YACCO

Yacco Optimizer Vidange - środek czyszczący układ olejowy 400ml

YACCO OPTIMIZER VIDANGE – to dodatek czyszczący do układu smarowania silnika, który należy stosować przed wymianą oleju. Czyści silnik oraz ułatwia usunięcie depozytów i zanieczyszczeń z wewnętrznych części silnika. Pozwala wydłużyć żywotność silnika, zapewnia optymalne smarowanie zarówno silnika, jak i turbosprężarki (często zdarza się, że przewód dolotowy i wylotowy układu smarowania turbiny są zablokowane). Przeznaczony do stosowania prewencyjnego, jak i naprawczego.Sposób użycia:Działanie naprawcze (n

idź do sklepu

Yacco Lube DE 5w30 - syntetyczny olej silnikowy 5L

YACCO LUBE DE 5W30 – w pełni syntetyczny olej do najnowszych jednostek wysokoprężnych (z filtrami DPF lub bez) i benzynowych (z turbo lub bez), które spełniają normę emisji spalin Euro 4 lub wyższą. Posiada oficjalną aprobatę większości niemieckich producentów - grupa VAG, BMW i Mercedes – Benz.Jest również zalecany do starszych silników wymagających olejów o następującej specyfikacji: VW 503.00/506.00/506.01* lub VW 502.00/505.00/505.01, BMW Longlife-01/ Longlife-98 oraz MB 229.5/MB 229.3 (silniki Diesel

idź do sklepu

Yacco Lube DE 5w30 - syntetyczny olej silnikowy 1L

YACCO LUBE DE 5W30 – w pełni syntetyczny olej do najnowszych jednostek wysokoprężnych (z filtrami DPF lub bez) i benzynowych (z turbo lub bez), które spełniają normę emisji spalin Euro 4 lub wyższą. Posiada oficjalną aprobatę większości niemieckich producentów - grupa VAG, BMW i Mercedes – Benz.Jest również zalecany do starszych silników wymagających olejów o następującej specyfikacji: VW 503.00/506.00/506.01* lub VW 502.00/505.00/505.01, BMW Longlife-01/ Longlife-98 oraz MB 229.5/MB 229.3 (silniki Diesel

idź do sklepu

Yacco Lube W 0W20 - Syntetyczny Olej silnikowy 2L

YACCO LUBE W 0W20 – w pełni syntetyczny olej silnikowy o bardzo niskiej lepkości, który przeznaczony jest do stosowania w najnowszych jednostkach napędowych Volskwagen AG. Jest doskonałym wyborem do silników wymagających oleju 0w20 oszczędzającego paliwo o specyfikacji VW 508.00/509.00 oraz VW TL 5257 (VW Blue Oil).Najważniejsze cechy:Niska lepkość (0w20) pozwala na szybki przepływ oleju, co zapewnia zwiększoną wydajność paliwa oraz poziom emisji CO2, NOX na bardzo niskim poziomie, jednocześnie zapewniają

idź do sklepu

Yacco Lube W 0W20 - Syntetyczny olej silnikowy 5L

YACCO LUBE W 0W20 – w pełni syntetyczny olej silnikowy o bardzo niskiej lepkości, który przeznaczony jest do stosowania w najnowszych jednostkach napędowych Volskwagen AG. Jest doskonałym wyborem do silników wymagających oleju 0w20 oszczędzającego paliwo o specyfikacji VW 508.00/509.00 oraz VW TL 5257 (VW Blue Oil).Najważniejsze cechy:Niska lepkość (0w20) pozwala na szybki przepływ oleju, co zapewnia zwiększoną wydajność paliwa oraz poziom emisji CO2, NOX na bardzo niskim poziomie, jednocześnie zapewniają

idź do sklepu

Yacco Galaxie GTS 5W40 - Syntetyczny Olej silnikowy 2L

YACCO GALAXIE GTS 5W40 – w pełni syntetyczny olej silnikowy, który zapewnia optymalne smarowanie w najtrudniejszych warunkach użytkowania. Opracowany z myślą o mocno obciążonych niemieckich silnikach sportowych stosowanych w samochodach drogowych lub wyścigowych - W12, V10, V8, V6 i R6, a także silnika Diesla - w tym te wyposażonych w DPF (filtr cząstek stałych).Oleje z linii GALAXIE są dostępne w różnych klasach lepkości w zależności od warunków użytkowania, typu silnika i przygotowania.Najważniejsze cec

idź do sklepu

Yacco Galaxie GTS 5W40 - Syntetyczny Olej silnikowy 1L

YACCO GALAXIE GTS 5W40 – w pełni syntetyczny olej silnikowy, który zapewnia optymalne smarowanie w najtrudniejszych warunkach użytkowania. Opracowany z myślą o mocno obciążonych niemieckich silnikach sportowych stosowanych w samochodach drogowych lub wyścigowych - W12, V10, V8, V6 i R6, a także silnika Diesla - w tym te wyposażonych w DPF (filtr cząstek stałych).Oleje z linii GALAXIE są dostępne w różnych klasach lepkości w zależności od warunków użytkowania, typu silnika i przygotowania.Najważniejsze cec

idź do sklepu

Yacco Galaxie RS 0W40 - Syntetyczny olej silnikowy 1L

YACCO GALAXIE RS 0W40 – w pełni syntetyczny olej silnikowy, który bazuje na PAO. Zapewnia optymalne smarowanie silnika w najtrudniejszych warunkach eksploatacyjnych.Opracowany z myślą o mocno obciążonych silnikach sportowych stosowanych w samochodach drogowych lub wyścigowych. Może być stosowany w silnikach benzynowych, turbodoładowanych oraz bez turbo, wielozaworowych oraz nie, a także w silnikach Diesel bez DPF.Świetnie sprawdza się w silnikach, które wymagają oleju 0w40 z normą FORD WSS-M2C937-A (Ford

idź do sklepu

Yacco Galaxie RS 0W40 - Syntetyczny Olej silnikowy 2L

YACCO GALAXIE RS 0W40 - Ten bazujący na PAO, w 100% syntetyczny olej silnikowy został stworzony w celu zapewnienia optymalnego smarowania silnika w warunkach ekstremalnych.Do mocno obciążonych silników sportowych używanych na drogach i torach. Opracowany wstępnie z myślą o silnikach benzynowych, turbodoładowanych oraz bez turbo,wielozaworowych oraz nie, może być także stosowany w silnikach Diesel bez DPF.Pasuje także do silników, gdzie producent rekomenduje użycie oleju SAE 0w40 z normą FORD WSS-M2C937-A

idź do sklepu

Yacco MoS2 Engine Additive - Dodatek do oleju silnikowego 200ml

YACCO MoS2 ENGINE OIL ADDITIVE – to dodatek do oleju silnikowego, który zapewnia ochronę silnika w najcięższych warunkach i przy dużym obciążeniu: utrata ciśnienia oleju, zimny rozruch, wysoka temperatura (jazda na wysokich obrotach) itd. Jest koloidalną zawiesiną dwusiarczku molibdenu (MoS2) wzmocniona specjalnymi dodatkami antyzatarciowymi.Najważniejsze zalety:Poprawia właściwości antyzatarciowe oleju, szczególnie przy zimnym rozruchu i wysokich temperaturach gdzie istnieje ryzyko zerwania filmu olejowe

idź do sklepu

Yacco Lube GDI 5W30 - syntetyczny olej silnikowy 1L

YACCO LUBE GDI 5w30 – w pełni syntetyczny olej przeznaczony do nowoczesnych silników benzynowych z bezpośrednim wtryskiem oraz szczególnie podatnych na przedwczesny zapłon przy niskich prędkościach obrotowych silnika (LSPI). Przeznaczony do stosowania w silnikach wymagających oleju 5w30 o specyfikacji API SN, API SN-RC (Resource Conserving), ILSAC GF-5 i GM-dexos1 Gen2.Najważniejsze cechy:W porównaniu do typowych zestawów detergentów na bazie wapnia, formuła wzbogacana magnezem redukuje ryzyko LSPI,Specja

idź do sklepu

Yacco Lube GDI 5W30 - syntetyczny olej silnikowy 2L

YACCO LUBE GDI 5w30 – w pełni syntetyczny olej przeznaczony do nowoczesnych silników benzynowych z bezpośrednim wtryskiem oraz szczególnie podatnych na przedwczesny zapłon przy niskich prędkościach obrotowych silnika (LSPI). Przeznaczony do stosowania w silnikach wymagających oleju 5w30 o specyfikacji API SN, API SN-RC (Resource Conserving), ILSAC GF-5 i GM-dexos1 Gen2.Najważniejsze cechy:W porównaniu do typowych zestawów detergentów na bazie wapnia, formuła wzbogacana magnezem redukuje ryzyko LSPI,Specja

idź do sklepu

Yacco Lube GDI 5W30 - syntetyczny olej silnikowy 5L

YACCO LUBE GDI 5w30 – w pełni syntetyczny olej przeznaczony do nowoczesnych silników benzynowych z bezpośrednim wtryskiem oraz szczególnie podatnych na przedwczesny zapłon przy niskich prędkościach obrotowych silnika (LSPI). Przeznaczony do stosowania w silnikach wymagających oleju 5w30 o specyfikacji API SN, API SN-RC (Resource Conserving), ILSAC GF-5 i GM-dexos1 Gen2.Najważniejsze cechy:W porównaniu do typowych zestawów detergentów na bazie wapnia, formuła wzbogacana magnezem redukuje ryzyko LSPI,Specja

idź do sklepu

Yacco Lube DE 5w30 - syntetyczny olej silnikowy 2L

YACCO LUBE DE 5W30 – w pełni syntetyczny olej do najnowszych jednostek wysokoprężnych (z filtrami DPF lub bez) i benzynowych (z turbo lub bez), które spełniają normę emisji spalin Euro 4 lub wyższą. Posiada oficjalną aprobatę większości niemieckich producentów - grupa VAG, BMW i Mercedes – Benz.Jest również zalecany do starszych silników wymagających olejów o następującej specyfikacji: VW 503.00/506.00/506.01* lub VW 502.00/505.00/505.01, BMW Longlife-01/ Longlife-98 oraz MB 229.5/MB 229.3 (silniki Diesel

idź do sklepu