tzw. czarnym narkotyku; informacje o jego działaniu, kwestie rafinowania, uzależnienia itd. Przybądź z Europy: artykuł dla osób, które pragną poprowadzić postać pochodzącą z E

idź do sklepu
Neuroshima: Bestiariusz: Bestie

Neuroshima: Bestiariusz: Bestie

Neuroshima: Bestiariusz: Bestie jest piętnastym dodatkiem do systemu RPG Neuroshimy. Podręcznik zawiera opis stworów, jakie czyhają na nieostrożnych wśród Zasranych Stanów. W książce znalazło się 60 stworów, opisanych w sposób znany już z opisów maszyn Molocha (Bestiariusz: Maszyny).   Bestiariusz podzielono na dwie części: poradnik użytkownika oraz opisy przeciwników. Poradnik zawiera jednolity tekst, wprowadzający gracza w klimat podręcznika, oraz objaśniający jak z niego korzystać. Opisy przeciwników z

idź do sklepu
Neuroshima: Bohater Maxx

Neuroshima: Bohater Maxx

Nowy, przeznaczony dla graczy dodatek do Neuroshimy z serii Bohater. Bohater Maxx to genialny dopalacz dla kreatywności graczy. Teraz mogą stworzyć postaci, jakich wczesniej nawet nie brali pod uwagę: Wyznawcy Molocha, Stalowego Policjanta czy zdemoralizowanego do cna typa przestępczej, specjalizacji klasycznej profesji.   Ten dodatek to również narzędzie obronne zwiększające szanse wyjścia cało z niejednej opresji, w którą wpakuje was Mistrz Gry. W środku znajdziecie m.in: Wyznawcy Molocha Zostań zakałą

idź do sklepu
Neuroshima: Bohater²

Neuroshima: Bohater²

Neuroshima: Bohater² jest podręcznikiem skierowanym przede wszystkim do graczy, nie Mistrzów Gry.   Każdy rozdział oddaje w ręce graczy narzędzia do rozwoju ich Bohaterów.W tej niewielkiej książce zawarto reguły i dla tych, którzy chcą tresować dzikie bestie i dla tych, którzy lubią sobie wypatroszyć kilka maszyn Molocha na części, dla takich, którzy lubią pohandlować albo tych, którzy gromadzą interesujące znajomości.   Dodatek ten zawiera wszelkie niezbędne informacje o poziomie technologicznym z roku 2

idź do sklepu
Neuroshima HEX: Smart (edycja 3.0)

Neuroshima HEX: Smart (edycja 3.0)

Nowość Zestaw armijny do nowej Neuroshimy HEX.   Smart jest częścią Molocha, który dostał się na drugą, południową stronę kontynentu, tam też w wyniku walk został odcięty od swej pierwotnej macierzy i schronienie znalazł w głębi Neodżungli. Mocną stroną  armii Smarta jest ogromna ruchliwość wojsk wokół Sztabu, możliwość tworzenia potężnych linii strzelających, a dodatkową szansą na wstawienie właściwej jednostki we właściwe miejsce jest użycie specjalnej zdolności Transporterów. Minusem zaś jest niska mob

idź do sklepu
Neuroshima HEX: Uranopolis (edycja 3.0)

Neuroshima HEX: Uranopolis (edycja 3.0)

Nowość Następny dodatek armijny do Neuroshima HEX edycja 3.0. Potężna i wytrzymała armia powstała w dawnych kopalniach uranu, które przemieniły się w podziemną twierdzę Uranopolis. Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Neuroshima HEX (edycja 3.0).  

idź do sklepu
Neuroshima HEX: Vegas (edycja 3.0)

Neuroshima HEX: Vegas (edycja 3.0)

Nowość Zestaw armijny do nowej Neuroshimy HEX.   Vegas odniosło niewielkie zniszczenia podczas wojny i stwarza świetne warunki rozwoju cywilizacji ale też przyciąga różnego rodzaju kombinatorów i przestępców, którzy mają nadzieję na szybkie wzgobacenie się. Vegas to mocna, mobilna armia, ciężka broń ale również pieniądze i możliwość sterowania maszynami i ludźmi.   Zaleta Vegas to liczne możliwości niweczenia planów wroga i skierowania jego własnych żolnierzy przeciwko niemu samemu przy użyciu cechy Sztab

idź do sklepu
Neuroshima HEX: Nowy (Jork edycja 3.0)

Neuroshima HEX: Nowy (Jork edycja 3.0)

Nowość: Następny dodatek armijny do Neuroshima HEX edycja 3.0, zawierający różne rodzaje jednostek np. strzelające. Zaletą jest istnienie Szpiegów korzystajacych  z Modułów wroga. Nowy Jork nadal żyje.  Pomimo zniszczeń staje się fortecą, która nadal broni celów Wolnej Ameryki.  Po pewnym czasie zostaje centrum mini-państwa Nowy Jork i zaczyna walkę o odtworzenie świata ludzi, przyznając sobie rolę przywódcy narodu i likwidując wszystkich przeciwników. Grupy wojsk przetrząsają kolejne tereny szukając zap

idź do sklepu
Neuroshima Hex: Neodżungla (edycja 3.0)

Neuroshima Hex: Neodżungla (edycja 3.0)

NOWOŚĆ Zestaw armijny do nowej Neurshimy HEX. Podczas gdy ludzie próbowali się odrodzić po trudach wojny patrząc z trwogą na północne obszary opanowane przez rzesze robotów, na południu rodziło się nowe niebezpieczeństwo - ogromna, zmodyfikowana dżungla, która szybko zajmowała coraz większe obszary. Wszyskie istoty żyjące zamieniała w straszne bestie i z ich pomocą pochłaniała następne ziemie. To właśnie jest Neodżungla ...       Wojska Neodżungli mogą tworzyć Macierz czyli wiele połączeń pomiędzy żetonam

idź do sklepu