Wykonana z tytanu śruba nadająca się do mocowania zacisków hamulcowych, szczęk hamulcowych oraz mostka kierownicy. Bardzo lekka, a zarazem wytrzymała. Marka: Formula Rozmiar: M6x15 Materiał: tytan Gwint powlekany specialnym klejem do gwintów Cena za 1szt
Śruby do tarcz hamulcowych FORMULA (6 sztuk) są niezbędnym elementem dla wszystkich miłośników jazdy na rowerze. Wykorzystując wysokiej jakości stal w ich produkcji, zapewniamy niezawodność i trwałość przez długie lata użytkowania. Komplet zawiera aż 6 sztuk śrub, co sprawia, że masz wszystko, czego potrzebujesz, aby bezpiecznie zamocować tarcze hamulcowe. Dzięki temu, nie musisz szukać brakujących części lub dokonywać dodatkowych zakupów. Nasze śruby do tarcz są kompatybilne ze wszystkimi tarczami IS 6
Racingową wersję modelu R1 wyr żnia karbonowa dźwignia klamki oraz tytanowe akcesoria. Jedyne 270g, jest to najlżejszy seryjnie produkowany hamulec tarczowy na rynku. Klamka:-radialny kuty korpus klamki-opatentowany korpus, dużej pojemności, zintegrowany ze stożkiem zbiorniczka-łatwy montaż (demontowalna obejma kierownicy)-dwuczęściowa klamka pozwalająca zdemontować ją z kierownicy, bez ściągania innych komponent w-dwustronna klamka umożliwiająca jej montaż na dowolnej stronie kierownicy-karbonowa dźwi
Zestaw do odpowietrzania hamulc w tarczowych. W zestawie: 2 strzykawki, 2 wężyki, 2 końc wki do zacisku i klamki hamulca
Płyn hamulcowy syntetyczny DOT Pojemność: 250ml
Racingową wersję modelu R1 wyr żnia karbonowa dźwignia klamki oraz tytanowe akcesoria. Jedyne 270g, jest to najlżejszy seryjnie produkowany hamulec tarczowy na rynku. Klamka:-radialny kuty korpus klamki-opatentowany korpus, dużej pojemności, zintegrowany ze stożkiem zbiorniczka-łatwy montaż (demontowalna obejma kierownicy)-dwuczęściowa klamka pozwalająca zdemontować ją z kierownicy, bez ściągania innych komponent w-dwustronna klamka umożliwiająca jej montaż na dowolnej stronie kierownicy-karbonowa dźwign
Najnowszy model tarczy Nowy kształt tarczy zwiększający kształt okładzin Konstrukcja oparta na dużym aluminiowym pajaku Mocowanie: CenterLock Kolor do wyboru Waga: 105g (160mm)
RX jest znakomitym hamulcem do XC, All Mountain/Enduro. RX to radialny korpus klamki połączony z jednoczęściowym zaciskiem o 22mm tłoczkach. Przekłada się to na sporą moc i modulację, ciągle prowadząc w swojej kategorii 341g.Klamka: Nowy przeprojektowany radialny korpus klamki Opatentowany korpus, dużej pojemności, zintegrowany ze stożkiem zbiorniczka Łatwy montaż (demontowalna obejma kierownicy) Dwuczęściowa klamka pozwalająca zdemontować ją z kierownicy, bez ściągania innych komponent w Tło
RX jest znakomitym hamulcem do XC, All Mountain/Enduro. RX to radialny korpus klamki połączony z jednoczęściowym zaciskiem o 22mm tłoczkach. Przekłada się to na sporą moc i modulację, ciągle prowadząc w swojej kategorii 341g.Klamka: Nowy przeprojektowany radialny korpus klamki Opatentowany korpus, dużej pojemności, zintegrowany ze stożkiem zbiorniczka Łatwy montaż (demontowalna obejma kierownicy) Dwuczęściowa klamka pozwalająca zdemontować ją z kierownicy, bez ściągania innych komponent w Tłoczek
RX jest znakomitym hamulcem do XC, All Mountain/Enduro. RX to radialny korpus klamki połączony z jednoczęściowym zaciskiem o 22mm tłoczkach. Przekłada się to na sporą moc i modulację, ciągle prowadząc w swojej kategorii 341g.Klamka: Nowy przeprojektowany radialny korpus klamki Opatentowany korpus, dużej pojemności, zintegrowany ze stożkiem zbiorniczka Łatwy montaż (demontowalna obejma kierownicy) Dwuczęściowa klamka pozwalająca zdemontować ją z kierownicy, bez ściągania innych komponent w Tłocz
RX jest znakomitym hamulcem do XC, All Mountain/Enduro. RX to radialny korpus klamki połączony z jednoczęściowym zaciskiem o 22mm tłoczkach. Przekłada się to na sporą moc i modulację, ciągle prowadząc w swojej kategorii 341g.Klamka: Nowy przeprojektowany radialny korpus klamki Opatentowany korpus, dużej pojemności, zintegrowany ze stożkiem zbiorniczka Łatwy montaż (demontowalna obejma kierownicy) Dwuczęściowa klamka pozwalająca zdemontować ją z kierownicy, bez ściągania innych komponent w Tłoczek w
R1 jest jednym z najlepszych hamulc w tarczowych XC na rynku. Dokonując kilku małych zmian można zejść 16g z 298g. Pomimo tak niskiej wagi, dostarcza użytkownikowi wystarczającej siły i kultury pracy, aby stosować go do do jazdy All Mountain i Enduro. Kuty korpus klamki oraz zacisk zapewniają zwiększoną modulację, siłę hamowania oraz wytrzymałość; z kolei opatentowany system tłoczk w pozwala zwiększyć ilość płynu hamulcowego w zacisku, zapewniając stabilność oraz odporność na zapadanie klam
R1 jest jednym z najlepszych hamulc w tarczowych XC na rynku. Dokonując kilku małych zmian można zejść 16g z 298g. Pomimo tak niskiej wagi, dostarcza użytkownikowi wystarczającej siły i kultury pracy, aby stosować go do do jazdy All Mountain i Enduro. Kuty korpus klamki oraz zacisk zapewniają zwiększoną modulację, siłę hamowania oraz wytrzymałość; z kolei opatentowany system tłoczk w pozwala zwiększyć ilość płynu hamulcowego w zacisku, zapewniając stabilność oraz odporność na zapadanie klamki nawet