Waneko

Tokyo Ghoul: Codzienność

Tokyo Ghoul: Codzienność

Anteiku - kawiarnia, w której zbierają się ghule. Nigdy nie jest tam zbyt spokojnie i nic nie wskazuje na to, by dziś miało być inaczej. Bohaterowie muszą stawić czoła różnym przeciwnościom losu. Właściciel lokalu, Yoshimura, wpadł na trop "podejrzanych osób". Są wśród nich zarówno myśliwi, jak i ich przyszłe ofiary. Jaki wpływ będą mieli na losy obydwu ras, które nie potrafią się zmienić? Pięć historii: "Biblia", "Bento", "Zdjęcie", "Przyjazd do Tokio", "Zakładka" oraz dodatkowe opowiadanie przedstawiaj

idź do sklepu
No Game No Life (LN) #1

No Game No Life (LN) #1

Sora i Shiro to rodzeństwo genialnych gamerów, o których krążą w internecie miejskie legendy. W prawdziwym życiu są parą NEETów i hikikomori, a otaczającą ich rzeczywistość nazywają beznadziejną grą. Pewnego dnia tajemniczy Bóg przenosi ich do swojego świata, gdzie wojna jest surowo zabroniona, a wszystkie spory rozwiązywane są przy pomocy gier. Tak, nawet te dotyczące granic państw. W miejscu zdominowanym przez inne nacje ludzie stoją na krawędzi zagłady, jedno miast jest wszystkim, co im pozostało. Czy

idź do sklepu
No Game No Life (LN) #2

No Game No Life (LN) #2

Sora i Shiro są NEETami i hikikomori, jak również dwójką genialnych graczy, którzy w środowiskach internetowych stali się miejską legendą. Pewnego dnia chłopiec, nazywający samego siebie Jedynym Bogiem, przenosi ich do innej rzeczywistości, w której wszystko rozstrzygane jest przy pomocy różnych gier. Tam bardzo szybko zasiadają na tronie ostatniego królestwa ludzkości, wykorzystując wiedzę ze swojego świata, stabilizują sytuację wewnętrzną i obierają kolejny cel. Jest nim Unia Wschodnia - trzecie najwięk

idź do sklepu
No Game No Life (LN) #3

No Game No Life (LN) #3

Disboard. W świecie, gdzie o wszystkim decydują gry, rodzeństwo genialnych graczy rządzi ostatnim królestwem ludzi. Stawiając na szali Bierkę Rasy, próbują przejąć kontrolę nad kontynentalnymi terytoriami Unii Wschodniej, by poprawić beznadziejną sytuację, w jakiej znajdują się imanici. Zanim jednak przystąpią do walki ze zwierzołakami... zostają rozdzieleni. Sora, pozostawiając tylko niejasną wiadomość, znika bez śladu. Co zamierza? Jak poradzi sobie Shiro? Jaki los czeka ich poddanych? I co z rajem prze

idź do sklepu
No Game No Life (LN) #4

No Game No Life (LN) #4

Disboard. W świecie, gdzie o wszystkim decydują gry, rodzeństwo genialnych graczy znane jako "[]" mierzy się z coraz to nowymi przeciwnikami. Choć obce rasy dysponują nadludzkimi umiejętnościami, a nawet korzystają z magii, Sora i Shiro odnoszą jedno zwycięstwo za drugim. W trakcie wakacji w Unii Wschodniej spotykają dhampirzycę o imieniu Plum, której rasa stanęła na krawędzi zagłady. Podczas misji ratunkowej rodzeństwo bierze udział w jednej z dwóch gier, których nigdy nie udało im się rozgryźć - w walce

idź do sklepu