ISA

Świat Mroku: Wilkołak: Odrzuceni

Świat Mroku: Wilkołak: Odrzuceni

Wilkołaki symbolizują wszystko, czego ludzie obawiają się ze strony natury — myśl o byciu zwierzyną łowną dla czegoś silniejszego od nas, lęk przed tym, by nie okazało się, że nasza cywilizacja jest tylko maską, skrywającą zwierzę w naszym sercu, smyczą na której trzymamy własne dzikie instynkty.   Być może jednak za całą tą dzikością jest przepełniony inteligencją umysł? Co, jeśli wilkołaki są wśród nas, nie jako potwory z bajek, ale jako rasa nawet lepsza od nas?   Wilkołak: Odrzuceni jest opowieścią o

idź do sklepu
Świat Mroku: Wampir: Requiem

Świat Mroku: Wampir: Requiem

Nie jest to odrzucenie śmierci ani tchnienie życia. Oto jest pieśń żałobna, muzyczne interludium między życiem a śmiercią, oto jest Requiem, jedyne, co nam pozostaje po sycącej uczcie żywota, a przed zimną nicością niebytu (...) – oto jest Symfonia Przeklętych. Wampiry to dzieci nocy – istoty sycące się krwią żywych – bardziej isniejące niż żywe, a jednak niezupełnie martwe. Potwory...   Ale nawet potwory nie są stworzeniami bezmyślnymi, nieczułymi i pozbawionymi ludzkich odruchów – miewają skrupuły, zna

idź do sklepu
Świat Mroku: Wilkołak: Odrzuceni

Świat Mroku: Wilkołak: Odrzuceni

Wilkołaki symbolizują wszystko, czego ludzie obawiają się ze strony natury — myśl o byciu zwierzyną łowną dla czegoś silniejszego od nas, lęk przed tym, by nie okazało się, że nasza cywilizacja jest tylko maską, skrywającą zwierzę w naszym sercu, smyczą na której trzymamy własne dzikie instynkty.   Być może jednak za całą tą dzikością jest przepełniony inteligencją umysł? Co, jeśli wilkołaki są wśród nas, nie jako potwory z bajek, ale jako rasa nawet lepsza od nas?   Wilkołak: Odrzuceni jest opowieścią o

idź do sklepu
Świat Mroku: Wampir: Requiem

Świat Mroku: Wampir: Requiem

Nie jest to odrzucenie śmierci ani tchnienie życia. Oto jest pieśń żałobna, muzyczne interludium między życiem a śmiercią, oto jest Requiem, jedyne, co nam pozostaje po sycącej uczcie żywota, a przed zimną nicością niebytu (...) – oto jest Symfonia Przeklętych. Wampiry to dzieci nocy – istoty sycące się krwią żywych – bardziej isniejące niż żywe, a jednak niezupełnie martwe. Potwory...   Ale nawet potwory nie są stworzeniami bezmyślnymi, nieczułymi i pozbawionymi ludzkich odruchów – miewają skrupuły, zna

idź do sklepu
Forgotten Realms: Przewodnik Gracza po Faerunie

Forgotten Realms: Przewodnik Gracza po Faerunie

Odciśnij swój ślad w Krainach!Bohaterowie Zapomnianych Krain są tak odmienni i zróżnicowani jak regiony, z których się wywodzą. Niniejszy zbiór faeruńskiej wiedzy oraz sekretów pomoże stworzyć i wyposażyć przebogaty wachlarz postaci dopasowanych do stojących przed nimi wyzwań. Przewodnik Gracza po Faerunie to suplement do świata Zapomnianych Krain w wersji 3.5, wskrzeszający przy okazji niektóre perełki z edycji nr 1 i 2. Opisuje nowe rasy, atuty, czary, klasy prestiżowe, przedmioty magiczne i nie tylko.

idź do sklepu
D&D: Podręcznik Gracza - edycja 4.0

D&D: Podręcznik Gracza - edycja 4.0

W świecie przepełnionym magią rozpoczyna się kolejna era przygód – plądrowania podziemi, walk z hordami potworów, zdobywania skarbów i ratowania świata.   Czwarta edycja Dungeons & Dragons pozostawia mechanikę gry bez drastycznych zmian – rozstrzygnięcia działań graczy wyznaczane są poprzez rzuty kością 20-ścienną i dodanie do nich modyfikatorów opartych na sześciu podstawowych atrybutach: sile, kondycji, zręczności, inteligencji, rozsądku oraz charyzmie. W porównaniu do trzeciej edycji większy na

idź do sklepu
D&D: Przewodnik Mistrza Podziemi - edycja 4.0

D&D: Przewodnik Mistrza Podziemi - edycja 4.0

Kiedy świat pogrąża się w ciemnościach, wszyscy czekają na bohatera, który odmieni koleje losu. Śmiałkowie gotowi stawić czoła niebezpieczeństwom czającycym się w mroku zostaną sowicie wynagrodzeni.   W niniejszym podręczniku do 4. edycji gry Dungeons & Dragons zawarto wszystkie informacje niezbędne Mistrzowi Podziemi do tworzenia niezapomnianych przygód i całych epickich kampanii dla nieustraszonych graczy. Przewodnik Mistrza Podziemi jest pozycją niezbędną dla wszystkich prowadzących przygody w

idź do sklepu
D&D: Księga Potworów - edycja 4.0

D&D: Księga Potworów - edycja 4.0

W Księdze Potworów dla 4. edycji gry Dungeons & Dragons znajdują się opisy potworów takich jak smoki, giganty czy demony, które są już doskonale znane zarówno graczom, jak i Mistrzom Podziemi, oraz zupełnie nowe kreatury, a wśród nich tytany, anioły, żywiołaki...   Każdy Mistrz Gry znajdzie tu listę stworzeń zaprojektowanych tak, aby z ich użyciem stworzyć potyczki dla graczy na każdym poziomie. Dowie się również, co oznaczają statystyki potworów, a słowniczek zawarty na ostatnich stronach podręcz

idź do sklepu
Forgotten Realms: Przewodnik Gracza po Faerunie

Forgotten Realms: Przewodnik Gracza po Faerunie

Odciśnij swój ślad w Krainach!Bohaterowie Zapomnianych Krain są tak odmienni i zróżnicowani jak regiony, z których się wywodzą. Niniejszy zbiór faeruńskiej wiedzy oraz sekretów pomoże stworzyć i wyposażyć przebogaty wachlarz postaci dopasowanych do stojących przed nimi wyzwań. Przewodnik Gracza po Faerunie to suplement do świata Zapomnianych Krain w wersji 3.5, wskrzeszający przy okazji niektóre perełki z edycji nr 1 i 2. Opisuje nowe rasy, atuty, czary, klasy prestiżowe, przedmioty magiczne i nie tylko.

idź do sklepu
D&D: Przewodnik Mistrza Podziemi - edycja 4.0

D&D: Przewodnik Mistrza Podziemi - edycja 4.0

Kiedy świat pogrąża się w ciemnościach, wszyscy czekają na bohatera, który odmieni koleje losu. Śmiałkowie gotowi stawić czoła niebezpieczeństwom czającycym się w mroku zostaną sowicie wynagrodzeni.   W niniejszym podręczniku do 4. edycji gry Dungeons & Dragons zawarto wszystkie informacje niezbędne Mistrzowi Podziemi do tworzenia niezapomnianych przygód i całych epickich kampanii dla nieustraszonych graczy. Przewodnik Mistrza Podziemi jest pozycją niezbędną dla wszystkich prowadzących przygody w

idź do sklepu
D&D: Podręcznik Gracza - edycja 4.0

D&D: Podręcznik Gracza - edycja 4.0

W świecie przepełnionym magią rozpoczyna się kolejna era przygód – plądrowania podziemi, walk z hordami potworów, zdobywania skarbów i ratowania świata.   Czwarta edycja Dungeons & Dragons pozostawia mechanikę gry bez drastycznych zmian – rozstrzygnięcia działań graczy wyznaczane są poprzez rzuty kością 20-ścienną i dodanie do nich modyfikatorów opartych na sześciu podstawowych atrybutach: sile, kondycji, zręczności, inteligencji, rozsądku oraz charyzmie. W porównaniu do trzeciej edycji większy na

idź do sklepu
D&D: Księga Potworów - edycja 4.0

D&D: Księga Potworów - edycja 4.0

W Księdze Potworów dla 4. edycji gry Dungeons & Dragons znajdują się opisy potworów takich jak smoki, giganty czy demony, które są już doskonale znane zarówno graczom, jak i Mistrzom Podziemi, oraz zupełnie nowe kreatury, a wśród nich tytany, anioły, żywiołaki...   Każdy Mistrz Gry znajdzie tu listę stworzeń zaprojektowanych tak, aby z ich użyciem stworzyć potyczki dla graczy na każdym poziomie. Dowie się również, co oznaczają statystyki potworów, a słowniczek zawarty na ostatnich stronach podręcz

idź do sklepu