WiR

LOGOTOMY z głoskami k, g, h. Ćwiczenia logopedyczne

LOGOTOMY z głoskami k, g, h. Ćwiczenia logopedyczne

Autorka: Joanna Mikulska Logotomy z głoskami K, G, H to propozycja skierowana do logopedów i terapeutów mowy. Materiał ma za zadanie wspomóc i urozmaicić pracę dziecka nad poprawną wymową głosek [k], [g] oraz [h] na pierwszym etapie terapii. Praca ta powinna odbywać się pod czujnym okiem logopedy, ale z uwagi na prostotę ćwiczeń mogą one być wykorzystywane również przez terapeutów, nauczycieli, jak i rodziców. Znajdują się tu zadania zachęcające dziecko nie tylko do wielokrotnego powtarzania monotonnego m

idź do sklepu
LOGIŚ I JA. Ćwiczenia logicznego myślenia. SZEREGI

LOGIŚ I JA. Ćwiczenia logicznego myślenia. SZEREGI

Autorka: Agnieszka SuderKonsultacja merytoryczna: Elżbieta Ławczys, Agnieszka Fabisiak-Majcher Logiś i ja to seria ćwiczeń kształtujących umiejętność logicznego myślenia. Wykonywanie zadań z Logisiem to umysłowy trening, który ułatwi dziecku przyszłą edukację w szkole. Szeregi to obszerny zestaw ćwiczeń kształtujących umiejętność porządkowania szeregów 3-, 4-, 5- i 6-elementowych. W kartach pracy wykorzystano kilka różnych typów zadań polegających na naśladowaniu, kontynuowaniu lub uzupełnianiu szeregu po

idź do sklepu
CZYTAM I ZADAJĘ PYTANIA. Nauka formułowania pytań do tekstu

CZYTAM I ZADAJĘ PYTANIA. Nauka formułowania pytań do tekstu

Autorki: Agnieszka Fabisiak-Majcher, Elżbieta Ławczys Czytam i zadaję pytania to znakomita pomoc w doskonaleniu czytania oraz rozumienia tekstu.  Zeszyt zawiera ćwiczenia czytania ze zrozumieniem na poziomie podstawowym. Ćwiczenia zintegrowane są z serią Moje Sylabki.Do krótkich, napisanych prostym językiem opowiadań autorki przygotowały szereg zadań, których celem jest nauka zadawania i formułowania pytań. Zastosowano tu różnorodne formy ćwiczeń: odpowiadanie na proste pytania (kto? co? gdzie? itp.); uzu

idź do sklepu
Afazja. Praca z tekstem

Afazja. Praca z tekstem

Autorki: Mariola Czarnkowska, Anna Lipa, Paulina Wójcik-Topór Afazja. Praca z tekstem to ćwiczenia przeznaczone dla osób dorosłych, które utraciły zdolność rozumienia i posługiwania się językiem na skutek uszkodzenia mózgu. Zamieszczone teksty oraz zadania mają na celu: usprawnienie umiejętności czytania ze zrozumieniem, ćwiczenie koncentracji na tekście pisanym, odbudowywanie i aktualizację słownictwa, rozhamowanie mowy spontanicznej w oparciu o kontekst, ćwiczenia analizy i syntezy wzrokowej na material

idź do sklepu
Wiem, jak to zrobić - Karty pracy - cz. 3

Wiem, jak to zrobić - Karty pracy - cz. 3

Autorka: Tatiana Lewicka Wiem, jak to zrobić to seria pomocy do terapii mowy i funkcji poznawczych dla osób dorosłych, które wskutek udaru mózgu lub chorób neurozwyrodnieniowych, borykają się z trudnościami w obszarze porozumiewania się, pamięci i uczenia się. Wiem, jak to zrobić. Karty pracy są dodatkiem do materiałów dydaktycznych dla pacjentów dorosłych, u których obserwujemy trudności w zakresie funkcji poznawczych. Zadania zostały przygotowane w ten sposób, aby uzupełnić i wspomóc  utrwalenie materia

idź do sklepu
Wiem, jak to zrobić - cz. 3 (Afazja, choroby otępienne)

Wiem, jak to zrobić - cz. 3 (Afazja, choroby otępienne)

Autorka: Tatiana Lewicka Wiem, jak to zrobić to seria pomocy do terapii mowy i funkcji poznawczych dla osób dorosłych, które wskutek udaru mózgu lub chorób neurozwyrodnieniowych, borykają się z trudnościami w obszarze porozumiewania się, pamięci i uczenia się. Pracując z zestawem Wiem, jak to zrobić, pobudzamy do działania funkcje: komunikacji językowej, planowania, pamięci wzrokowej i słuchowej, uwagi, praksji i gnozji. Zawartość teczki: plansza, zdjęcia, etykiety do układania. Teczka 3. zawiera materiał

idź do sklepu
Wiem, jak to zrobić - cz. 2 (Afazja, choroby otępienne)

Wiem, jak to zrobić - cz. 2 (Afazja, choroby otępienne)

Autorka: Tatiana Lewicka Wiem, jak to zrobić to seria pomocy do terapii mowy i funkcji poznawczych dla osób dorosłych, które wskutek udaru mózgu lub chorób neurozwyrodnieniowych, borykają się z trudnościami w obszarze porozumiewania się, pamięci i uczenia się. Pracując z zestawem Wiem, jak to zrobić, pobudzamy do działania funkcje: komunikacji językowej, planowania, pamięci wzrokowej i słuchowej, uwagi, praksji i gnozji. Zawartość teczki: plansza, zdjęcia, etykiety do układania. Teczka 2. obejmuje materia

idź do sklepu
Szablony - Zestaw 4 - Smoki, smoczki, smoczyska

Szablony - Zestaw 4 - Smoki, smoczki, smoczyska

Autor: Łukasz Zabdyr Smoki, smoczki i smoczyska to bogaty zbiór ilustracji poświęcony smokom. Temat został ujęty w sposób przekrojowy i różnorodny – znajdują się tu rysunki smoków z legend, prehistorii, stworów pokazanych z humorem lub całkiem poważnie. Zabawa z szablonami pobudza wyobraźnię dzieci, rozwija ich umiejętności manualne oraz ćwiczy kreatywne myślenie. Rysunki służą do kolorowania (kredkami, flamastrami, farbami), wycinania, wyklejania plasteliną itp. Można je pomniejszać i powiększać. Odpowie

idź do sklepu
Cztery pory roku - ZIMA (Ćwiczenia wyrównawcze - klasa 1-3)

Cztery pory roku - ZIMA (Ćwiczenia wyrównawcze - klasa 1-3)

Autorka: Dorota Dańska Cztery pory roku. Zima to zestaw ćwiczeń o zróżnicowanym stopniu trudności przeznaczony dla uczniów klas młodszych.  Zadania zawarte w publikacji mają na celu: wzbogacać zasób słownictwa, doskonalić umiejętności czytania ze zrozumieniem, usprawniać grafomotorykę, poszerzać wiedzę ogólną dziecka. Zestaw zawiera: teksty o różnym stopniu trudności, krzyżówki, quizy, kolorowanki, historyjki obrazkowe, zagadki, różne niespodzianki. Ćwiczenia sprawdzają się w pracy z uczniami o specjalnyc

idź do sklepu
CZYTAM PROSTE TEKSTY cz.2. Czytanie ze zrozumieniem na poziomie podstawowym

CZYTAM PROSTE TEKSTY cz.2. Czytanie ze zrozumieniem na poziomie podstawowym

Tę pomoc możesz z powodzeniem wykorzystać w pracy z dziećmi z Ukrainy.  Autorki: Agnieszka Fabisiak-Majcher, Elżbieta Ławczys Zeszyt Czytam proste teksty zawiera ćwiczenia czytania ze zrozumieniem na poziomie podstawowym – od prostych zdań pojedynczych do pierwszych krótkich tekstów. Ćwiczenia mają na celu naukę rozumienia przeczytanego tekstu. Aby to osiągnąć, w zestawie zastosowano różnorodne formy zadań, w których dziecko: odpowiada na pytania związane z tekstem, uczy się zadawać pytania do tekstu, ukł

idź do sklepu
ROZUMOWANKI : Cztery pory roku - zwierzęta

ROZUMOWANKI : Cztery pory roku - zwierzęta

Autor: Łukasz Zabdyr Zeszyt Rozumowanki. Cztery pory roku – zwierzęta zawiera oryginalne ćwiczenia, zagadki, rebusy, których bohaterami są zwierzęta. Zestaw wzbudza zainteresowanie światem małych i dużych stworzeń oraz poszerza wiedzę przyrodniczą dzieci. Polecamy jako pomoc dydaktyczną podczas lekcji oraz do samodzielnej zabawy w domu.   ISBN: 978-83-62739-80-6Format: A4Liczba stron: 40 UWAGA! Od ceny książki nie ma dodatkowych upustów oraz rabatów.

idź do sklepu
Ćwiczenia wyrównawcze dla uczniów z trudnościami w nauce czytania i pisania

Ćwiczenia wyrównawcze dla uczniów z trudnościami w nauce czytania i pisania

Autorka: Marta Kuchnik Ćwiczenia powstały podczas pracy terapeutycznej z uczniami dyslektycznymi lub z grupy ryzyka dysleksji. Zestaw składa się z różnorodnych zadań usprawniających: percepcję słuchową, percepcję wzrokową, analizę i syntezę sylabową i głoskową, różnicowanie liter podobnych graficznie, różnicowanie samogłosek, wykorzystanie w zdaniach różnych części mowy, budowanie zdań i logicznych ciągów zdarzeń, tworzenie i rozwijanie opowiadań, czytanie ze zrozumieniem. Zróżnicowany poziom trudności ćw

idź do sklepu
CZYTAM PROSTE TEKSTY cz. 1. Czytanie ze zrozumieniem na poziomie podstawowym

CZYTAM PROSTE TEKSTY cz. 1. Czytanie ze zrozumieniem na poziomie podstawowym

Tę pomoc możesz z powodzeniem wykorzystać w pracy z dziećmi z Ukrainy.  Autorki: Agnieszka Fabisiak-Majcher, Elżbieta Ławczys Zeszyt Czytam proste teksty zawiera ćwiczenia czytania ze zrozumieniem na poziomie podstawowym – od prostych zdań pojedynczych do pierwszych krótkich tekstów. Zdania w większości zbudowane są z sylab otwartych oraz podstawowych rzeczowników i czasowników. Ćwiczenia mają na celu naukę rozumienia przeczytanego tekstu. Aby to osiągnąć, w zestawie zastosowano różnorodne formy zadań, w

idź do sklepu
Laboratorium przyrodnika 1

Laboratorium przyrodnika 1

Autorka: Lilla Wózek Opracowanie Laboratorium przyrodnika 1 przeznaczone jest dla uczniów już od 2 klasy szkoły podstawowej. Zawiera instrukcje do przeprowadzenia doświadczeń oraz zabawy logiczne, podsumowujące zdobyte wiadomości. Służy kształtowaniu postawy badawczej, dążącej do poznawania prawidłowości świata przyrody. Rozbudza u dzieci zainteresowanie obserwacją i badaniem obiektów oraz zjawisk przyrodniczych w otaczającym świecie z zachowaniem zasad bezpieczeństwa. Ukazuje również możliwość zastosowan

idź do sklepu
Laboratorium przyrodnika 2

Laboratorium przyrodnika 2

Autorka: Lilla Wózek Opracowanie Laboratorium przyrodnika 2 przeznaczone jest dla uczniów już od 2 klasy szkoły podstawowej. Zawiera instrukcje do przeprowadzenia doświadczeń oraz zabawy logiczne, podsumowujące zdobyte wiadomości. Służy kształtowaniu postawy badawczej, dążącej do poznawania prawidłowości świata przyrody. Rozbudza u dzieci zainteresowanie obserwacją i badaniem obiektów oraz zjawisk przyrodniczych w otaczającym świecie z zachowaniem zasad bezpieczeństwa. Ukazuje również możliwość zastosowan

idź do sklepu