Portal

Neuroshima HEX: Mephisto (edycja 3.0)

Neuroshima HEX: Mephisto (edycja 3.0)

Radioaktywne tereny pełne lejów po bombach rodzą potworności, o których nie śniło się przedwojennym naukowcom. Jedną z nich jest Mephisto - ogromny czerw, niepowtarzalna synteza ciała i stali, która stanowi zagrożenie nawet dla świetnie uzbrojonych oddziałów.   Skażony krater mimo wszystko kusi jako droga na skróty i źródło zasobów, jednak bardzo często staje się dla przybyszów cmentarzyskiem. Wejście na terytorium tego monstrualnego robactwa oznacza bowiem zmagania na jego zasadach.   W przypadku Mephist

idź do sklepu
Neuroshima HEX: Iron Gang  (edycja 3.0)

Neuroshima HEX: Iron Gang (edycja 3.0)

Nowość Zupełnie nowy dodatek z serii Army Packów (już szesnasty) do gry Neuroshima HEX 3.0, zawierających żetony nowej armii oraz wprowadzających nowe zasady. Zasady armii IRON GANG Zarówno sztab, jak i pewne jednostki armii posiadają cechę Łańcuch, którą można aktywować poza bitwą. Łańcuch rozpina się pomiędzy dwoma ustawionymi w linii prostej żetonami, dzięki czemu ich ataki mogą trafiać w dowolną jednostkę na tej linii. Sprawia to, że ustawienie sztabu jest szalenie istotne - chcesz zapleść jak najwię

idź do sklepu
Neuroshima HEX: Death Breath  (edycja 3.0)

Neuroshima HEX: Death Breath (edycja 3.0)

Nowość Zupełnie nowy dodatek z serii Army Packów (już piętnasty) do gry Neuroshima HEX 3.0, zawierających żetony nowej armii oraz wprowadzających nowe zasady. Podstawową zaletą armii są (rosnące w miarę rozgrywki) możliwości doboru konkretnych żetonów ze specjalnej Puli Zombie i możliwość wystawiania coraz silniejszych wersji swoich jednostek dzięki Ożywieniu. Ponadto Death Breath dysponuje dużym wyborem miejsca zasieciowania przeciwnika, a także wywoływania Bitwy oraz Szarżą, pozwalającą na przedarcie s

idź do sklepu
Neuroshima HEX: Dancer (edycja 3.0)

Neuroshima HEX: Dancer (edycja 3.0)

Odświeżona wersja dodatku Dancer z serii Army Packów do gry Neuroshima HEX 3.0 projektu Rustan Håkanssona.   Dancer to kryptonim tajnego eksperymentu Posterunku, mającego na celu stworzenie cybernetycznego superżołnierza. Po serii ataków maszyn Molocha częściowo oszalałe istoty wydostają się na wolność, stając przed wyzwaniem wywalczenia sobie miejsca w zniszczonych Stanach.   Dancer to armia stworzona przez fana, a dopracowana przez ekipę Portalu. Jesto to nacja jedyna w swoim rodzaju, nieposiadająca j

idź do sklepu
Neuroshima Hex (edycja 3.0)

Neuroshima Hex (edycja 3.0)

W postapokaliptycznym świecie, opanowanym przez mutantów i będącym pod władzą superinteligentnej maszyny, nazywanej Molochem, toczą się małe i duże bitwy o przetrwanie...   W wersji 3.0 wprowadzono następujące zmiany: ilustracje: całość gry otrzymała nową oprawę graficzną. znaczniki obrażeń: do Neuroshimy Hex 3.0 wróciły znane z pierwszej edycji znaczniki obrażeń sztabów. W zestawie znajdują się cztery znaczniki. Dla rozgrywek na większą ilość graczy na planszy pozostaje licznik obrażeń taki, jak w edycj

idź do sklepu
Neuroshima: Mistrz Gry²

Neuroshima: Mistrz Gry²

Dodatek MG² jest odpowiedzią na serię Bohater² , w całości przeznaczoną dla Mistrzów Gry.   Każdy MG znajdzie tu pomoc w tworzeniu ciekawych przygód – przykładowe osady, spelunki, miejsca rozrywki i trwonienia pieniędzy – zwykłą codzienność dla swoich Bohaterów Niezależnych. Ponadto – sposoby obrony BN-ów, pomysły na to, jak oddac klimat świata Neuroshimy, oraz rozdział tylko dla oczów MG – ściśle tajne informacje o mutantach IV generacji, zarazie w Detroit i maszynach z Neodżungli. A to bynajmniej nie ws

idź do sklepu
Potwory w Nowym Jorku

Potwory w Nowym Jorku

Potwory w Nowym Jorku Po zdobyciu Tokio potwory ruszyły do Nowego Jorku. Mają jeden cel – zniszczyć wszystko, co stanie im na drodze. Aby wygrać, będziesz musiał atakować wrogów, niszczyć budowle i rozwijać swoje umiejętności. Uważaj na wojsko, które przywita cię czołgami i samolotami. Stań się najbardziej przerażającym ze wszystkich potworów i wygraj bitwę o Nowy Jork! Potwory w Nowym Jorku to gra bazująca i rozbudowująca pomysły znane z popularnych Potworów w Tokio. Gracze po raz kolejny wcielą się w z

idź do sklepu
Graj trikiem

Graj trikiem

Graj trikiem to kolejny z alamanachów Mistrza Gry – poświęcony w całości przygotowaniom do sesji RPG.   Zawiera mnóstwo praktycznych porad na temat tego, jak przygotować miejsce do prowadzenia przygody – czym zaskoczyć graczy i jak pomóc im wczuć się w klimat. Odpowiednie przygotowanie miejsca do gry może bowiem znacząco wpłynąć zarówno na dynamikę rozgrywek jak i decyzje graczy – klimatyczna muzyka, oświetlenie, czy gadżety mogą zmienić losy waszego wyimaginowanego świata.   Dzięki tej pozycji Mistrzowie

idź do sklepu
De Profundis

De Profundis

Wracasz do domu, a na stole leży koperta. Zwykła, papierowa koperta. To zaskakujące, zważywszy, że wszyscy twoi znajomi porozumiewają się przy użyciu poczty elektronicznej. Ciekawe, co się w niej kryje...?   De Profundis zostało stworzone dla miłośników prozy H. P. Lovecrafta, wraz z jej charakterystycznym klimatem grozy i szaleństwa. Gracze mają okazje sami tworzyć niesamowite opowieści grozy w świecie Lovecrafta, posługując się piórem, papierem i własną pomysłowością, gdyż cała rozgrywka toczy się podcz

idź do sklepu