Olej przekładniowy Quicksilver Gear Lube High Performance. Opracowany w celu zapewnienia maksymalnej ochrony silników stacjonarnych oraz opuszczanych jednostek zaburtowych. Wyjątkowa formuła pozwalająca na znaczne przedłużenie żywotności przekładni w ekstremalnych warunkach, takich jak wysokie obroty, wysokie przeciążenia. Sprawdzony w wielu testach pod kątem doskonałej ochrony przeciwko korozji i nadmiernemu zużyciu. Syntetyczne wysokociśnieniowe dodatki chronią przekładnię przed stykiem metal-meta
Oryginalny olej do hydraulicznych układów sterowych i systemu Power Trim (hydrauliczne podnoszenie silnika) QUICKSILVER POWER TRIM STEERING .Pojemność: 946ml. Numer oryginalny: 92-802880Q1, 92-802880Q 1, 92-858075QB1,
Klin do wirnika pompy wody do silników Mercury model: 3.5, 4 (1 cyl. prod. USA), 4.5 (1cyl), 40 (1cyl), 40 (2 cyl. prod. USA), 7.5, 9.8 Numer oryginalny: 28-8M0032835
Oryginalny korek wlewu paliwa QUICKSILVER do dwusuwowych silników MERCURY / MARINER o mocy 2-5KM.Nr oryginalny: 36-824962a2 / 36-8M0060029 Średnica wewnętrzna ok 50 mm.
Oryginalny klin śruby napędowej do silników MERCURY o mocy 2-3-3,3-3,5KMOryginalny numer: 17-815111Q02Długość: 25.50mmŚrednica: 3.95mm
Oryginalny filtr paliwa Quicksilver, nr 35-802893Q01. Pasuje do silników: Mercury, Mariner, Force wyposażonych w zewnętrznie zamontowaną bazę separatora wody.Mercury MerCruiser z wyjątkiem 4.3L Generacji II (1992r) z filtrem zamontowanym na linii paliwowej nr 35-80531T. Można go stosować do poniższych nr OEM filtrów: MERCURY MARINE 35-807172MERCURY MARINE 35-802893QYAMAHA ABB-FUELF-IL-TR (Short filter)OMC 174144, 0174144, 502905Volvo Penta 25-mikronów: 2.3L , 3.0L , 4.3L , 5.0L 5.7LCRUSADER 98041 SIERR
Oryginalny korek wlewu paliwa QUICKSILVER do czterosuwowych silników MERCURY / MARINER o mocy 2,5 - 6KM.Nr oryginalny: 36-878352A1, 8M0056977, 36-878352A2, 36-8M0058608, 36-8M0126977 Średnica wewnętrzna ok 43 mm.
Olej QUCKSILVER PREMIUM PLUS do dwusuwowych silników zaburtowych. Stworzony z wysoko skoncentrowanym zestawem dodatków spełniających wymogi wysokiej mocy silników zaburtowych, włączając wyposażone w bezpośredni wtrysk paliwa. Właściwości: do użytku w ekstremalnych morskich warunkach eksploatacji daleko wyprzedzający standardowe testy firmy Mercury, które są bardziej surowe od standardów przemysłowych TC-W3 najczystsze spalanie zmniejsza powstawanie nagaru w układzie wydechowym zmniejsza zadymienie spali
Olej Quicksilver Heavy Duty Diesel Engine Oil, SAE 15W40 został specjalnie stworzony, by sprostać wysokim wymaganiom ciężko pracujących silników Diesla. Zawiera większą ilość dodatków uszlachetniających niż inne standardowe oleje, co zapewnia lepszą ochronę silnika nawet przy zastosowaniu paliwa gorszej jakości.Pojemność: 4 litry
Olej Quicksilver OPTIMAX/DFI - do silników z bezpośrednim wtryskiem paliwa.Stworzony i ulepszony specjalnie, aby spełnić wymagania wszystkich dwusuwowych modeli silników zaburtowych wyposażonych w bezpośredni wtrysk paliwa (DFI). Jednoczy w sobie cechy oleju syntetycznego, o wysokiej lepkości, zawiera dodatki uszlachetniające zapewniające maksymalną ochronę przed zatarciem w wysokich temperaturach pracy silników DFI. Udoskonalone dodatki myjące zapewniają czystość tłoka, co zapobiega zapiekaniu się pie
Smar z teflonem 2-4-C Quicksilver to wysokiej jakości środek smarujący z teflonem o wielu zastosowaniach wytrzymujący ekstremalne tarcia, jak również zapewniający dodatkową odporność na wodę.Tuba: 227g Numer oryginalny: 92-802859Q1, 92-802859Q 1, 92-8M0121966, 8M0208465
QUICKSILVER POWER TUNE - środek w sprayu do regeneracji - czyszczenia gaźnika oraz usuwania nagaru i osadów z silnika powstałych poczas użytkowania co powoduje przywrócenie mocy silnika. Stosowany w silnikach dwu i czterosuwowych.Pojemność: 340g Kod produktu: 92-858080Q03, 92-8M0121969
Simmering Quicksilver na wałek napędowy śruby w wybranych modelach silników Mercury / Mariner o mocy 4-9.9KM. Na schemacie część oznaczona numerem 54. Numer oryginalny: 26-16130Wymiary:średnica wewnętrzna: ok.14,85mmśrednica zewnętrzna: ok. 28mmwysokość: 10mm
Olej przekładniowy Quicksilver Gear Lube High Performance do przekładni w silnikach zaburtowych i stacjonarnych. Zawiera dodatek poprawiający ochronę przekładni przed wnikaniem wody do obudowy przekładni. Pojemność: 237ml Norma oleju: API GL-4 Klasa oleju: SAE 90Olej stosować można we wszystkich silnika bez ograniczeń mocy.
Oryginalna pompka paliwa QUICKSILVER, w zestawie dwa zaciski na wąż. Długość całkowita: 170mm Grubość maksymalna: 45mm Wyjście na przewód paliwa o średnicy wewnętrznej 8mm Oryginalny kod: 8M0054313