Portal

Neuroshima HEX: Mephisto (edycja 3.0)

Neuroshima HEX: Mephisto (edycja 3.0)

Radioaktywne tereny pełne lejów po bombach rodzą potworności, o których nie śniło się przedwojennym naukowcom. Jedną z nich jest Mephisto - ogromny czerw, niepowtarzalna synteza ciała i stali, która stanowi zagrożenie nawet dla świetnie uzbrojonych oddziałów.   Skażony krater mimo wszystko kusi jako droga na skróty i źródło zasobów, jednak bardzo często staje się dla przybyszów cmentarzyskiem. Wejście na terytorium tego monstrualnego robactwa oznacza bowiem zmagania na jego zasadach.   W przypadku Mephist

idź do sklepu
Neuroshima Hex: Missisipi (edycja 3.0)

Neuroshima Hex: Missisipi (edycja 3.0)

NOWOŚĆ Zestaw armijny do nowej Neurshimy HEX. Missisipi w roku 2050 to już nie rzeka lecz trujący ściek płynący wprost ze środka Molocha. Sąsiadujące obszary okryte toksycznymi oparami nazywane są Pasem Śmierci lub wylęgarnią mutantów. Żołnierze z Missisipi, ubrani w płaszcze i maski przeciwgazowe, stają się źródłem najstraszniejszych chorób i trucizn. Podstawowe cechy armii to umiejętność Wojowników do silnego zatrucia Jadem wrogiego Sztabu, możliwość pomieszanie szyków przeciwnika i umiejętność odpieran

idź do sklepu
Neuroshima HEX: Iron Gang  (edycja 3.0)

Neuroshima HEX: Iron Gang (edycja 3.0)

Nowość Zupełnie nowy dodatek z serii Army Packów (już szesnasty) do gry Neuroshima HEX 3.0, zawierających żetony nowej armii oraz wprowadzających nowe zasady. Zasady armii IRON GANG Zarówno sztab, jak i pewne jednostki armii posiadają cechę Łańcuch, którą można aktywować poza bitwą. Łańcuch rozpina się pomiędzy dwoma ustawionymi w linii prostej żetonami, dzięki czemu ich ataki mogą trafiać w dowolną jednostkę na tej linii. Sprawia to, że ustawienie sztabu jest szalenie istotne - chcesz zapleść jak najwię

idź do sklepu
Neuroshima HEX: Death Breath  (edycja 3.0)

Neuroshima HEX: Death Breath (edycja 3.0)

Nowość Zupełnie nowy dodatek z serii Army Packów (już piętnasty) do gry Neuroshima HEX 3.0, zawierających żetony nowej armii oraz wprowadzających nowe zasady. Podstawową zaletą armii są (rosnące w miarę rozgrywki) możliwości doboru konkretnych żetonów ze specjalnej Puli Zombie i możliwość wystawiania coraz silniejszych wersji swoich jednostek dzięki Ożywieniu. Ponadto Death Breath dysponuje dużym wyborem miejsca zasieciowania przeciwnika, a także wywoływania Bitwy oraz Szarżą, pozwalającą na przedarcie s

idź do sklepu
Neuroshima HEX: Dancer (edycja 3.0)

Neuroshima HEX: Dancer (edycja 3.0)

Odświeżona wersja dodatku Dancer z serii Army Packów do gry Neuroshima HEX 3.0 projektu Rustan Håkanssona.   Dancer to kryptonim tajnego eksperymentu Posterunku, mającego na celu stworzenie cybernetycznego superżołnierza. Po serii ataków maszyn Molocha częściowo oszalałe istoty wydostają się na wolność, stając przed wyzwaniem wywalczenia sobie miejsca w zniszczonych Stanach.   Dancer to armia stworzona przez fana, a dopracowana przez ekipę Portalu. Jesto to nacja jedyna w swoim rodzaju, nieposiadająca j

idź do sklepu
Neuroshima Hex (edycja 3.0)

Neuroshima Hex (edycja 3.0)

W postapokaliptycznym świecie, opanowanym przez mutantów i będącym pod władzą superinteligentnej maszyny, nazywanej Molochem, toczą się małe i duże bitwy o przetrwanie...   W wersji 3.0 wprowadzono następujące zmiany: ilustracje: całość gry otrzymała nową oprawę graficzną. znaczniki obrażeń: do Neuroshimy Hex 3.0 wróciły znane z pierwszej edycji znaczniki obrażeń sztabów. W zestawie znajdują się cztery znaczniki. Dla rozgrywek na większą ilość graczy na planszy pozostaje licznik obrażeń taki, jak w edycj

idź do sklepu
Graj trikiem

Graj trikiem

Graj trikiem to kolejny z alamanachów Mistrza Gry – poświęcony w całości przygotowaniom do sesji RPG.   Zawiera mnóstwo praktycznych porad na temat tego, jak przygotować miejsce do prowadzenia przygody – czym zaskoczyć graczy i jak pomóc im wczuć się w klimat. Odpowiednie przygotowanie miejsca do gry może bowiem znacząco wpłynąć zarówno na dynamikę rozgrywek jak i decyzje graczy – klimatyczna muzyka, oświetlenie, czy gadżety mogą zmienić losy waszego wyimaginowanego świata.   Dzięki tej pozycji Mistrzowie

idź do sklepu
De Profundis

De Profundis

Wracasz do domu, a na stole leży koperta. Zwykła, papierowa koperta. To zaskakujące, zważywszy, że wszyscy twoi znajomi porozumiewają się przy użyciu poczty elektronicznej. Ciekawe, co się w niej kryje...?   De Profundis zostało stworzone dla miłośników prozy H. P. Lovecrafta, wraz z jej charakterystycznym klimatem grozy i szaleństwa. Gracze mają okazje sami tworzyć niesamowite opowieści grozy w świecie Lovecrafta, posługując się piórem, papierem i własną pomysłowością, gdyż cała rozgrywka toczy się podcz

idź do sklepu
Pośród Gwiazd Polska edycja Among the Stars

Pośród Gwiazd Polska edycja Among the Stars

Nowość Po zakończonej wojnie rozpoczyna się tworzenie siatki stacji kosmicznych,  która połączy okolice wokół zniszczonego Sojuszu. Najlepsza stacja zwycięży!   Pośród Gwiazd  to prosta gra karciana, w której gracze budują własną stację kosmiczną używając do tego najbardziej wartościowych  elementów. Aby osiągnąć cel, muszą uważać na krążące podczas gry karty i wybierać z nich najkorzystniejsze dla siebie.   Zawartość pudełka: 162 karty (70x70mm) 1 żeton kierunku 1 żeton rundy 35 żetonów pieniędzy 4 żeto

idź do sklepu
Poprzez Wieki gra karciana

Poprzez Wieki gra karciana

Nowość Gra karciana dla 2 osób z niewielką losowością, dużą porcją interakcji i prostymi zasadami. Gracze budują swoje królestwa, wznoszą fortece i gromadzą wiedzę by zostawić po sobie wieczny śład w historii.     Każda rozgrywka w grę Poprzez Wieki trwa trzy rundy podczas, których gracze zbierają karty do budowy swojego Królestwa. Karty posiadają nazwy, cechy, liczbę punktów zwycięstwa i typ. Po każdej rundzie następuje sumowanie punktów zwycięstwa otrzymanych za wypełnienie celów na posiadanych kartach.

idź do sklepu
Pojedynek Ninja

Pojedynek Ninja

Nowość Gracze wcielają się w role przywódców ninja starając się wykluczyć z gry innych przywódców klanu ninja.   Zasady gry Pojedynek Ninja opierają się na znanym mechaniźmie papier, kamień, nożyce, dodatkowo uzupełnionym o opcję przenoszenia swoich jednostek.   Jest to jedna z pierwszych gier japońskich, wydana przez Portal Games w tym roku.   Zawartość pudełka: 33 karty 3 unikatowe kości instrukcja

idź do sklepu
Osadnicy: Narodziny Imperium

Osadnicy: Narodziny Imperium

Nowość Gra karciana, w której gracze stają się przywódcami 4 światowych potęg. Muszą zdobywać nowe terytoria, budować wspaniałe budynki, produkować i sprzedawać produkty oraz atakować wrogów aby otrzymać punkty zwycięstwa.   Gracze podczas pięciu rund dowodząc Rzymianami, Barbarzyńcami, Egipcjanami oraz Japończykami zdobywają nowe tereny, stawiają budynki, eksploatują kopalnie, szkolą żołnierzy ale i tak szybko nowy obszar jest za mały dla nich wszystkich i rozpoczyna się wojna.   Zawartość pudełka:   22

idź do sklepu
Niet! gra karciana

Niet! gra karciana

Nowość Całkowicie nowa odmiana mechaniki zbierania lew. Rozgrywka jest szybka i dynamiczna ze względu na ciągłe zmiany koloru atu i superatu, liczbę kart do odłożenia, punktację oraz składu drużyny. Ale w każdym szaleństwie jest jakiś głębszy sens....   Gra Niet! sprawdza się najlepiej przy większej liczbie osób, które tworzą dwie drużyny (wyeliminowana jest losowość gry). Pierwszy z graczy zagrywa jedną kartę, następnie pozostali muszą wyłożyć również po jednej karcie zgodnie z kolorem pierwszej zagrane

idź do sklepu
Neuroshima: Ruiny

Neuroshima: Ruiny

Ruiny to 16 dodatek w serii Neuroshimy - jego tematem są opuszczone budowle i wszystko co się z nimi łączy.   Podręcznik został niejako podzielony na trzy części. Pierwsza dotyczy bohaterów – gracze znajdą tam nowe miejsca pochodzenia i kilka słów o profesjach osób żyjących z grzebania w ruinach. Następna dotyczy eksploracji i przeszukiwaniu gruzów świata, zawiera również narzędzie do generowania scenerii do przygód w ruinach, ostatnia zaś mówi o możliwościach mechanicznych, jakie niosą za sobą ruiny i ec

idź do sklepu
Neuroshima: Podstawka 1.5

Neuroshima: Podstawka 1.5

Dodruk : Mały nakład !!!! Świat jest kompletnie zdruzgotany po 30 letniej wojnie z maszynami, a niedobitki ludzkości walczą o przetrwanie w miastach i wioskach rozsianych po całych Stanach. Każda z tych osad to jak inny wszechświat. Odcięte od pozostałych setkami mil niczego – wytworzyły własne prawa i zwyczaje.   Powstały podczas buntu maszyn Moloch napiera coraz bardziej na południe, wypuszczając do walki wojenne machiny i mutantów. Wojna z maszynami to coś, na co nikt nie był gotów – czy ty podołasz te

idź do sklepu