Polska wersja bestsellerowej gry Village, w któej gracze muszą przynieść jak najwięcej chwały swojemu rodowi. Podczas rozgrywki w Pokolenia kontrolujesz ród, którego członkowie będą powoli wymierać. Podczas ich życia musisz tak pokierować losami rodziny, by zebrać jak najwięcej punktów sławy. Te ostatnie możesz pozyskać na kilka sposobów - czy to przez cierpliwą pracę na roli i sprzedaż płodów rolnych, czy przez pracę w kościele. Możesz również wprowadzić członków swojej rodziny do rady miejsckiej, co
Nowość W tawernie „Cztery wielkie morza zbierają się piraci, by przy baryłce rumu słuchać morskich opowieści o ogromnych skarbach i marzyć o ich odkryciu. Szczególnie jedna historia, o zębie Pelikana, pobudza wyobraźnię wilków morskich nęcąc ich sławą i bogactwem. A więc, kto żyw, zrywa się na równe nogi i zaciąga na okręt. Zadaniem graczy w Piratoons jest zbudowanie najszybszego i największego okrętu pirackiego wszech czasów. Ale czym jest okręt bez załogi? Kolejne zadanie to zwerbowanie najlepszej za
Nowość Kolejna gra duetu Inka i Markus Brand nawiązująca tematyką do świetnej gry Pokolenia. Znajome elementy i nowy mechanizm zarządzania kośćmi spodoba się fanom gry i nowym graczom. Każdy gracz w grze Nowe Pokolenia stoi na czele wioski starając się zapewnić jej sławę i bogactwo. Na dobry początek posiada po jednym specjaliście w pięciu zawodach: opat, podróżnik, radny, rzemieślnik i kupiec. W trakcie gry wioski są rozbudowywane i przybywają do nich klienci i mnisi. Czas płynie szybko więc członkowie
Nowość Wersja mini świetnej gry Mr. Jack. Proste zasady, wiele możliwości rozgrywki, sporo blefu i dedukcji. Watson, Sherlock i jego buldog są na tropie Kuby Rozpruwacza. W grze gracze manipulują tymi bohaterami lub zamieniają miejscami 9 podejrzanych. Kuba Rozpruwacz wie, którą z postaci jest. A właśnie chce odkryć druga osoba, która reprezentuje twardych detektywów. Gra Mr. Jack Pocket ze względu na małe rozmiary opakowania nadaje się świetnie jako rozrywka w czasie podróży. Zaletą jest również ład
SEZONOWY OPAD CENOWY! Kiedy młody czarodziej Merlin ukradł magiczną księgę swego ojca, czym napytał sobie niemałych kłopotów – porwany przez złą czarownicę Morfagę, a następnie uratowany przez przyjaciół: Vivianę, Lancelota, Artura i Ginewrę, teraz musi się ukrywać. Cała grupa, narażona na niebezpieczeństwo ze strony ścigającego ich kota Morfagi, musi jak najszybciej dotrzeć do miasteczka Broceliande i tam ukryć się przed paskudnym sierściuchem. Podczas rozgrywki w Merlin Zinzin wymagana jest koordynacj
Po zamordowaniu swego ojca, sławnego Juliusza Cezara, jego adoptowany syn Gajusz Oktawian wraca do Rzymu. Pokonawszy wszelkich przeciwników, otrzymuje tytuł Princeps Senatus, a później jeszcze tytuł Augustus, czyli tego, którego słowa mają siłę przewidywania. W wieku 36 lat August został pierwszym rzymskim cesarzem i podzielił imperium na prowincje. Tu zaczyna się wasze zadanie - jesteście legati Augusti, reprezentantami cesarza Rzymu w prowincjach - waszą rolą jest zarządzać nimi ku chwale Rzymu i Cesa
Nowość Gra osadzona jest w czasach panowania Wikingów na terenach Anglii, gdzie powstała osada Jórvík. Gracze wcielają się w role jarlów, a ich zadaniem jest rozwinięcie osady w kwitnący ośrodek handlu i kultury. W grze Jorvik autorstwa Stefana Felda został zastosowany ciekawy mechanizm dobierania kart - gracze najpierw zgłaszają chęć nabycia konkretnych kart, a następnie kupują je w kolejności zgłaszania ale pierwszy nabywca musi słono zapłacić za swoją kartę, ponieważ kolejni graczy podbijają cenę.
Nowość Przenieś się do japońskiego ogrodu i zostań ogrodnikiem dbającym o piękny staw z nenufarami. Twórz harmonijne kompozycje kwiatowe i stań się nadwornym ogrodnikiem Cesarza. W grze Haru Ichiban jest dwóch ogrodników. Każdy z nich posiada 8 żetonów kwiatów z cyframi od 1 do 8, z czego trzy z nich dobiera na początku gry. 16 znaczników Nenufarów jest rozłożone na planszy-stawie o wymiarach 5x5 pól. Jeden z liści leży ciemną stroną do góry. Gracze odkrywają po jednym żetonie z kwiatem i stają się M
Dixit 4: Początki to 84 dodatkowe, świetnie narysowane karty, utrzymane w klimacie magicznego snu, które są doskonałym uzupełnieniem podstawowej gry. Kilka słów o zasadach rozgrywki: Podczas rozgrywki każdy z graczy ma okazję zostać bajarzem. Spośród 6 swoich kart wybiera jedną i mówi zdanie nawiązujące do znajdującego się na niej obrazka. Reguły gry nie uściślają, jakie powinno być to zdanie – może to być słowo, cytat, wyraz dźwiękonaśladowczy... cokolwiek, co przyjdzie nam do głowy.Następnie pozosta