Roter Kafer

Roter Kafer Magnesowa ubieranka Modnisie RK4010-02

Roter Kafer Magnesowa ubieranka Modnisie RK4010-02

Roter Kafer Magnesowa ubieranka Modnisie RK4010-02 Gra z magnesami nie tylko rozbawi dziecko, ale również pomoże mu w kształtowaniu nowych umiejętności. Zadaniem dziecka jest wybranie stroju dla lalek. Korzystając z dołączonego do zestawu magazynu o modzie dziecko nauczy się dopasowywać elementy stroju na przykład, które elementy odzieży pasują do garnituru, a które nie. Dzięki grze dziecko będzie potrafiło z łatwością dobrać detale do jednego stylu. Gra rozwija zdolności twórcze oraz pozwala wyrobi

idź do sklepu
[Zestaw] Gra z rzepami Kto co je? RK1070-05 + Gra z rzepami Kto gdzie mieszka? RK1070-04

[Zestaw] Gra z rzepami Kto co je? RK1070-05 + Gra z rzepami Kto gdzie mieszka? RK1070-04

Pakiet zawiera:Gra z rzepami Kto co je? RK1070-05Który maluch nie lubi smakołyków? Truskaweczka, jabłuszko, miód - to wszystko jest takie smaczne!Zwierzęta także uwielbiają dobrze zjeść. Niedźwiadek nie odmówi słodkiemu miodkowi, a zajączek czeka na marchewkę. Pomóż zwierzątkom znaleźć swoje ulubione łakocie i zapamiętuj, co się komu podobało!Gra nie tylko będzie pomocna w poznawaniu ulubionych smakołyków zwierząt ale będzie też doskonałym ćwiczeniem na logikę i drobną motorykę mięśniową.Zestaw: 8 figurek

idź do sklepu
[Zestaw] Puzzle Magnetyczne farma rk3020-01 + Gra z rzepami Kto gdzie mieszka? RK1070-04

[Zestaw] Puzzle Magnetyczne farma rk3020-01 + Gra z rzepami Kto gdzie mieszka? RK1070-04

Pakiet zawiera:Puzzle Magnetyczne farma rk3020-01Tematyczny komplet magnesów zilustruje dziecku zwierzęta domowe. Znakomite ilustracje, zrozumiałe dla dzieci obrazki, grube, łatwe do chwycenia małą rączką magnesiki z możliwością przyczepiania je na dowolnej metalowej powierzchni. Gra z magnesami rozwija małą motorykę, twórcze myślenie, rozszerza pojęcie o otaczającym świecie i poszerzą słownictwo dziecka.Wiek: +3Gra z rzepami Kto gdzie mieszka? RK1070-04Dom - to miejsce, gdzie zawsze na Ciebie czekają. Zw

idź do sklepu
Gra z rzepami Kto gdzie mieszka? RK1070-04

Gra z rzepami Kto gdzie mieszka? RK1070-04

Dom - to miejsce, gdzie zawsze na Ciebie czekają. Zwierzęta także mają swoje rodzinne domy. A czy Ty wiesz, gdzie dokładnie się znajdują? Przypatrz się uważnie planszom do gry, wszystkiego pomogą Ci się dowiedzieć!Przy pomocy rzepek umocuj każde zwierzątko do obrazka, który odpowiada miejscu jego zamieszkania. Przykładowo krówkę kierujemy do farmy, a wiewiórkę na drzewo. Ale to jeszcze nie wszystko. W każdym domku jest ulubione jedzonko zwierzątek. Dowiedz się, co uwielbiają pałaszować.Gra nie tylko będzi

idź do sklepu
Książeczka kreatywna BusyBook Kitten RZ1001-04 Roter Kafer

Książeczka kreatywna BusyBook Kitten RZ1001-04 Roter Kafer

Ćwicz swoje pierwsze umiejętności motoryczne z BUSY książeczką. Guziki, fastex, rzepy, sznurowanie. Jedna zabawka - mnóstwo zapięć! Podczas zabawy maluch nauczy się rozpinać i zapinać różne zamki, zasznurować, zawiązać supełki. Będzie również studiował kolory i kształty, ćwiczył uwagę, logikę, wyobraźnię, wytrwałość i zdolności motoryczne. Książeczka zawiera materiałową rączkę z tkanki. Ją wygodnie brać ze sobą na spacer czy w podróż. Wiek: 3-5 lat. Wymiary opakowania: 18x17x2cm.

idź do sklepu
Roter Kafer Gra z markerem «Pisz i ścieraj». Poziom bazowy RK1020-02

Roter Kafer Gra z markerem «Pisz i ścieraj». Poziom bazowy RK1020-02

Gra z markerem Pisz i ścieraj Poziom bazowy RK1020-02   Wybierz kartkę, która ci odpowiada. Wykonuj zadania przy pomocy markera. Ścieraj marker gąbką i znów maluj mnóstwo razy.   Zestaw zawiera:   16 pól do gier, 1 marker.   Szczegóły:   sugerowany wiek: 3-5 lat

idź do sklepu
Pisz i ścieraj Roter Kafer Gra z markerem Poziom Wysoki RK1020-01

Pisz i ścieraj Roter Kafer Gra z markerem Poziom Wysoki RK1020-01

Gra z markerem Pisz i ścieraj Poziom wysoki RK1020-01   Wybierz kartkę, która ci odpowiada. Wykonuj zadania przy pomocy markera. Ścieraj marker gąbką i znów maluj mnóstwo razy.   Zestaw zawiera:   16 kart do gier 1 marker.   Szczegóły:   sugerowany wiek: 5-7 lat

idź do sklepu
Roter Kafer Baby puzzle Foam RK6010-01

Roter Kafer Baby puzzle Foam RK6010-01

Baby puzzle Farm RK6010-01   Baby puzzle – są to pierwsze puzzle dla najmłodszych. Komplet zawiera cztery obrazki z zwierzętami. Dziecko ma za zadanie połączyć elementy puzzli, układając poszczególne zwierzęta. Puzzle o różnej ilości elementów (trzy, cztery, pięć) pomogą dziecku nauczyć się łączyć osobne części w jedną całość zgodnie z zasadami logiki. Zabawa rozwija drobną motorykę, logikę, koncentrację uwagi, skupienie. Zestaw: 4 obrazki, 16 elementów.      

idź do sklepu
Roter Kafer Gra edukacyjna - Świat przyjaźni  RK1110-01

Roter Kafer Gra edukacyjna - Świat przyjaźni RK1110-01

Roter Kafer Świat Przyjaźni   Pomożemy zwierzakom zbudować ich własne nowe domki i jednocześnie się pobawimy! Gra przeznaczona jest dla 2-4 osób . Zadaniem uczestnika gry jest zbudowanie jak największej liczby domków składających się z 3 poziomów: parter, piętro i poddasze. Zasady gry nie są trudne, ale jest dużo zadań do wykonania zanim osiągnie się cel. Na początku rzucamy kostką z obrazkami części domów, aby wylosować element domu. Następnie kręcimy strzałką na kole poleceń do wykonania. Jest

idź do sklepu
Gra z dzwonkiem Dzwoniąca zabawa roter kafer RK1180-01

Gra z dzwonkiem Dzwoniąca zabawa roter kafer RK1180-01

Gra z dzwonkiem Dzwoniąca zabawa roter kafer RK1180-01 Gracze kolejno odwracają po 1 fiszce i jednocześnie pokazują wszystkim graczom co przedstawia. Każdy uczestnik powinien spróbować jako pierwszy znaleźć wskazane obrazki lub bohaterów na jakimkolwiek z pól i nacisnąć dzwonek: Dzyń! Jeżeli obrazki na fiszce i polu gry są w pełni zgodne to gracz pozostawia sobie tę fiszkę. Wygrywa ten, który zbierze największą ilość fiszek. Gra ćwiczy koncentrację, fantazję, szybkość reakcji, pamięć i logiczne myśle

idź do sklepu
Magnetyczna ubieranka Alice and Polly RK2010-08

Magnetyczna ubieranka Alice and Polly RK2010-08

Magnetyczna ubieranka Alice and Polly RK2010-08 Znacie Alice To prawdziwa modnisia. Alice posiada bardzo dużo różnych ubrań. Podpowiedzcie jej, w jaki sposób prawidłowo dobierać elementy garderoby. W zestawie są 2 lalki – Alice i jej piesek Polly, a także różnorodne magnesowe ubrania  i akcesoria  dla tworzenia oryginalnych obrazów. Przebierajcie koleżanki, łączcie elementy garderoby. W książeczce- instrukcji znajdziecie wskazówki, jak można dobierać ubrania. Rozwijamy w procesie gry koncentrację

idź do sklepu