YACCO OPTIMIZER VIDANGE – to dodatek czyszczący do układu smarowania silnika, który należy stosować przed wymianą oleju. Czyści silnik oraz ułatwia usunięcie depozytów i zanieczyszczeń z wewnętrznych części silnika. Pozwala wydłużyć żywotność silnika, zapewnia optymalne smarowanie zarówno silnika, jak i turbosprężarki (często zdarza się, że przewód dolotowy i wylotowy układu smarowania turbiny są zablokowane). Przeznaczony do stosowania prewencyjnego, jak i naprawczego.Sposób użycia:Działanie naprawcze (n
YACCO LUBE DE 5W30 – w pełni syntetyczny olej do najnowszych jednostek wysokoprężnych (z filtrami DPF lub bez) i benzynowych (z turbo lub bez), które spełniają normę emisji spalin Euro 4 lub wyższą. Posiada oficjalną aprobatę większości niemieckich producentów - grupa VAG, BMW i Mercedes – Benz.Jest również zalecany do starszych silników wymagających olejów o następującej specyfikacji: VW 503.00/506.00/506.01* lub VW 502.00/505.00/505.01, BMW Longlife-01/ Longlife-98 oraz MB 229.5/MB 229.3 (silniki Diesel
YACCO LUBE DE 5W30 – w pełni syntetyczny olej do najnowszych jednostek wysokoprężnych (z filtrami DPF lub bez) i benzynowych (z turbo lub bez), które spełniają normę emisji spalin Euro 4 lub wyższą. Posiada oficjalną aprobatę większości niemieckich producentów - grupa VAG, BMW i Mercedes – Benz.Jest również zalecany do starszych silników wymagających olejów o następującej specyfikacji: VW 503.00/506.00/506.01* lub VW 502.00/505.00/505.01, BMW Longlife-01/ Longlife-98 oraz MB 229.5/MB 229.3 (silniki Diesel
YACCO LUBE W 0W20 – w pełni syntetyczny olej silnikowy o bardzo niskiej lepkości, który przeznaczony jest do stosowania w najnowszych jednostkach napędowych Volskwagen AG. Jest doskonałym wyborem do silników wymagających oleju 0w20 oszczędzającego paliwo o specyfikacji VW 508.00/509.00 oraz VW TL 5257 (VW Blue Oil).Najważniejsze cechy:Niska lepkość (0w20) pozwala na szybki przepływ oleju, co zapewnia zwiększoną wydajność paliwa oraz poziom emisji CO2, NOX na bardzo niskim poziomie, jednocześnie zapewniają
YACCO LUBE W 0W20 – w pełni syntetyczny olej silnikowy o bardzo niskiej lepkości, który przeznaczony jest do stosowania w najnowszych jednostkach napędowych Volskwagen AG. Jest doskonałym wyborem do silników wymagających oleju 0w20 oszczędzającego paliwo o specyfikacji VW 508.00/509.00 oraz VW TL 5257 (VW Blue Oil).Najważniejsze cechy:Niska lepkość (0w20) pozwala na szybki przepływ oleju, co zapewnia zwiększoną wydajność paliwa oraz poziom emisji CO2, NOX na bardzo niskim poziomie, jednocześnie zapewniają
YACCO GALAXIE GTS 5W40 – w pełni syntetyczny olej silnikowy, który zapewnia optymalne smarowanie w najtrudniejszych warunkach użytkowania. Opracowany z myślą o mocno obciążonych niemieckich silnikach sportowych stosowanych w samochodach drogowych lub wyścigowych - W12, V10, V8, V6 i R6, a także silnika Diesla - w tym te wyposażonych w DPF (filtr cząstek stałych).Oleje z linii GALAXIE są dostępne w różnych klasach lepkości w zależności od warunków użytkowania, typu silnika i przygotowania.Najważniejsze cec
YACCO GALAXIE GTS 5W40 – w pełni syntetyczny olej silnikowy, który zapewnia optymalne smarowanie w najtrudniejszych warunkach użytkowania. Opracowany z myślą o mocno obciążonych niemieckich silnikach sportowych stosowanych w samochodach drogowych lub wyścigowych - W12, V10, V8, V6 i R6, a także silnika Diesla - w tym te wyposażonych w DPF (filtr cząstek stałych).Oleje z linii GALAXIE są dostępne w różnych klasach lepkości w zależności od warunków użytkowania, typu silnika i przygotowania.Najważniejsze cec
YACCO GALAXIE RS 0W40 – w pełni syntetyczny olej silnikowy, który bazuje na PAO. Zapewnia optymalne smarowanie silnika w najtrudniejszych warunkach eksploatacyjnych.Opracowany z myślą o mocno obciążonych silnikach sportowych stosowanych w samochodach drogowych lub wyścigowych. Może być stosowany w silnikach benzynowych, turbodoładowanych oraz bez turbo, wielozaworowych oraz nie, a także w silnikach Diesel bez DPF.Świetnie sprawdza się w silnikach, które wymagają oleju 0w40 z normą FORD WSS-M2C937-A (Ford
YACCO GALAXIE RS 0W40 - Ten bazujący na PAO, w 100% syntetyczny olej silnikowy został stworzony w celu zapewnienia optymalnego smarowania silnika w warunkach ekstremalnych.Do mocno obciążonych silników sportowych używanych na drogach i torach. Opracowany wstępnie z myślą o silnikach benzynowych, turbodoładowanych oraz bez turbo,wielozaworowych oraz nie, może być także stosowany w silnikach Diesel bez DPF.Pasuje także do silników, gdzie producent rekomenduje użycie oleju SAE 0w40 z normą FORD WSS-M2C937-A
YACCO MoS2 ENGINE OIL ADDITIVE – to dodatek do oleju silnikowego, który zapewnia ochronę silnika w najcięższych warunkach i przy dużym obciążeniu: utrata ciśnienia oleju, zimny rozruch, wysoka temperatura (jazda na wysokich obrotach) itd. Jest koloidalną zawiesiną dwusiarczku molibdenu (MoS2) wzmocniona specjalnymi dodatkami antyzatarciowymi.Najważniejsze zalety:Poprawia właściwości antyzatarciowe oleju, szczególnie przy zimnym rozruchu i wysokich temperaturach gdzie istnieje ryzyko zerwania filmu olejowe
YACCO LUBE GDI 5w30 – w pełni syntetyczny olej przeznaczony do nowoczesnych silników benzynowych z bezpośrednim wtryskiem oraz szczególnie podatnych na przedwczesny zapłon przy niskich prędkościach obrotowych silnika (LSPI). Przeznaczony do stosowania w silnikach wymagających oleju 5w30 o specyfikacji API SN, API SN-RC (Resource Conserving), ILSAC GF-5 i GM-dexos1 Gen2.Najważniejsze cechy:W porównaniu do typowych zestawów detergentów na bazie wapnia, formuła wzbogacana magnezem redukuje ryzyko LSPI,Specja
YACCO LUBE GDI 5w30 – w pełni syntetyczny olej przeznaczony do nowoczesnych silników benzynowych z bezpośrednim wtryskiem oraz szczególnie podatnych na przedwczesny zapłon przy niskich prędkościach obrotowych silnika (LSPI). Przeznaczony do stosowania w silnikach wymagających oleju 5w30 o specyfikacji API SN, API SN-RC (Resource Conserving), ILSAC GF-5 i GM-dexos1 Gen2.Najważniejsze cechy:W porównaniu do typowych zestawów detergentów na bazie wapnia, formuła wzbogacana magnezem redukuje ryzyko LSPI,Specja
YACCO LUBE GDI 5w30 – w pełni syntetyczny olej przeznaczony do nowoczesnych silników benzynowych z bezpośrednim wtryskiem oraz szczególnie podatnych na przedwczesny zapłon przy niskich prędkościach obrotowych silnika (LSPI). Przeznaczony do stosowania w silnikach wymagających oleju 5w30 o specyfikacji API SN, API SN-RC (Resource Conserving), ILSAC GF-5 i GM-dexos1 Gen2.Najważniejsze cechy:W porównaniu do typowych zestawów detergentów na bazie wapnia, formuła wzbogacana magnezem redukuje ryzyko LSPI,Specja
YACCO LUBE DE 5W30 – w pełni syntetyczny olej do najnowszych jednostek wysokoprężnych (z filtrami DPF lub bez) i benzynowych (z turbo lub bez), które spełniają normę emisji spalin Euro 4 lub wyższą. Posiada oficjalną aprobatę większości niemieckich producentów - grupa VAG, BMW i Mercedes – Benz.Jest również zalecany do starszych silników wymagających olejów o następującej specyfikacji: VW 503.00/506.00/506.01* lub VW 502.00/505.00/505.01, BMW Longlife-01/ Longlife-98 oraz MB 229.5/MB 229.3 (silniki Diesel