WiR

CZYTAM PROSTE TEKSTY cz.2. Czytanie ze zrozumieniem na poziomie podstawowym

CZYTAM PROSTE TEKSTY cz.2. Czytanie ze zrozumieniem na poziomie podstawowym

Tę pomoc możesz z powodzeniem wykorzystać w pracy z dziećmi z Ukrainy.  Autorki: Agnieszka Fabisiak-Majcher, Elżbieta Ławczys Zeszyt Czytam proste teksty zawiera ćwiczenia czytania ze zrozumieniem na poziomie podstawowym – od prostych zdań pojedynczych do pierwszych krótkich tekstów. Ćwiczenia mają na celu naukę rozumienia przeczytanego tekstu. Aby to osiągnąć, w zestawie zastosowano różnorodne formy zadań, w których dziecko: odpowiada na pytania związane z tekstem, uczy się zadawać pytania do tekstu, ukł

idź do sklepu
DZIĘKUJĘ, PROSZĘ, PRZEPRASZAM. Opowiadania z ćwiczeniami

DZIĘKUJĘ, PROSZĘ, PRZEPRASZAM. Opowiadania z ćwiczeniami

Autorka: Katarzyna Michalec Dziękuję, proszę, przepraszam to zbiór opowiadań edukacyjnych wspierających wychowanie dzieci. Autorka przygotowała 11 tekstów, które zawierają proste historie z jasnym przekazem dotyczącym dobrych manier i elementarnych zasad dobrego wychowania. Publikacja polecana jako materiał wspomagający pracę pedagogiczną w zakresie relacji społecznych.   ISBN: 978-83-62739-88-2 Format: A4 Liczba stron: 40

idź do sklepu
ROZUMOWANKI : Cztery pory roku - zwierzęta

ROZUMOWANKI : Cztery pory roku - zwierzęta

Autor: Łukasz Zabdyr Zeszyt Rozumowanki. Cztery pory roku – zwierzęta zawiera oryginalne ćwiczenia, zagadki, rebusy, których bohaterami są zwierzęta. Zestaw wzbudza zainteresowanie światem małych i dużych stworzeń oraz poszerza wiedzę przyrodniczą dzieci. Polecamy jako pomoc dydaktyczną podczas lekcji oraz do samodzielnej zabawy w domu.   ISBN: 978-83-62739-80-6Format: A4Liczba stron: 40 UWAGA! Od ceny książki nie ma dodatkowych upustów oraz rabatów.

idź do sklepu
Ćwiczenia wyrównawcze dla uczniów z trudnościami w nauce czytania i pisania

Ćwiczenia wyrównawcze dla uczniów z trudnościami w nauce czytania i pisania

Autorka: Marta Kuchnik Ćwiczenia powstały podczas pracy terapeutycznej z uczniami dyslektycznymi lub z grupy ryzyka dysleksji. Zestaw składa się z różnorodnych zadań usprawniających: percepcję słuchową, percepcję wzrokową, analizę i syntezę sylabową i głoskową, różnicowanie liter podobnych graficznie, różnicowanie samogłosek, wykorzystanie w zdaniach różnych części mowy, budowanie zdań i logicznych ciągów zdarzeń, tworzenie i rozwijanie opowiadań, czytanie ze zrozumieniem. Zróżnicowany poziom trudności ćw

idź do sklepu
CZYTAM PROSTE TEKSTY cz. 1. Czytanie ze zrozumieniem na poziomie podstawowym

CZYTAM PROSTE TEKSTY cz. 1. Czytanie ze zrozumieniem na poziomie podstawowym

Tę pomoc możesz z powodzeniem wykorzystać w pracy z dziećmi z Ukrainy.  Autorki: Agnieszka Fabisiak-Majcher, Elżbieta Ławczys Zeszyt Czytam proste teksty zawiera ćwiczenia czytania ze zrozumieniem na poziomie podstawowym – od prostych zdań pojedynczych do pierwszych krótkich tekstów. Zdania w większości zbudowane są z sylab otwartych oraz podstawowych rzeczowników i czasowników. Ćwiczenia mają na celu naukę rozumienia przeczytanego tekstu. Aby to osiągnąć, w zestawie zastosowano różnorodne formy zadań, w

idź do sklepu
Laboratorium przyrodnika 1

Laboratorium przyrodnika 1

Autorka: Lilla Wózek Opracowanie Laboratorium przyrodnika 1 przeznaczone jest dla uczniów już od 2 klasy szkoły podstawowej. Zawiera instrukcje do przeprowadzenia doświadczeń oraz zabawy logiczne, podsumowujące zdobyte wiadomości. Służy kształtowaniu postawy badawczej, dążącej do poznawania prawidłowości świata przyrody. Rozbudza u dzieci zainteresowanie obserwacją i badaniem obiektów oraz zjawisk przyrodniczych w otaczającym świecie z zachowaniem zasad bezpieczeństwa. Ukazuje również możliwość zastosowan

idź do sklepu
Laboratorium przyrodnika 2

Laboratorium przyrodnika 2

Autorka: Lilla Wózek Opracowanie Laboratorium przyrodnika 2 przeznaczone jest dla uczniów już od 2 klasy szkoły podstawowej. Zawiera instrukcje do przeprowadzenia doświadczeń oraz zabawy logiczne, podsumowujące zdobyte wiadomości. Służy kształtowaniu postawy badawczej, dążącej do poznawania prawidłowości świata przyrody. Rozbudza u dzieci zainteresowanie obserwacją i badaniem obiektów oraz zjawisk przyrodniczych w otaczającym świecie z zachowaniem zasad bezpieczeństwa. Ukazuje również możliwość zastosowan

idź do sklepu
Cztery pory roku - WIOSNA (Ćwiczenia wyrównawcze - klasa 1-3)

Cztery pory roku - WIOSNA (Ćwiczenia wyrównawcze - klasa 1-3)

Autorka: Dorota Dańska Cztery pory roku. Wiosna to zestaw ćwiczeń o zróżnicowanym stopniu trudności przeznaczony dla uczniów klas młodszych, zakładający: bogacenie zasobu słownictwa, doskonalenie umiejętności czytania ze zrozumieniem, usprawnianie grafomotoryki, poszerzanie wiedzy ogólnej dziecka. Zestaw zawiera: teksty o różnym stopniu trudności, krzyżówki, quizy, kolorowanki, historyjki obrazkowe, zagadki, różne niespodzianki. Ćwiczenia sprawdzają się w pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyj

idź do sklepu
LOGOTOMY z głoskami t, d, n. Ćwiczenia logopedyczne

LOGOTOMY z głoskami t, d, n. Ćwiczenia logopedyczne

Autorka: Joanna Mikulska Logotomy z głoskami t, d, n to zestaw ćwiczeń wspomagających pracę dziecka nad poprawną wymową głosek przedniojęzykowo-zębowych: t, d, n. Publikacja zawiera propozycje ćwiczeń ortofonicznych: oddechowych, uwagi słuchowej, motoryki narządów artykulacyjnych oraz zestawy ćwiczeń utrwalających artykulację głosek środkowojęzykowych. To doskonała pomoc dla terapeutów, logopedów, nauczycieli i rodziców, chcących urozmaicić monotonne ćwiczenia logopedyczne. Publikacja stanowi cenną pomoc

idź do sklepu
DZIECIĘCE OPOWIASTKI. Czytanie ze zrozumieniem oraz ćwiczenia utrwalające...

DZIECIĘCE OPOWIASTKI. Czytanie ze zrozumieniem oraz ćwiczenia utrwalające...

Autorka: Marta Kuchnik Dziecięce opowiastki. Czytanie ze zrozumieniem oraz ćwiczenia utrwalające prawidłową wymowę głosek zębowych to pomoc, która powstała z myślą o dzieciach w wieku przedszkolnym i młodszym wieku szkolnym, znajdujących się na ostatnim etapie terapii zaburzeń artykulacyjnych w obrębie głosek zębowych. Z doświadczenia wyniesionego z pracy z dziećmi wiem, że automatyzacja prawidłowej wymowy korygowanych głosek jest najdłuższym i najtrudniejszym etapem pracy. Prawidłowa artykulacja w sylaba

idź do sklepu
LOGOTOMY z głoskami L, R. Ćwiczenia logopedyczne

LOGOTOMY z głoskami L, R. Ćwiczenia logopedyczne

Autorka: Joanna Mikulska Logotomy z głoskami L, R to propozycja skierowana do logopedów i terapeutów mowy. Materiał ma za zadanie wspomóc i urozmaicić pracę dziecka nad poprawną wymową głosek [l] oraz [r] na pierwszym etapie terapii. Praca ta powinna odbywać się pod czujnym okiem logopedy, ale z uwagi na prostotę zadań i ćwiczeń mogą one być wykorzystywane również przez terapeutów, nauczycieli, jak i rodziców. Znajdują się tu zadania zachęcające dziecko nie tylko do wielokrotnego powtarzania monotonnego m

idź do sklepu
LOGOTOMY z głoskami szeregu ciszącego - ś, ź, ć, dź. Ćwiczenia logopedyczne

LOGOTOMY z głoskami szeregu ciszącego - ś, ź, ć, dź. Ćwiczenia logopedyczne

Autorka: Joanna Mikulska Logotomy z głoskami szeregu ciszącego to zestaw ćwiczeń wspomagających pracę dziecka nad poprawną wymową głosek ś, ź, ć, dź. Publikacja zawiera propozycje ćwiczeń ortofonicznych: oddechowych, uwagi słuchowej, motoryki narządów artykulacyjnych oraz zestawy ćwiczeń utrwalających artykulację głosek środkowojęzykowych. To doskonała pomoc dla terapeutów, logopedów, nauczycieli i rodziców, chcących urozmaicić monotonne ćwiczenia logopedyczne.Materiał zawarty w opracowaniu zachęca dzieck

idź do sklepu
LOGOTOMY z głoskami szeregu szumiącego sz, cz. Ćwiczenia logopedyczne

LOGOTOMY z głoskami szeregu szumiącego sz, cz. Ćwiczenia logopedyczne

Autorka: Joanna Mikulska Logotomy z głoskami szeregu szumiącego – sz, cz to zestaw ćwiczeń wspomagających pracę dziecka nad poprawną wymową głosek sz i cz. Publikacja zawiera propozycje ćwiczeń ortofonicznych: oddechowych, uwagi słuchowej, motoryki narządów artykulacyjnych oraz zestawy ćwiczeń utrwalających artykulację głosek przedniojęzykowo-zębowych. To doskonała pomoc dla terapeutów, logopedów, nauczycieli i rodziców, chcących urozmaicić monotonne ćwiczenia logopedyczne. Materiał zawarty w opracowaniu

idź do sklepu
LOGOTOMY z głoskami szeregu syczącego - s, z, c, dz. Ćwiczenia logopedyczne

LOGOTOMY z głoskami szeregu syczącego - s, z, c, dz. Ćwiczenia logopedyczne

Autorka: Joanna Mikulska Logotomy z głoskami szeregu syczącego to zestaw ćwiczeń wspomagających pracę dziecka nad poprawną wymową głosek s, z, c, dz. Publikacja zawiera propozycje ćwiczeń ortofonicznych: oddechowych, uwagi słuchowej, motoryki narządów artykulacyjnych oraz zestawy ćwiczeń utrwalających artykulację głosek przedniojęzykowo-zębowych. To doskonała pomoc dla terapeutów, logopedów, nauczycieli i rodziców, chcących urozmaicić monotonne ćwiczenia logopedyczne Materiał zawarty w opracowaniu zachęca

idź do sklepu
KOCHAM SZKOŁĘ! Podręcznik do nauki czytania metodą symultaniczno-sekwencyjną

KOCHAM SZKOŁĘ! Podręcznik do nauki czytania metodą symultaniczno-sekwencyjną

Tę pomoc możesz z powodzeniem wykorzystać w pracy z dziećmi z Ukrainy.  Autorki: Jagoda Cieszyńska, Marta Korendo, Agnieszka Bala Kocham szkołę! to jedyny na rynku podręczników pakiet do nauki czytania przygotowany w oparciu o autorską metodę prof. Jagody Cieszyńskiej (Symultaniczno-Sekwencyjna Nauka Czytania ®). Podręcznik oraz dwa zeszyty ćwiczeń tworzą kompletny zestaw, którego celem jest przede wszystkim nauka czytania ze zrozumieniem. Zastosowanie metody symultaniczno-sekwencyjnej pozwoli dziecku szy

idź do sklepu